1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar na de update kom ik nog niet online met bf1
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn nog met de servers bezig.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Die Verdun-map is wel gruwelijk, dat is wat ik me voor had gesteld bij een WOI shooter.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Patch gedownload, viel toen het internet weg gedurende de eerste pot en even later ook de stroom.
    Maar ik heb wel al heel even die nieuwe tank in actie gezien... :lol: (vanavond maar weer eens proberen te spelen, al heb ik nog geen recht op de nieuwe mappen helaas)
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoezo kunnen jullie spelen en ik niet :'-(. Bij mij is alles nog down
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat je op Xbox zit. En die als laatste de update kreeg.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Bij mij is die de update ook aan het binnen halen.
    Fijn dat het een update is en niet zoals bij BF 4 allemaal verschillende downloads.
     
  8. SnuckyRR

    SnuckyRR Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu ook al sinds 13:30 geïnstalleerd maar kan ook inderdaad nog niet online komen. Geen idee wanneer ze het voor ons vrijgeven..
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De DLC vind ik tot nu erg geslaagd. Ik heb me pas met 1 nieuw wapen unlocken bezig gehouden en deze zogenaamde RSC Optical voor medic is zeker niet verkeerd. Heb de maps allemaal 2x gespeeld tot nu toe, en de meeste maps zijn zeker fijn om te spelen.

    Ik vind zelf "Fort De Vaux" de leukste van de 4 omdat deze echt close quarters is en dat miste ik nog een beetje in BF1. Lijkt veel op Lockers van BF4.
    "Verdun" vind ik de minste van de 4, deze vind ik veel te open en te vlak, ook al is het tegen een heuvel op, het is echt campers heaven. Vooral omdat enemies op de grote, rommelige zwarte gedeeltes van de map best slecht te zien zijn.
    "Soissons" heeft dan weer een goede afwisseling tussen open veld en gedeeltes met huizen. Ook dat de map op een gegeven moment iets donkerder wordt ziet er wel goed uit.
    "Rapture" is echt de mooiste map met de grote bloemenvelden, blauwe lucht en perfect zonlicht. Deze map is ook redelijk open, maar door de hoogteverschillen vind ik dit geen probleem, hij speelt erg lekker. Campertjes onder/in die brug verassen met een dikke knuppel in de kont is ook vermakelijk.

    Wat wel een nadeel is aan de infantry based maps, vooral bij "Fort De Vaux", is de grenade-spam. Maar dat was al bij de vanilla game het geval. Er worden gewoon teveel gas- en incendiary grenades gespamt.
    De chat op PC is trouwens echt geweldig, continu mensen die zich afvragen hoe ze die nieuwe guns moeten unlocken en uitgebreide discussies over de maps, heerlijk 8)

    De game is wel wat levendiger geworden voor mij, zal hem nu zeker weer wat vaker gaan spelen.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    3 nieuwe melee wapens trouwens ook om vrij te spelen met puzzelstukjes: een sabel (cavalry zwaard), een machete-achtig mes en de 'billhook' een agrarisch kapmes. Me likes!
     
    Korkss vindt dit leuk.
  11. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Nu kan je dus voor 5 wapens puzzelstukjes krijgen, hopen dat ik binnen 100 uur misschien wel m'n 2e melee wapen kan vrij spelen! :+
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hopen dat ik binnen 100 uur m'n 1e melee kan vrij spelen :+ :+ Zit op 95 uur en heb pas 2 puzzelstukjes voor die eerste! wtf?
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op Verdun Heights heb ik al een paar keer meegemaakt dat als een team A, B, C, D en E bezit, dat er dan een frontlinie gecreëerd wordt en dat het dan onmogelijk is voor het andere team om een van deze objectives terug te pakken. De ronde is dan ook heel snel voorbij want die teller schiet omhoog. Komt denk ik ook mede doordat de map aan de kleinere kant is.. Gelukkig vind ik deze map de minste van de 4.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Welke nieuwe wapens hebben jullie al gebruikt?
    En welke bevalt jullie het meest?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nieuwe LMG heb ik unlocked. Nog te weinig mee gespeeld om echt een oordeel over te geven maar voelt wel goed aan.

    Gisteren alle maps 1x gespeeld (Conquest) en moet zeggen dat de eerste indruk vrij goed is. Voor mijn gevoel zijn er alleen op Soissons te veel tanks (4 per kant volgens mij) Is dan wel een grote map maar het mag imo wel met een tank minder per kant
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2017
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zit op 200+ uur speeltijd en mis ook nog steeds 3 puzzelstukjes van het eerste melee wapen. :lol: Tweede melee wapen heb ik ook pas vrij recent vrijgespeeld.
    Niet dat het mij veel uitmaakt, maar ze doen er werkelijk alles aan om maar de verkoop van die Battlepacks te pushen...
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb een vriend die ruim onder de 100uur zit en al een tijdje beide wapens heeft...

    Heb zelf tot nu toe altijd die puzzelstukjes verkocht en er battlepacks van gehaald
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb een tijdje 'scraps' gespaard om daarvoor een tiental aan "Superiour Battlepacks" te kopen. Maar ook hier haalde ik amper iets uit qua puzzelstukjes dus daar ben ik ook weer mee gestopt.
    Wel een shitload aan XP-boosters gekregen toen. :D

    Weet alleen niet wat er momenteel aan de hand is met de game sinds de update, maar speel al 3 a 4 potten oprij ontzettend bagger. Lijk geen close-combat gevecht meer te winnen atm. Of mijn wapen waar ik momenteel mee speel is weer eens negatief gepatcht of ik heb weer eens last van mijn 200+ uur dip, iets wat ik heel vaak bij games ervaar. Tijd voor een pauze dan want anders ga ik met tegenzin spelen en gaat het alleen maar slechter. (iets wat mij bij Rocket League al tot twee keer toe is overkomen)
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33

    Idd ja. gasten die veilig achter een kasteel liggen te snipen.

    Ik weet t niet wat het is met deze BF, maar hij weet me toch niet zo te pakken. Grafisch wel echt top op pc, maar ik vind de gameplay van BF4 prettiger.
    Daar kan je wat meer een actie plannen. Dit is gewoon all out chaos.

    Ook als je rusht en er dan wel een x doorheen komt. Je hebt dan simpelweg gewoon niet de firepower om het lang te overleven.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gisteren Premium aangeschaft en met de NOS op de achtergrond met de verkiezingen mijn eerste potjes Frontline gespeeld.
    Wat een bazen DLC en Gamemode! Moet enkel nog de nieuwe LMG wapens vrijspelen(ik speel nooit Support), de rest van de wapens heb ik inmiddels vrijgespeeld in 1 sessie.

    Ook erg tof om te zien dat je echt kunt flanken en campen totaal niet beloond wordt(behalve met kills). Ook erg veel revives gehad/gedaan tijdens het spelen van Frontline, net als supplies.
    Voor mijn gevoel komt het hele klassen-systeem net wat beter tot zijn recht dan bij Conquest(dat speel ik overigens enkel met Rifles-only, voor de rest speel ik Rush en Operations).

    Langste potje Frontlines tot nu toe is 1 uur en 27 minuten, maar ik heb het gevoel dat er nog wel langere potjes komen.

    Het levelen gaat trouwens wel super snel na deze patch. Van level 51 naar 62 in 1 avond, vind ik vrij veel en snel.
     

Deel Deze Pagina