1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vond ik ook Nice bij de eerste ME, ondanks ik ruzie had met de besturing van de Mako Lol, was dat rijden op die planeten altijd Fun, dat gevoel dat je op een vreemde Planeet zat en opeens vond je ergens iets, wat half ingegraven was je eigen fantasie erbij gebruikt wie er ooit geweest was en dat soort dingen haha :)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De trilogie komt echter niet in 2017 uit. Sorry, maar wat een kut argument hoor. We gaan de nieuwe GTA toch ook niet vergelijken met GTA 3 of 4, want "daar zitten dezelfde problemen in". Nee, je mag verwachten dat een bedrijf verbeterd en niet in de fout gaat met proberen alle animaties handmatig te doen en dan te weinig tijd hebben voor een goed animatiesysteem.

    En toch juist goed dat je door anderen op een forum geholpen wordt in dingen zien die jou anders blijkbaar niet opvallen?
     
    WorkingTitle en Korkss vinden dit leuk.
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    precies! en ik snap tegelijk ook wel dat dat niet voor iedereen geldt
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Missies vormen geen lijn, omdat alles zowat altijd te spelen moet kunnen zijn...het sluit niet op elkaar aan, het borduurt niet verder
    Dat beperkt je in hoe groots (qua impact) je een sidequest kunt maken.

    Plus een open world = verplicht veel 'meuk' missies.
    (nu valt het qua meuk wel mee hoor imo, maar het zijn er zo verdomde veeeeeeel)

    Nu ben ik zowieso absoluut geen open world fan (Saints Row, Ass Creed, GTAtjes etc vind ik kutgames) dus dat speelt ook mee natuurlijk.:+
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een kut argument al...

    Bijf zeggen in mass effect waren er toen ook lifeless animations in de gezichten terwijl het veel beter kon maar niemand heeft het daar meer over. En ja natuurlijk wil je dat het verbeterd. Dat zei ik ook al. Maar tis niet gebeurt dis jammer. Maar irriteerde me er niet aan in triologie en ook niet hier!

    En ga toch liever blank games in na het zien van wat beelden zonder mening van anderen erbij!
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan vraag ik mij af wat je op een forum doet. Waar je tegenwoordig info over waar wat te vinden is, overal op wiki's terug te vinden is. Je kan makkelijk meningen en reviews vermijden als je zou willen, want dat iemand zegt hoe leuk hij het rijden in deze game bijvoorbeeld vind is ook een mening die ervoor zorgt dat jij blijkbaar niet "blank" de game ingaat.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet je ik vraag het me eigenlijk ook af. Heb eigenlijk weinig behoefte om totale vreemde te overtuigen! Gaat een wereld voor me open!

    Hoe kan ik me account later verwijderen?
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Je bent hier meer dan welkom hoor, vergeet dat niet.
    Maar de makkelijkste optie om je ''problemen'' te verhelpen is toch echt geen topics (en reviews) meer te lezen van de games waarin je geïnteresseerd bent :)

    Overigens betaal je geen contributie hoor, dus je account verwijderen is redundant :+
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Eerst zelf games ervaren klinkt geweldig, maar hoe doe je dat bij een massieve RPG als Andromeda? 10 Uur spelen om toch tot de conclusie te komen dat je het spel niet zo leuk vindt? Dan toch weer exclusief reviews kijken en naar de meningen van anderen luisteren? Volgens mij ligt de waarheid in het midden. Durf je eigen mening te vormen, maar wanneer je toch volgt weet dan wel wie je volgt en ben kritisch op wat je leest/ziet/hoort. Het beste van beide werelden eigenlijk. :thumbs:
     
    TreV en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Kom ook maar even mijn zegje doen, zit inmiddels al een paar dagen mee te lezen. Sinds de reveal keek ik ontzettend uit naar deze titel, de trilogie was zo'n beetje mijn favoriete nieuwe serie op de vorige gen. Het is echt een zware tegenvaller geworden, al moet ik erbij vermelden dat ik hem zelf (bewust) niet gespeeld heb.

    Die tergend slechte animaties kan ik in principe nog wel mee leven, al kan ik nu door die vele hilarische YouTube filmpjes waarschijnlijk nooit meer serieus naar deze game kijken. Desondanks hoort dit natuurlijk niet in een AAA-titel thuis in 2017, de game is gewoon niet af. Naar mijn mening echt een symptoom van deze pre-order generatie, gooi die onafgewerkte zooi maar in de winkel; het verkoopt toch wel en patchen doen we later. Hier doe ik principieel niet aan mee, het verziekt de hele markt. Afknapper voor mij zijn echter de dialogen.

