Hallo iedereen Ik heb sinds kort een Xbox One en ik heb nog niet veel vrienden op Xbox live. Ik speel veel Battlefield 1 en af en toe Forza 6 en het lijkt me leuk om dat samen te spelen. Wie me wil toevoegen mijn gamertag is SPELVERZIEKER. Tot op het slagveld
Als ik een One had had ik je toegevoegd, Of als Forza ook voor de ps4 was en jij ook een ps4 had en jij dan ook met een ps4 op een Xbox forum om vrienden had gevraagd
Nee ik speel echt fair. Ik beuk nooit iemand van de weg af en aan team killen heb ik ook een hekel. Mijn naam doet misschien anders vermoeden maar dat is echt zo. Ik heb de naam spelverzieker omdat ik op de Xbox 360 bij Battlefield Bad Company 2 Vietnam altijd vijanden op grote afstand uit helicopters sniperde. Ik schoot ze eruit vlak voordat ze konden opstijgen. Zo had ik vaak killstreaks van 40 op 0
Iedereen weer zijn momentje gehad? Oke. @SPELVERZIEKER probeer te posten de desbetreffende topics van de game waar je mensen voor zoekt. En een andere tip is on de Xboxworld club te joinen op de Xbox zelf. Vanuit daar kan je ook makkelijk mensen toevoegen.