1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nutteloos frontlines. Blijven pushen bij je eigen vlag om dan naar de middenste vlag te gaan die onmiddellijk overlopen is omdat je tegenstander een beter spawnpoint heeft. En dat heen en weer.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net 64 minuten (ik ben gestopt want het duurde te lang) frontlines op Soissons gespeeld. Redelijk hard teruggeduwd geweest tot 1 van de bommen is ontploft en dan opnieuw kunnen terug duwen tot hun B vlag. Er zou een tie game moeten zijn, je kunt dit 5 uur lang blijven spelen.

    Verder teveel gasgranaten en de tanks verpesten het. Op bepaalde stukken heb je teveel open ruimte waardoor je nergens afgeschermd zit. Ook is die map opnieuw niet correct ingedeeld. Veel te makkelijk te flanken wanneer je langs de linkerzijde start, omgekeerd is dit niet.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Poep hem 2 seconden later nog even uit ja..

    [​IMG]
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die slide van die 2e enemy ook. :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die Lebel Sniper is trouwens wel behoorlijk OP nu.
    Net zo sterk als de Martin Henry en snellere laadtijden en met duidelijkere iron sights.

    Zal binnenkort wel generf'd worden.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Het is een SMLE met iets snellere RPM maar minder kogels.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Kan juist totaal niet overweg met de iron sights van de Level. Moet zeggen dat de Gewehr 95 Infantry nu op het moment mijn favo sniper is.Schiet icm met de straight pull lekker snel.Je hebt dan wel geen sweet spot maar met mijn manier van spelen zitten de meeste kills toch altijd voor dat de Sweet spot van bijvoorbeeld de SMLE begint.

    Op de CTE heb je nu trouwens nieuwe varianten van de lvl 10 wapens die je kunt unlocken
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Sinds ik al die wapens unlocked heb, en dus allerlei verschillende wapens heb geprobeerd, heb ik echt moeite met het terug gaan naar mijn wapens die ik hiervoor als fijn bestempelde.
    - Kon ik met de MP18 Optical nog altijd redelijk overweg, kan ik er nu helemaal niets meer mee (heb nu goddank de Hellriegel)
    - Gewehr 95 Invantry gebruikte ik, samen met de Martin henry redelijk veel. Kan daar nu niets meer mee en ben veel te "schokkerig" met het richten.
    - Medic kan ik helemaal niets meer van. Heb 9 service stars met de Cei Rigotti, maar kan daar nu geen tank meer mee raken :p

    Vind de Frontlines update trouwens nog steeds super vet!
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit zijn ze:
    • Assault - Hellriegel 1915 Defensive. Deze variant geeft meer kogels per magazijn en is ontworpen om punten te verdedigen. Om deze variant te kunnen gebruiken moeten eerst 300 kills worden gemaakt met de Hellriegel 1915 en 25 kills met AT mijnen.
    • Medic - Selbstlader 1906 Sniper. Deze sniper geeft meer range wat hem nog nauwkeuriger maakt. Om hem te ontgrendelen moeten 300 kills met de Factory variant worden gemaakt en 25 kills met rifle grenades.
    • Support - Huot Automatic Optical. Deze wapenvariant heeft een beter vizier en een foregrip, wat de nauwkeurigheid vergroot. Om hem te unlocken moet je 300 kills maken met de Low Weight variant en 25 kills met de Limpet Charges
    • Scout - Martini-Henry Sniper. Deze variant krijgt een betere scope voor lange afstanden. Om hem te ontgrendelen moeten 300 kills worden gemaakt met de Infantry variant en 25 kills met de bayonet charge.
     
  10. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Hoi iedereen.

    Ik speel Battlefield One op de Xbox. Zijn er mensen die met mij willen gamen ? Ik ben lvl 50 en ik heb They Shall Not Pass. Ik ben wel niet zo heel goed erin , m'n KD ratio is 0.85 maar dat is ook omdat ik vnl Conquest speel en de vlaggen verover.

    Mijn gamertag is SPELVERZIEKER
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Misschien toch eerst maar effe je gamertag veranderen? Gelukkig kan dat op xbox ;)
     
    locoboy vindt dit leuk.
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb al een tijdje niet gespeeld. Maar gelden deze nieuwe wapens dan ook alleen voor premium gebruikers en/of mensen met de T.S.N.P. DLC? Of ook gewoon voor de "normale spelers"? (Ik heb beiden niet)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2017
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Klinkt goed. Vooral erg zin in de Martini Henry en de Selbstlader.
     
  14. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2021
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij voor alle spelers.Wapens zijn nu alleen nog op de CTE (beta test servers) dus het duurt waarschijnlijk nog wel een aantal weken voordat ze in de normale versie van BF1 zullen verschijnen
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Die lebel en shosho zijn wel lekkere wapens zeg. Leuk om mee te spelen.
     
  17. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet nou eigenlijk niet of ik het wel zo tof vind om als premium member wapens moet vrijspelen dmv challenge's. Is dat heel gek? Maps zijn tof. Alleen dat fort ben ik geen fan van (was ik ook niet van Locker).

    BF1 blijft een heerlijk spel!
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vind de lyrics van Fort Minor wel toepasselijk voor je actie Raafie:
    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain


    :p
     
    Raafie vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Servantes, Raafie en NuclearGoat vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina