1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Van mij mag ie uitkomen
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Trailer nog niet gezien maar SOWIESO HYPE
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat een kutmuziek
     
    Reckuuza en VapoChill vinden dit leuk.
  4. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188

    10 uur vanavond volgens mij, 4PM EST.




     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2017
  5. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik vind die standaard Ryderhoofden toch wel redelijk op een klontje boter lijken.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Het is lang geleden dat ik de trilogie echt speelde, maar hoe meh dit ook eruit ziet, vooral dat rare mondje zhahaha, dit is toch sowieso een verbetering of niet?
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Ze kunnen het wel, maar blijkbaar niet altijd. :p
     
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ik heb de PAX stream even gezien, maar de gezichts animaties zagen er nog niet fristi uit.
    Maar verder de gameplay en dialogen wel top.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2017
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mass Effect2 blijft ook mijn Favo van de Trilogie, omdat het allemaal zo goed in elkaar zit, de eerste had veel sterke momenten maar voor mij weinig replay waarde die de SW Kotor Games voor mij wel hadden, met mods dan wel haha ;) Dragon age vond ik persoonlijk de betere er RPG, maar Inquisition vond ik veel te groot, ook het verhaal vond ik minder, ben dan zelf meer een retro gamer, maar ik ben benieuwd wat deze Andromeda ons gaat brengen :)
     
  10. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Serieus, what's up met al die fake randomized gezichten. Voelt zo enorm dom aan. Kracht van Mass Effect was dat het enorm filmisch aanvoelde, ook door gezichten wat gewoon geïnspireerd was door een voice actor.

    [​IMG]

    Stuk voor stuk een eigen persoon met verhaal. Alleen Samantha niet, als perfecte voorbeeld. Geen echte inspiratie of character model, meer een gamepersonage dan een persoon wat de rest wel was. Alle mensen in Andromeda inclusief die Ryder papi's lijken direct uit een randomizer te zijn gekomen. Misschien kijk ik te kritisch naar wat BioWare nu doet met ME, maar eigenlijk is er precies niks uit alle trailers dat me doet denken dat dit deel ook maar een klein beetje in de buurt kan komen van de trilogie. Kut generatie met al die mindere follow ups van een trilogie uit de voorgaande gen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nu heb je een band met die karakters. Toen leken ze ook uit de randomizer te komen.
     
    Jorrie en Racerblade01 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze discussie rond Andromeda nu kon wel eens het gevolg zijn van het feit dat er zoveel toppers, waaronder Casey Hudson, zijn vertrokken bij BioWare. En laten we niet vergeten dat het na Mass Effect I allemaal van EA werd en Honest Trailers het al omschreef als ''The American Devil.''

    Dat laatste zal het nog het minst mee te maken hebben, want Mass Effect II en III hadden allebei erg goede dingen, maar ik denk wel dat het vertrek van die top werknemers wel degelijk iets te maken heeft met de huidige staat van Andromeda.

    Waren ze niet vertrokken, had Hudson nog de leiding, dan zou ik er een six pack om hebben durven verwedden dat we een heel andere game hadden.

    @Fiasco : We zouden dan ook geheid andere gezichten hebben gehad. Day One lijkt het voor mij nog wel te worden, maar niet als de reviews echt wisselend zijn, met name video reviews.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk dat je je niet teveel moet laten leiden door wat minder mooie gezichten. Ben het er mee eens dat het niets is met die gezichten. Maar als de game verder gaaf is en het verhaal top dan neem ik die lelijke gezichten voor lief.
     
    MAD 1976, VapoChill en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    "De huidige staat van Andromeda".

    Hebben we het nu nog steeds over die gezichten of hebben we het nu over andere zaken?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Randomizer of niet, die facial animation is echt stront door een trechter.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    We hebben het over gezichten.. toch best een groot onderdeel in deze game. :rolleyes:
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je een goed punt, Gameplay boven alles, echter is het wel zo hoe het allemaal in verhouding valt, in de eerste Trilogie was het dikke pret een Renegade FemShep aan te maken met een expressie van staal, neem daarbij de Renegade opties in dialogen, die Voice acting erbij, geweldig :p Maar tegelijk erg leuk als je toch besloot even lief te doen, maar je gelaat zo strak bleef, omdat je dus in Andromeda toch meer diplomatiek bent, of althans moet zijn is dat dan wel weer van belang dat animaties degelijk mogen zijn, vooral bij dramatische debatten zou dit heel mooi kunnen worden met overtuigende gezichts animaties, denk aan de eerste ME als je voor the council stond, van dat soort momenten.
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is wel persoonlijk want Cora lijkt mij namelijk wel 1 van de leukere human squadmates in de Mass Effect serie. En laten we eerlijk zijn, voor velen zijn de beste characters in de serie Garrus, Wrex en Tali, allemaal aliens.

    Grappig, want Hudson wordt gezien als degene die heel de OT heeft 'verpest' door het einde van ME3. Ik zweer dat de fanbase van Mass Effect het meeste gepolariseerd is van alles games. Maargoed, ik ben blij dat ik er zelf nog wel erg naar uitkijk.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Met zoveel geweldige releases zie je duidelijk dat de lat steeds hoger ligt bij gamers. Goed overigens hoor, maar ik zou niet zeggen dat Andromeda een "bleh" game is alleen gebaseerd op een grafisch (zwak of grappig?) element. Ik vraag me eerder af of het überhaupt wel een leuke game is en of het een leuke game *blijft* na 20/30/40 uur spelen. Sowieso benieuwd naar de reviews.
     

Deel Deze Pagina