Die bundel heeft er dan vast ruim voor launch opgestaan toen de prijzen van de Switch sowieso nog een beetje aan het fluctueren waren? Kan mij namelijk niet voorstellen dat ze het nu nog voor die prijs verkopen
1080p in tegenstelling tot 720p voor de Wii U versie. Voor de rest is hij grafisch hetzelfde inderdaad. Maar de game was op de Wii U al prachtig!
Pssst driehonderdduizendmiljoenmiljard en 50 euro. 50 euro te duur zegt een stemmetje in het koppie van Rampage
LOL... @Rampage lijkt wel een vrouw in deze.. Zeiken en zeuren dat iets te duur is, maar ondertussen niet op de eventuele najaars sale willen wachten
Dat nare stemmetje zegt dat ik gewoon moet bestellen ... ... dat stemmetje klinkt zoals jou. Ik kom nog niet eens in de buurt van jou Ik mag dan wel de map af springen ... jij gaat er gewoon bij zitten in ToO
Weet je waarom ik ga zitten in Trials? Omdat Smoked iedere keer weer voor m'n sight gaat staan. Dan kan ik ermee idd. Jij springt van de map, omdat je niet kan winnen dat is wat anders
Wel een e-mail gekregen van Wehkampf dat ik hem later deze week ontvang. Blijkbaar zijn ze de niet-betaalde orders en annuleringen aan het verwerken zodat er weer wat vrij komt. Ben benieuwd.
https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch-32gb-console-grijs/9200000067742249/ Nu weer op voorraad bij BOL.com Tegen normale prijzen, dus niet zeiken @Rampage Voorraad = beperkt, dus op is op!