1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Opnames voor het 8e seizoen starten over een week of 6.

    Zeer aannemelijk dat er ook een 9e seizoen zal volgen.
    "Zolang de comics gemaakt blijven worden, maken wij de serie".

    Aldus Greg Nicotero gisteren bij RTL Late Night.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat?

    Ik vond het weer extreem saai. ALSOF OOK IEMAND GELOOFDE DAT RICK DOOD WAS
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was misschien wel een van de slechtste aflevering ooit haha.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    In vergelijking met al die andere afleveringen vond ik deze een BEETJE fatsoenlijk. En ik zeg al, het was met name door de sfeer a la Zombieland met die kermis like stuff. Maar ik zeg eerlijk... ik ben er sowieso wel een beetje klaar mee. Meestal kijk ik de ep. terug of ik moet er toevallig aan denken of tijd hebben om te kijken. Maar hooked ben ik allang niet meer. SAAAI en VEEEEEL te LAAAAANGDRAAAAAAAAAAAADIG!!1!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jezus, wat was het weer lekker langdradig. Vorige week nog een best aardige episode, nu weer een trage.
    Enige positieve is dat Carol zich weer gaat mengen, o.a. in het aankomende gevecht. Helaas merk je nog aan alles in deze episode dat het nog een hele tijd gaat duren voor die shit echt real word.
    Preview volgende episode beloofd helaas ook niet veel boeiends. Beter schieten ze eens op met echt actie weer, show begint echt mijn interesse te verliezen. =(
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ugh, wat een gaapzooi weer. Kan de focus er niet meer bijhouden. Er gebeurt echt te weinig boeiends, pfff... Hoelang gaan ze dit nog melken joh?

    Ik denk dat ik bij de vorige aflevering zo dacht omdat het de saaiheid soort van doorbrak ofzo... ach, ik weet 't ook niet meer. Kutserie! :+
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Natuurlijk. Morgan traint die ene boy.. en dan weet je al genoeg als er focus wordt gelegd op iemand.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat jij de preview kijkt, wil niet zeggen dat anderen dat ook doen.
    Zou het prettig vinden als je alle dingen mbt preview van de volgende ep in een spoiler gooit.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach, Yellow's verwachting zegt mij vrij weinig over een aflevering. Vond dit persoonlijk wel een goede aflevering :) die daarvoor ook wel. Ik raak een beetje moe van die mensen die alleen maar actie willen, terwijl dat het slechtste van de hele show is naast sommige cringeworthy acteermomenten.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat je over de actie zegt ben ik het wel redelijk mee eens. Probleem is alleen dat veel fans het nu te lang vinden duren met die filler afleveringen. Ze willen nu wel weer eens een paar episodes met meer actie o.a. en niet van die bijna dodelijk saaie afleveringen zoals afgelopen zondag/maandag.

    Ik snap ook wel dat ze een verhaal moeten vertellen, maar iedereen is nu weer aan de beurt geweest met een eigen episode, dus mag er van mij, en heel veel fans met mij, nu wel weer wat gebeuren. Je kunt gewoon merken dat er een sleur in de serie raakt. Kwam laatst een opsomming tegen op Facebook van iemand die de beste momenten uit de 1e 3 seizoenen opsomde, nou, dat is een behoorlijk verschil met nu. Maar goed, blijf voorlopig nog wel kijken omdat ik wil weten hoe dingen aflopen.

    Enige serie waar ik ooit mee gestopt ben was Breaking Bad, na de 6e aflevering van seizoen 2. Die serie kon mij echt totaal niet boeien.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het wordt gewoon teveel gerekt, dat is het probleem.

    En BB had misschien ook een dipje, maar stelde daarna wel snel weer goed bij. Ik heb BB nu denk ik al 4 of 5x helemaal opnieuw gekeken. 8) Maar S6 van TWD was al dodelijk saai (man dat ging echt op je zenuwen werken) en nu is het weer zo'n feest...
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Je vond Logan niets.
    Je vond Breaking Bad niets.
    Je vond de aflevering van vorige week goed (slechtste ooit) en die van deze week slecht.
    Je bent gewoon een slechte reviewer geel :D

    Shawshank redemption en de Godfather vond je ook niets zeker? :p
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Godfather is uitstekend, vooral het vervolg. Shawshank Redemption nog altijd nummer 1 op IMDB en zeker ook één van mijn favoriete films. Dus nee, zo'n slechte reviewer ben ik niet. Ik heb alleen soms een pesthumeur als iets te lang duurt in een film of serie. :+ Neem Pacific Rim, iedereen heeft toch ook schijt aan die wetenschappers uit de film die veel te veel tijd kregen? :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niemand herinnert zich Pacific Rim Yellow. :+
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2017
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Noemtie weer even pacific rim in 1 bericht met de Godfather. Nee sorry nooit van gehoord :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gelukkig maar... kut film inderdaad. :+

    @Garrett : Ja, van het beste naar het slechtste zo ongeveer. Wel mooi korte samenvatting dit keer, dat moet toch ook wel wat doen of niet? :+
     
    Garrett vindt dit leuk.
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, dacht al dat 't aan mij lag... Pacific Rim. WTF?!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kut vocht in zijn minst smakelijke vorm inderdaad.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Euhm...... Wat?

    Whahahahahahahahahahah.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo... die Amstel citroen hakt er goed in geloof ik. 8)
     

Deel Deze Pagina