    Het verhaal en de ontwikkeling van de characters waren mijn favoriete onderdelen van Mass Effect. En wat is dat niveau (op basis van de vele video's die ik heb gezien) verschrikkelijk achteruit gegaan, lijkt af en toe wel of het door een stel tieners geschreven is. Dit effect wordt alleen nog maar versterkt door de manier waarop voice actors het overbrengen, in combinatie met die plastic koppen ben ik er dan heel snel klaar mee. Het verhaal zelf lijkt ook flinterdun. Notabene een nieuwe galaxy, zoveel mogelijkheden en dan verzaakt het in een slap aftreksel van de eerdere delen. Te veel op safe gespeeld wat mij betreft. Ik dook echt in die wereld in de eerste ME. Ook al was die game niet perfect, ik werd wel direct nieuwsgierig naar die vele soorten aliens en hun achtergrondverhalen. Het was toen echt heel chill om steeds meer te weten te komen over die Genophage, conflict tussen Quarians en Geth, etc. Waarom voelt het nu allemaal zo herkauwd aan? Creativiteit lijkt heel ver te zoeken bij het huidige Bioware.

    Gameplay ziet er redelijk goed uit, maar kan mij verder gestolen worden. In Mass Effect moet naar mijn mening alles ondergeschikt zijn aan het verhaal, de lore, de characters en dialogen. Maar hey, de multiplayer schijnt leuk te zijn en de micro-transactions (tot zo'n €100,- ofzo?!) werken natuurlijk wel prima vanaf dag één. Het is duidelijk waar de focus tijdens de development lag, gewoon zoveel mogelijk cashen via de multiplayer. Bioware is ontmanteld door EA, helaas. Probeer deze middelmatige zooi wel een keer uit wanneer hij voor een tientje te krijgen is, no way dat ik veel geld neer ga leggen voor een game die niet eens in de schaduw van zijn illustere voorgangers kan staan.
     
    MAD 1976, Yellow 13, Alexknl en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit. Zo jammer.
     
    Reckuuza en TreV vinden dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Blijft een absurde trend, de gamebranche leent zich er natuurlijk uitstekend voor.

    Zie je het al voor je dat dat in andere markten ook zo zwak worden afgewerkt.
    Dat gebeurd ook wel (lees: terugroepactie), maar niet zo erg als in de gamingindustrie, daar wordt het eerder regel dan uitzondering

    Rij je een file in met je Opel Unity, staan er zoveel auto's om je heen dat je auto maar gaat stotteren, vastlopen, haperen
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2017
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Tja, het wordt steeds erger ben ik bang. FFXV had na tien jaar zelfs zijn verhaal niet op orde. Afgelopen week een patch voor uitgebracht. Aan de ene kant vind ik dat oke (goed dat ze het fixen), maar ik verwacht meer kwaliteit direct vanuit de release. Niet vijf maanden later.

    GELUKKIG is het niet alleen kommer en kwel. Horizon Zero Dawn, Zelda, Persona 5 o.a. Niet alleen goede games, kwalitatief ook goed afgewerkt.

    Goed geschreven stuk trouwens, TreV. Sowieso is deze game niet gemaakt door het AAA-team van Bioware. Ik denk dat iedereen de problemen wel ziet, maar er is duidelijk verschil in tolerantie tussen gamers. De een accepteert dit wel, de ander niet. De eerste groep heeft het wel een stuk gemakkelijker.
     
    TreV vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ben ik nou gek of zijn de letters soms ook teringklein? Ik heb een decent size tv maar het lijkt wel alsof je echt een gigatv voor deze game moet hebben.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, je bent niet gek. De font grootte lijkt wel voor mieren.

    Op mijn 55 inch tv (zit wel 5'5 meter er vandaan) en op de projector 92" zijn de letters echt te klein naar ratio van de game.

    Vooral rechtsboven die aangeeft wat je missie is, ziet eruit als Sanskriet voor mij.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Haha precies dat inderdaad. Nie normaal.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ben nu op Eos. Kan moeilijk m'n ogen openhouden man. Gaaaap
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mooi stuk TreV. Dit klein stukje van VG247 was voor mij echt precies wat ik voel van Andromeda.

    “If you stick with it long enough it earns the Mass Effect name – though yes, there’s a dangerous feeling early on that you’re playing the straight-to-video sequel version of Mass Effect that gets made when none of the original cast want to come back.”

    En met alle matige verhalen qua writing, dialoog, slechte personages en everything maakt het inderdaad een straight to video-film. Want in the end voelde Mass Effect aan als een film voor mij.
     
    TreV, Reckuuza, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213


    Je mening over een game geven als je hem zelf niet gespeeld hebt is hetzelfde als zeggen dat een ferrari kut rijd terwijl je er niet eens ingezeten hebt,..
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    *bam!*

    Iemand met een reactie? :+
     

Deel Deze Pagina