Crota nog niet neer omdat mensen inderdaad Crota blijkbaar niet kennen. Van Yr Yut kreeg ik beentjes en een adept Fang of Yr Yut. Brug een Swordbreaker.
Ja zeker het kan prima met mensen die weten wat ze moeten doen. Mensen hadden al moeite met de brug joh
Youuuuu modderfokker. Ik kon een montage maken van jou en je Swordbeer momentjes bij Crota Nummer 1 Wat een pech, zwaard weg. Nummer 2 U ziet, Crota knielt niet! Nummer 3 Het is Monkey die alles kraakt maar zelf geen kut raakt Nummer 4 Een perfecte run, Grave killed zichzelf ... weg fun Nummer 5 Kan gebeuren, laat Crota je openscheuren @Maddmonkey ... was een prima raid! Vaak leuke momenten gehad tijdens Crota. Geloof dat dat filmpje van Hybrid m'n eerste King's Fall run was?
Zo.. Deathsinger en Crota challenge gehaald met @bulletproof010, @Avalon Scorpion en een aantal mensen niet van hier. Crota is nog steeds een bitch. Knielt niet, maar blijft staan. Stop het zwaard (nog voordat je het op kan pakken) al in z'n aars of staat al op naar 1 slag, terwijl hij nog geen seconde daarvoor begon te knielen.. Leuk zo'n challenge.. Voor mij een once in a lifteime. De bridge encounter daarentegen.. DAMN BUNGIE! YOU DID WELL! Hoe epic is die nu?! Wauw!
Ik wil eventueel nog wel een speedrun doen vanaaf.... Zolang niemand met Zn GoldenGun/celestial nighthawk crota down schiet is t easy... Wil de necro year 3 namelijk en moet alleen ff crota smashen nog ervoor.
Kheb een CP voor je zoals je weet. Als ik er ben, loop ik wel ff mee, maar dan wel op de normale manier.. Zonder challenge
Haha ... present. Die challenge mode kan me echt niet boeien Als dat zwaard al foetsie is, Crota nog steeds een bitch is met knielen, heb ik weinig trek om daar 4 uur rond te hangen.
Voor iedereen die Crota weer aan het kont klappen is ... @Maddmonkey Leer jij @SHiZ NL met het zwaard slaan dan? Word vanavond z'n eerste keer geloof ik
Gisteren ook gehaald. Song of Ir Yut met 252 kogels in het magazijn en een adept Abyss Defiant. Een relaxed team wat weet wat ze doet is zo fijn.
Mijn. God. Was een leuke run om te doen trouwens! Ging goed vlotjes! Thanks heren @Maddmonkey, @SHiZ NL, @ShadowDX / Gold Dragon (jullie lijken op elkaar dus tag je gewoon), Pattrick. Op naar de VoG?
Was inderdaad een lekkere run, challenge was zoals @Maddmonkey al aangaf niet erg moeilijk, maar wel leuk om te doen. Vond het tof om weer een oude raid te doen. Eigenlijk nog wel zin in een run, want het raid op zich was gewoon al weer tof om te doen. Beetje ouwehoeren, schieten en loot scoren Winning! En ja, damn man volgende week VOG heilige schijt daar heb ik ook wel zin in.