[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Eerste 3 maanden waren top.

Niet voor mijn portemonnee :+

Ben benieuwd naar Q2, Q3 en Q4.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, zeg dat. Maar ergste is nog wel de tijd vinden om het allemaal te spelen.:confused:
    Heb NieR weggelegd om Andromeda te doen, en Persona gaat ook effe net voor, maar hopelijk komt NieR dan weer aan de beurt....

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het had wel wat meer uit elkaar gemogen , maar ik denk niet dat een console voor een jaar zo een goede line up heeft gehad als Playstation, wat een games!

Jorrie vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.017
    Ik heb gelukkig niet zo die koop drang. Vind het juist mooi dat alles al uit is, kan ik mooi bepalen in welke volgorde ik ze speel en kan de helft voor een zacht prijsje halen later dit jaar :)

Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    CD Projekt RED heeft een technische bèta aangekondigd voor GWENT op PS4. De bèta gaat morgen, vrijdag 31 maart, om 19:00 van start en eindigt maandag, 3 april; om 09:00. Om deel te nemen moet je gewoon GWENT: The Witcher Card Game Technical Beta downloaden via de PlayStation Store.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083

Same. Geowon lekker rustig door je backlog heen, momenteel beetje Final Fantasy XV aan het doen omdat die dan toevallig vorige week even heel cheap was, maar verder geen dwang om de nieuwste games te kopen. Straks ben ik een beetje door die backlog heen en pluk ik gewoon weer een aantal geweldige nieuwe games uit de budgetbakken.

Ik zag zelfs dat Skyrim GOTY Remaster nu voor minder dan 30 euro te halen is, en is ook zo'n game die ik nog niet gespeeld heb, en waar je dan eventueel weer een paar honderd uur mee zoet kunt zijn.

Gamen hoeft helemaal niet duur te zijn. Gewoon lekker rustig spelen, niet de allernieuwste releases perse willen kopen, en dan pluk je alle juweeltjes voor 2 tientjes ofzo uit de budgetbakken, waar je je weer weken/maanden mee kunt vermaken.

Zifnap en WorkingTitle vinden dit leuk.
  7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.017
    Ik koop bijna alle games die ik wil spelen zodra ze voor minder dan €25 te koop zijn, backlog groeit daardoor alleen maar.
    Horizon was een uitzondering omdat ik die, sinds GTA V, wel op release heb gekocht, aan de andere kant is het ook heel de beleving om de game die het leuk maakt, het lezen van topics voorafgaand aan de release, het op je werk meelezen op XBW, dat uitkijken naar een avondje vrij en een bepaalde game, is haast nog leuker dan het gamen an sich. Dat mis je dan wel weer als je een half jaar of meer achter loopt. Scheelt alleen wel in de portemonnee :)

Edit: en vergeet de updates niet, bugs en andere issues waarvan de meeste een half jaar later wel zijn verholpen, is de laatste tijd ook wel een dingetje imo

Laatst bewerkt: 30 mrt 2017
    Rossi46, AnubisNefer, Yi-Long en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gamers naar mijn hart. Crazy ass backlog, althans op Steam. PS4 valt wel mee (twee games, speel en wissel nu af tussen FFXV en JC3 ).

Weinig koop drang verder hier, enkele uitzonderingen daar gelaten. Als ik dan toch iets koop is het vooral uit een sale.

9. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.017
    Ik ben nogal ''aanbieding'' gevoelig, dan koop ik met BlackFriday 11 games voor de ps4, terwijl ik er maar 1 daarvan heb aangeraakt sindsdien, terwijl vrijwel al die games na die tijd al scherper geprijsd zijn geweest. Kopen is gewoon zo leuk haha

fredfenster vindt dit leuk.
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

THE ALPHA AND THE OMEGA :9

"WipEout Omega Collection comes out on 7th June on PlayStation 4, Sony has announced.
    This game includes all the tracks and ships from WipEout HD, Fury and 2048 ported to PS4. Each game has its own career mode, and there's a racebox mode that lets you tweak and customise your own races.

You can play split-screen couch co-op or race online in up to eight-player multiplayer. There are tournaments, single-races, time trials and zone mode. Expect a 1080p resolution on PS4 and dynamic 4K on PS4 Pro - all at 60 frames per second.

Sony has remastered all of the sound effects and added 28 licensed music tracks from artists such as Swedish House Mafia, Chemical Brothers and The Prodigy."

http://www.eurogamer.net/articles/2017-03-30-wipeout-omega-collection-speeds-onto-ps4-in-june

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Vroeger gespeeld en komt een reboot van

AnubisNefer en Zifnap vinden dit leuk.
  12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.017
    Yakuza Zero komt bijna 2 jaar later in Europa uit, nu is Yakuza 6 volgens mij alweer een tijd uit in Azië en hier komt hij pas in 2018. Iemand die de logica snapt ?

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vertalen duurt lang.:+

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Yakuza 6 zou toch eind 2017 komen? En Kiwami deze zomer?

Als Sega een beetje verstandig was hadden ze gewoon een paar vertalers daar ter plekke in dienst om gewoon tijdens de productie de engelse teksten toe te voegen, ipv alles achteraf doen

15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.017
    In hoeverre lijkt Yakuza een beetje op Sleeping Dogs? Toevallig vandaag aan begonnen.

Dat auto, motor geluid is wel echt lachwekkend, als je full speed met de motor rijdt, blijft hij ook gewoon oneindig om de 15 seconde door schakelen, zitje zo in versnelling 40 :+

Verder overigens vermakelijke game, zeker voor die store prijs van €5 destijds

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    yakuza > sleeping dogs

Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.017
    Japans, beetje matten en kinda sandbox ? Grote verschillen zitten hem in?

18. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    yakuza 3 en 4 gespeeld. die vond ik allebei qua verhaal veel meer engaging dan sleeping dogs. vooral yakuza 3 was echt _O_

en als je nu sleeping dogs en yakuza 0 aps keuze hebt, lijkt de setting van yakuza 0 me boeiender. sleeping dogs vond ik sowieso snel repetitief worden. dat kreeg ik met yakuza games niet

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maar waarom de vergelijking van Yakuza en sleeping dogs? Totaal verschillende games :/

Yakuza 0 was trouwens echt dikkk. Een van de beste spellen die ik gespeeld heb. Fucking Majima hahahh

Servantes vindt dit leuk.
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goeie, die game wil ik ook nog spelen. Yakuza 0. Sleeping Dogs was trouwens hard! Zeker niet laten liggen voor zo'n prijs.

Deel Deze Pagina