1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    yup,.. maar dan heeft die nog wel eens moeite om erbovenop te komen,.... volgens mij heb je ook wat mods waardoor dat nog wat beter word..!!
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Misschien stomme vraag, maar uit het plastic kan je een game toch niet meer retourneren?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ben blij dat je er zelf om kunt lachen. Bij zo'n filmpje krijg ik zin in een remake van ME2. Ahhh, the memories...
     
    MaxxRaptor en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Tempest gekregen en reisje door de cluster gemaakt: Deze game is een ramp.

    Wie wil hem overkopen voor 35 inclusief of 40 aangetekend???
     
  5. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is echt een hit en miss game soms heb je echt die Mass Effect feel en is het echt wel te pruimen. De squadmates waardeer ik ook steeds meer. Maar soms zit ik echt met plaatsvervangende schaamte naar die dialogen te luisteren I get it Ryder is een jaar of 22 maar kom op zeg. Story verder ok niet echt boeiend, ben pas op 1 planeet geweest waarvan ik zeg mooi gedaan. Trophies die niet unlocken door die patch ... Snap niet dat ze deze franchise op deze manier behandelt hebben.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    5 euro geboden.
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Een Ramp is écht overdreven.
    Het is een leuke game die zn voor een tegens heeft,maar dat was al uitgebreid gesproken.
    Dus snap ik niet waarom je hem dan gekocht hebt.

    verstuurd via Tapatalk
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bovendien, als je de Tempest net hebt, heb je het niet eens fatsoenlijk gezien 8)
     
    FraHel vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik ben pas na vlak na de prologue. Als die combat ff went dan is t best vermakelijk hopelijk.
     
    Jorrie en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    het is even wennen,.... maar al snel weet je niet anders meer....
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Game ook aangeschaft gezien grote fan van oude serie en wat ben ik boos. Boos op al die zeikende mensen...

    Kom op zeg tis gewoon mass effect. Deel 1 tot en met 3 had ook geen geweldige faceanimations en momenteel irriteer ik me er alleen aan omdat mensen er zoveel over zeikte en het nu echt opvalt. Overal die negatieve review terwijl het echt een heerlijk game is. Heb bij deze tenminste het gevoel alsof ik een echt pioneer ben in de ruimte vaart en combat is heerlijk. Maar nee weer het gezeur over exploration is soms boring en dat mijnen. Who cares..beter dat ze dit doen en hun trouwe schare fans houden dan dat ze een final fantasy coor de mainstream gaan maken. Dat soort developers irriteer ik me pas aan.

    Tuurlijk er zijn bugs maar ik geniet van de sfeer en ondanks dat ik nog maar paar uur SP en avond MP heb gedaan (jump jet is geweldig) zou ik nu zo naar de winkel lopen om mass effect andromeda 2 uitkwam! Heerlijk de space explorer sfeer en de algemene alles is fubar gegaan!

    Zo dat is eruit!
     
    allstyles, Reckuuza, MaxxRaptor en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ieder zijn meug, maar je afsluiten van andere meningen is ook behoorlijk eenzijdig. Accepteren dat niet iedereen het met je eens kan/zal/wil zijn laat al meer wijsheid zien.
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Anders lijk je nogal op een religekkie.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik vraag me af wat je op een forum doet als je al boos wordt als de mening van een grote schare mensen niet in lijn ligt met jouw visie. Ik hoor ook echt veel "Mass-Effect-Liefhebbers" die teleurgesteld zijn in de game, blijven meningen toch?

    Valt me de laatste tijd hier ook wel vaker op dat men mensen met een kritische noot aanvallen, in het kader van "waarom lees je deze topic dan & dan koop je hem toch niet'. =(

    Overigens vind ik: "Ja maar de vorige delen hadden ook geen goede gezichtsanmiaties" wel een erg jip & janneke argument..

    Neemt niet weg dat ik zeker ga genieten van deze game :)
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat boos was natuurlijk overdreven voor de prettige leesnoot.

    En echt een jip en janneke argument was het niet. Ging mij erom dat mensen die mass effect speelde toen, en het helemaal ophemelde dat toen ook hebben gezien en zich er toen niet aan irriteerde want in dezelfde zin zeggen ze wat een geweldige triologie was het toch. Maar dat zelfde "probleem" toen dus wel even vergeten. Maar omdat het nu hot is the bashen doen ze het toch maar even. En tuurlijk had ik liever witcher 3 animations in mass effect maar ik bedoel ME trioligie had ook zijn flaws maar daar hoor je niemand over vanuit een nostalgisch oogpunt waardoor alles beter lijkt dan het was.

    En ik val zelden tot nooit mense aan met een kritische noot. Maar momenteel kan de gamr wel wat supporters gebruiken. Want serieus zie mensen de game bashen die voor dat het een internet hype werd A nog nooit van de game hadden gehoord en B deze gamr hoe dan ook nooit hadden gekocht omdat ze alleen maar Call of duty en Fifa spelen anyway.

    En ik snap maxquibit hierin wel met games. Zelf ervaren is het beste met games. Want je word toxh beïnvloed nu tijdens het spelen in negatieve zin. Ik zit nu elke cutescene en praatje ook op te letten op de faces. En positief gebeurt dit ook. Had vroeger ook games waar ik positiever over was doordat de rrst van de wereld er zo positief over was.
     
    WorkingTitle, Jorrie en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Reckuuza en VapoChill vinden dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Deze game had nooit open world moeten gaan, had ze een hoop ellende bespaard.


    That said....ik geniet echt van de game. Nog steeds een ME1 gevoel.
    Misschien komt het ook wel door de vele kritieken dat mijn verwachtingen zo laag waren dat het allemaal meevalt.:+

    Maar damn, wat zijn er veel tasks...dat had wel wat beter gestroomlijnd mogen worden.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Het is maar net hoe je games beleeft en waar je echt waarde aan hecht. Ik vond de ME games de gaafste die er zijn, alle 3 de eerste delen geweldig. Heb me niet laten meeslepen door de hype voor deel 4 maar ben er gewoon aan begonnen en ik vind het een geweldige game. Waarom? Omdat ik van RPG action games hou, liefst in space en het allerbelangrijkste is: grote levels met een spacy soms lege verlaten sfeer...! en als deze game iets heeft, is dat het wel. En dat maakt dat het voor mij top is, omdat ik dat een van de belangrijkste punten vind.
    Dat andere vallen over allerlei fouten/verhaalkeuzes enz dat kan, maar dat telt niet voor mij. Ik ben erg blij en heb er nu 15+ inzitten en ga hem heerlijk uitspelen.
     
    MaxxRaptor, allstyles en Vegeta vinden dit leuk.
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo niet? Vind tot nu toe ook open wereld nice met de nieuwe mako (blijf hem zo noemen)

    Trouwens craften etc is ook vet zeg! Wil alleen meer milky way points. Net met me eerste 150 milky way points (net op eoas gearriveerd van eerste keer nexus) een n7 valkyrie gemaakt en damn dat ding is nice!
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb een paar duizend van die punten, heb nog niet echt iets met research gedaan :+

    Exploten vind ik wel mooi, met de Nomad een beetje rondcruisen is wel geinig. Game bevalt nog steeds prima en weinig bugs tegengekomen (behalve een keer opgesloten in de Tempest 8)). Op PC schijnt er ook minder bugs te zijn dus daar zal het wel aan liggen.
     

Deel Deze Pagina