1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    The Office, wat een heerlijke series was/is dat!
    Op de laatste twee seizoenen na dan.. ;)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kijkt ook zo lekker weg. Vanmiddag even seizoen 1 er weer doorheen geknald. _O_
    Nu filmpie kijken. Chill dat ik morgen vrij ben. Wat Hertog Jan speciaalbiertjes en whiskey erbij en weer verder kijken. 8)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.585
    Ik was nogal een tomboy, maar ben blij dat ik heb ontdekt hoe tof het is
    Haha, ideaal. Heb tijdens m'n 2 wkn verlof achter elkaar gilmore girls gekeken, ben inmiddels bij seizoen 5 (van 7)
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Check the missing op netflix. Dat is niet per se brits maar past verder wel bij een aantal namen die je hierboven noemt.
     
    AnubisNefer en Santino vinden dit leuk.
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja, prima serie. Onlangs seizoen 3 eindelijk gekeken. Heerlijke karakters. Zit deze serie met een constante lach op mijn porum te kijken.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    @Santino: Ben nu zelf begonnen met Skins. Zitten ook paar redelijk bekende acteurs in. Eerste seizoen net uit en ben helemaal hyped. Heerlijke serie. Valt qua genre een beetje in drama/comedy. Britten maken dope ass shows!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgende week begint The Americans weer. Seizoen 5. Krijgt weer super reviews.

    "In all of these ways and others, The Americans continues to be a deeply complicated but beautifully nuanced portrait of a family. The family isn’t typical, but their dynamics are. It’s what makes the formula for the show, if you can even dare to call it a formula, so compelling. There’s action and tension and incredibly cold and brutal violence (that is also swiftly effective), but alongside it are parents and teenagers sparring, fears over emotional infidelity, over job security, and about complicated adult friendships. It’s muted, tense, and in Season 5 it takes its time. It’s building to something else, and while we don’t yet know what that is, there’s no reason to be suspicious. It is not the catastrophe the Jennings are waiting for (Able Archer, perhaps?), but it will surely be astonishing, and never more relevant.

    Rating: 5 stars Excellent — Still one of the best, if not the best show on TV."
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Designated Survivor en The Americans beginnen weer lekker zeg.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Thanks voor de reminder over Designated Survivor! Blij dat het weer begonnen is!
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Nieuwste aflevering van Designated Survivor net gezien, was goed! Die had ik even niet aan zien komen. Goeie serie :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind Designated Survivor gewoon echt goed. Vroege 24 seizoenen met meerdere verhaallijnen en main characters. Vanavond de nieuwste kijken DAMMIT!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Duurt lang.

     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zit nu op 4 afleveringen met Iron Fist, maar wat een gare saaie serie is dit weer..
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Designated Survivor gaat lekker door hoor. Jezus.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Shooter vind ik ook leuk, beetje zelfde niveau als Designated Survivor denk ik. Niet te diepgaand, maar wel tof! Maar dan ook alleen de pilot gezien so far.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gisteren Prison Break S04 afgekeken:

    hahahahahahaha
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Al helemaal klaar voor seizoen 5? ;)

    In t weekend Ironfist gekeken. Geen hoogstaande serie maar toch best vermakelijk.
     
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Wow, de laatste Designated Survivor, damn.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Ik heb het al eens eerder gevraagd maar ik doe het toch nogmaals..welke echt goede serie moet ik echt checken? Al gezien: 24, Californication, Band of Brothers, Breaking Bad, Suits, Suits, True Detective, Mr. Robot..begonnen met House of Cards meerdere keren maar kan ik maar niet inkomen. Ik wil wel weer een goede humorserie checken of een serie met veel spanning, geweld, en blote tieten natuurlijk.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Game of Thrones staat niet in je lijstje, dus die. Anders is Vikings nog wel wat voor je denk ik, soms best bloederig. Game of Thrones vooral voor de boobs, maar doen ze in de eerste seizoenen vooral veel. Daarna word het wel minder. Vikings vooral vet voor het verhaal, plottwisten in de eerste seizoenen, band tussen vriend en vijand en de actie die vooral in seizoen 4 goed genoeg is. En anders kun je altijd nog The Walking Dead gaan zien, heb je nu bijna 7 seizoenen van. ;)
     

Deel Deze Pagina