De voortgang gaat alleen wel rete traag omdat ik zo slecht ben in combat. Dat timen van het opzij springen wil maar niet lukken. Heb na ruim een week pas 2 gebieden op kaart unlocked.
Ik heb na 50 uur pas (misschien nog iets minder) dan de helft van de wereld unlocked, laat staan gezien.
Zit er nu een aantal uur in, de game ziet er echt fantastisch uit. Het epische gevoel heb ik eerlijk gezegd nog niet echt, maar het kan nog komen. Ook vind de wereld nu niet echt bepaald leven, maar dat kan vertekenend zijn, en tevens mis ik wel iets van muziek? misschien ben ik verwend door een game als The Witcher maar de muziek van Zelda is nergens te bekennen.
Zonder spoilers, maar Breath of the Wild op 100% (ik heb trouwens de game keihard lopen nolifen als iemand dat zich afvraagt )
Dat doe je goed ik ben inmiddels bij de boss (nog niet naartoe gerend) maar merk dat ik eerst nog wat dungs enzo wil halen.
Echt supernice. M'n handen staan echt te jeuken om 200eu over de toonbank te smijten om deze shit te spelen.
Micro SD kaartje in je Switch => in het album in het Switch menu de screenshots die je wilt hebben kopieren via "Edit & **" => Micro SD kaart in je pc.
Klopt ja, dat heb ik ook. Ik ben in The Elder Scrolls prachtige muziek gewend. Zelda is vooral stil. Het is een leuk spel, maar er is ook zeker room for improvement als je het mij vraagt.
Er is denk ik bewust gekozen voor dit soort muziek, smaken verschillen maar ik vind dit juist enorm goed gedaan qua muziek, het past imo enorm goed bij de wereld.
Eerste Devine beast boss verslagen. Was nog best simpel eigenlijk. De puzzel heb ik wel lang over gedaan.
Het is vast expres ja, maar ik vind het een zwak punt. De voice acting en sound effects ook overigens. Het spel is voor mij vooral leuk, omdat het zo tof is om de wereld te verkennen en leuke puzzels op te lossen en onderweg te vechten. Het gekke is voor mij, er is heel wat aan te merken op het spel, maar toch blijft het leuk en blijf ik wel regelmatig doorspelen. Het spel overtreft zeker mijn verwachtingen.
Ik wil dit spel zo graag spelen, maar ik ga niet een compleet systeem erbij kopen (zij het zelfs een Wii U). Was het spel op de xbox, dan was het echt een dikke no-brainer om hem te kopen.