Ook besteld bij bol.com.. Eerste Nintendo console sinds de SNES . Nu nog ergens Zelda zien te scoren.. Staat toch ook evt. op de e shop neem ik aan? En wat voor een SD kaart moet er in de Switch, een micro?
Ik had hem hier besteld. Hij is wel duurder maar kon geen andere winkels vinden die hem de dag erna zouden leveren. https://www.gameshopplayit.nl/product/switch-the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild Moet tot 19:00 uur wachten op iemand op kantoor. Heb m'n Switch meegenomen en zit nu dus Zelda te spelen. Briljant
Ik heb hem mede doordat ik Zelda niet kon vinden weer geannuleerd . Vind het toch te gek om voor 1 game nu 399,99 neer te leggen.
Hahahaha zo veel mensen die twijfelen om een switch te halen alleen door zelda. Heb hem nu in mn bol mandje zitten. Nu nog daadwerkelijk op bestellen drukken.
Ik twijfel niet want uiteindelijk komt die er wel. Ben nu te druk met Mass Effect. Normaliter ben ik wat gevoelig voor hypes als deze, maar er zijn nog al wat nadelen te bedenken om de aankoop uit te stellen. De WiiU was ik na enkele maanden al zat. Ik ga hem eerst bij een maat checken
Bij Nintendo is het meestal een gebrek aan degelijke First Party games. Sure, een Zelda, Mario of Mario Kart kan je even bezig houden maar ook geen jaren. Hopelijk pakken ze dat anders aan met de Switch maar heb zo m'n twijfels.
Intertoys Is ook te koop bij bol. Accessoirepakket. Wel slechte recensies. Gewoon echt een goedkoop flutpakketje maar wel iets voor me screen zolang ik iets beter vind. Je lees dat de screen protector moeilijk zonder luchtbelletjes er op te krijgen is. Zelf nog niet geprobeerd. Heb geen game en heb geen wifi hier thuis. Dus kan nog niks met de switch. Lan adapter nu ook besteld.
En m'n bestelling komt volgende week. 25 euro eraf als de Switch eind volgende week nog niet geleverd is ... nais.
De Splatoon 2 Testfire is nu te downloaden in de eShop. Of klik hier om de download naar je Switch te sturen: https://www.nintendo.nl/Nieuws/2017...aign=Splatoon2|GlobalTestfireSoftwareDownload