[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Gisteren bij Meridian in de buurt door een oerwoud/bos gewandeld. wat een genot. Was denk ik rond 4/5 uur met een wat zakkende zon. Vochtige lucht tussen de bomen. Super groen overal. Geluiden die je normaal in een oerwoud/bos hoort. In de verte een kabbelend beekje. Ritselende kleine beestjes op de grond. Dan ga je vanzelf sluipen want je verwacht vanzelf dat je aangevallen wordt door een machine. wat een sfeer in deze game. wat een genot om te spelen.
    Met de Witcher had ik moeite om er in te komen. Met HZD was het van minuut 1 tot nu één groot genot..

Yerewn vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gister Platinum gehaald.:cool:
    Van begin tot eind genoten. Net als je denkt dat jet het wel een beetje gezien hebt, schudt het verhaal je weer wakker.

Damn wat een game.
    Laat deel 2 maar komen (als ze er een wederom goed verhaal van weten te bakken uiteraard).<3
    Geen Killzone meer voor Guerrilla!

Rienbu, Maddmonkey, Daz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze mogen wat mij betreft wel een Killzone maken als zij alles wat ze met Horizon hebben geleerd ook toepassen in een revamped Killzone.

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    Die hunter challenges, zijn die een beetje te doen? Eerste kreeg ik 3 keer de topscore, maar ik bevries altijd bij dingen met een tijdslimiet.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Herkenbaar. Ik heb dat ook. Zodra er een tijdsdruk opzit gaat het allemaal klote. Dan weet ik ineens niet meer welke knop wat doet etc.. :)

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Missies die op tijd gaan waren 25 jaar geleden al kut en nog steeds.

Heb geen eens zin om die challenges te doen:+

En de difficulty van hard toch maar naar normal geschroeft. Jezus wat een aggresieve enemies zitten er in dit spel.:D

Xandorra en Rienbu vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die challenges zijn echt makkelijk. Je moet alleen even weten hoe je het snelst bent (als in welke enemy moet ik als eerste doen etc). Zorg dat je overal genoeg ammo van kan maken en je haalt die blazing Sun op elke huntingground.

Smok3y vindt dit leuk.
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man, heb echt weinig van de game gezien op de eerste E3 trailers en wat gameplay na. Maar vrijwel iedereen speelt deze game en is positief en ik twijfel echt zo hard om de game te kopen. Sure, ik heb niet zo veel tijd de laatste tijd om te gamen maar de tijd die ik heb verpest ik met Deus Ex Mankind Divided waar ik echt bijna geen hol aan vind maar die game wil ik toch uitspelen voordat ik aan iets nieuws begin.. Misschien maar gewoon daar doorheen knallen en dan direct Horizon halen haha.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @Daz ik heb helemaal niets meegekregen van deze game tot de launch; nooit van de titel gehoord. Toen blindelings de hype gevolgd en nu staat de Playstation wel elke dag aan. :whistle: Doen dus!

Daz, Tim en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ga de time-challenges denk ik de moeilijkheidsgraad naar easy schroeven. Heb geen problemen met trial and error of git gud... maar op tijd is het whack. Haat het.

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    +2 @Daz

Ik was skeptich ivm Guerilla, maar ze hebben deze keer echt een parel van een game met een ziel afgeleverd.

Doen.

Daz vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Persoonlijk speel ik om plezier te beleven met gamen. Als een spel mij minder boeit dan verwacht of de lol is er af dan gaat die weg. Uitgespeeld of niet..
    Betreft: HZD. Een no brainer. Kopen dus. Voor mij de beste game die ik gespeeld heb. Het klopt gewoon allemaal. Speelt heerlijk weg. Goed verhaal. Mooie GFX en een handelbare besturing... :thumbs:

Daz vindt dit leuk.
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En als je normaliter niks om RPG's geeft? :rolleyes:

AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kan niet beslissen voor jou natuurlijk maar het is geen hardcore rpg. Meer een shooter met RPG elementen. Geen idee of er members zijn die er anders over denken. Het valt wel onder een RPG natuurlijk. Toch denk ik dat je erg zult genieten. Tenzij je een bloedje dood hebt aan RPG.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ook totaal niets met RPG's maar ben ook in de hype mee gegaan en er totaal geen spijt van.Doet mij qua RPG elementen heel erg aan Far Cry 4 denken dus imo is het meer een soort van RPG "light" en een echte RPG wat volgens mij de The Witcher is.Gameplay is ook heel erg actie gericht

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat vond je van Tomb Raider (die nieuwste 2 delen)? Daar kan je het wel mee vergelijken. Klauteren, dungeons exploren, ammo en herbs verzamelen en verder is het vooral een storyline in een hele grote wereld.

Far Cry is ook geen RPG overigens. Dat is simpelweg een openworld game, iets dat deze game ook kan zijn :)

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens indd,.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daarom is deze game ook beter dan FC imo. Het doet de dingen gewoon beter dan FC, ook al lijkt HZD soms een beetje op FC.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ook dan. De enige Rpg die ik speel is MASS Effect.

Gewoon kopen dit. Als ik het alleen maar om een Nederlandse developer te ondersteunen.

@Tiberius

Het heeft idd elementen uit Far Cry, maar beter uitgevoerd naar mijn mening.

De dpad omhoog voor health, het simpel craften en de dpad links rechts optie in inventief en werkt zo goed.

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Far cry kon ik ook niet inkomen.. niet uitgespeeld en verkocht, HZD daarentegen.....

Laatst bewerkt: 13 mrt 2017

Deel Deze Pagina