Vertraagd naar 4 april. Quality reasons, but dual audio is now in. Playable at PSX. Free Ryuji PS4 dynamic theme only for one day.
Fuck, lees het nu pas. Wel kut weer, maar dual audio is opzich wel tof. Zou hem ook next month mee kunnen nemen in Japan, maar is way te omslachtig, dan beter toch maar nog wachten en in april spelen met Japanse voices maar Engelse subs.
Nog maar 10 dagen! Net de Take your Heart edition besteld Main story van dik 100 uur? Veel te doen in ieder geval https://howlongtobeat.com/game.php?id=15221
Ik heb nog maar 10 dagen om Zelda uit te spelen en dan hier verder mee te gaan. Deel 3 was geniaal en deeltje 4 helaas niet gespeeld. En met een story van 100 uur ben ik wel zoet tot de zomer.
Zelda nog even uitspelen en dan ga ik 7 april op vakantie voor 3 maanden haha. Maar daarna is dit de eerste game die ik ga spelen!
Iemand enig idee hoeveel verschil er tussen de PS3 en PS4 versie zit? Edit: Op de resolutie na dus weinig verschillen. Top! Dat wordt mijn laatste PS3 game.