Altijd female als ik de keuze heb. Kijk liever naar een female.
(bovendien is de voice van de male in de eerste trilogie echt tergend eentonig en saai)
Uur of 6 erop zitten nu. Ik speel dit soort games altijd rustig, check alles. Heb net de Tempest gekregen.
Stem van female Ryder is écht goed imo. Male weet ik niet.
Mijn ervaring tot nu toe;
valt mij echt reuze mee. Ja, de animaties zijn niet geweldig (snap ook niet dat iedereen de schouders zo ver naar achter heeft), maar voor de rest vind ik het tot nu echt niet slecht.
De eerste ME was ook zoveel anders van opzet; je was al een war hero, in een Melkweg waar je alles en iedereen al kende zowat (op de Reapers na natuurlijk).
Hier kom je net kijken. Dat is maar een klein detail, maar wel een groot verschil in de opzet van deze game.
Alles in Andromeda is nieuw, alles onbekend.
Ik vind dit deel best veel aanvoelen als de eerste ME game; ondanks dat je character al veel wist, wist je dat zelf als speler natuurlijk niet.
Verhaal begint net, maar tot nu toe niet vervelend, en heeft me wel nieuwsgierig gemaakt.
Grootste minpunt van het verhaal tot nu is dan wel dat de
dood van je vader je verdomd weinig doet....geen teken van emotie, dat is wel raar.
Ik snap de kritieken, maar imo is het tot nu toe een beetje te ver doorgeschoten en lijkt het alsof iedereen de 1ste ME is vergeten hoe die speelde voor de eerste keer.....het valt mij echt reuze mee.
Maar goed, ik ben ook nog niet zover, kan natuurlijk best dat ik verder in de game anders ga denken.
Klik om te vergroten...