[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    @allstyles heeft wel een punt.
    Een game niet spelen en alleen afgaan van youtube filmpjes van rare animatie (dat ook alleen daar op focussed) is tja......grootste gedeelte dat je speelt heb je geen last van de animaties.
    Cast en verhaal kut vinden, mag en kan....maar als je de game niet gespeeld hebt, hoe weet je dat dan? Wederom YouTube meningen?
    Het is erg in nu om Andromeda af te zeiken op van alles en nog wat, dus positieve geluiden vergt wat meer zoekwerk.

Nogmaals, de cast van deel 1 was echt niet zoveel beter de eerste keer, dat komt doordat ze verder ontwikkeld/uitgewerkt waren in deel 2 en 3 dat ze zo geweldig werden.

Dat je de game geen 60 euro waard vind, prima.
    Dat de nieuwe setting je niet leuk lijkt, prima.
    Dat je liever afwacht (of de game helemaal niet wilt spelen) na alle negatieve geluiden, prima.

Maar ga de game niet op inhoud afkraken als je de inhoud niet zelf ervaren hebt.

En nogmaals, dit is de minste van alle ME games tot nu. Helemaal mee eens.
    Er valt ook genoeg op te klagen.
    Maar ook genoeg van te genieten.

allstyles en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Inderdaad, en met de cast vind ik het ook enorm meevallen. Na een tijdje wordt er wel veel meer ingegaan op hen, veel meer dan in deel 1.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Juist, een goed voorbeeld
    Maar toch, de eerste had wel degelijk een paar sterke characters naar mijn mening, vooral Tali en Garrus, zelfs Kayden had een heel verhaal over zijn trainingsperiode, Ashley the Space racist Lol, rare meid, goede Soldate :p

Edit Foutje Zifnap ;)

4. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Haha damn, treffender kun je het eigenlijk niet zeggen. Dit is precies het gevoel dat ik bij Andromeda heb.

Ik zal even bij jouw voorbeeld blijven. In dat geval zou ik de voorgaande drie Ferrari modellen bezitten en er ook behoorlijk wat kilometers mee hebben gemaakt. Zodra het nieuwe model uitgebracht wordt kan ik een mening vormen over de presentatie, het interieur, de technische snufjes, het vermogen van de motor, de kleur, etc. Hiervoor hoef ik absoluut niet in die auto te hebben gezeten. Als ik vervolgens op het internet vele reviews lees en video's bekijk van mensen die verstand van zaken hebben én er mee hebben gereden, kan ik prima een onderbouwde mening over het nieuwe model geven. Zeker als deze mensen onafhankelijk van elkaar dezelfde kritiekpunten uiten en ik deze zelf ook waarneem in de beelden die ik bekeken heb. Al dan niet door het nieuwe model te vergelijken met de oudere kun je dan een conclusie trekken. Andersom geldt immers precies hetzelfde, ik kan ook zeggen dat Ferrari een fantastisch automerk is zonder er ook maar één te hebben aangeraakt. Net als dat vrijwel niemand me zou tegenspreken als ik zeg dat Zelda BotW een topgame is, ook al heb ik deze niet zelf gespeeld.

Ik snap je probleem niet echt. Het is overduidelijk dat deze veruit de minste is van de vier, ik hoef er geen €60,- voor neer te tellen om dat uit te testen. Heb je m'n tekst überhaupt wel gelezen of ben je direct gaan citeren? Volgens mij is het een vrij heldere mening. Of verwacht je dat ik eerst maar eens honderd uur in een game stop met de vage hoop dat er eventueel wel wat moois te vinden is, om daarna pas een mening te mogen hebben? Ik geloof namelijk zeker wel dat ik me zou kunnen vermaken met deze titel en dat het een redelijke game is, met een sterke nadruk op redelijke. Bij een nieuwe Mass Effect hoop je op meer en mag je dat ook gerust verwachten, middelmaat is niet goed genoeg voor een serie als deze.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2017
    Peter Bijl en Zifnap vinden dit leuk.
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    TreV laat zich niet snel vd wijs brengen. ;)

Inderdaad hoef je niet alles eerst zelf te proberen om een mening te kunnen vormen. En dat geldt zeker voor main stream RPGs als ME. Er is zelfs een eerste serie om Andromeda mee te vergelijken...

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    * ik heb geen problemen op internet ;)

* zelda boeit me niet,.. maar ander voorbeeld, uncharted 4 mooie graphics, redelijk verhaal, kut gameplay.
    (ik wist dat ik de gameplay niet bijzonder vond en toch gekocht,...)

En jij en ik verschillen wat we van iets vinden,. jij hebt het over onderbouwde mening betreft een ferrari, als ik in 10 verschillende superautos heb gereden (een poosje en niet een laf uurtje) dan kan ik meepraten over die ferrari,,... jij kan dat al zonder ook maar ergens in gereden te hebben.

Maar zoals hier eerder gezegd, ik heb nogal aparte smaak,... das mijn probleem, of juist niet ;)

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Iedereen die Uc4 afdoet met "kut gameplay" spoort sowieso al niet. :+;)

Mallakai vindt dit leuk.
  8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik zei toch vreemde smaak,... :rolleyes:

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Meeste Games die me interesseren lees, kijk ik altijd reviews van, maar ik ga altijd af op mezelf, als ik dat niet zou doen zou ik geen Hardcore MotoGp, Ride, en WWE Gamer zijn waarover velen juist negatief zijn, Graphigs zijn never het sterkste in deze spellen, maar ik houd van de gameplay. Een ander voorbeeld is Forza Horizon 2 voor de XBox 360, waarvan menig vind kut graphigs heeft op YouTube bv, nou ik vind het er goed uitzien en speelt lekker weg, ME en Dragon age hebben zo beiden hun sterke en mindere kanten, DA2 vond ik een goede game, al was ik het zeker eens met bepaalde kritieke punten, maar het gaat om je eigen beleving, je leert de game kennen op jouwn manier en ontdek je wat jij belangrijk vind en zo de game jou blijft boeien :)

allstyles, Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Zit nu in een of andere Monolith in Eos rond te banjeren..scan dit, scan zus, scan m'n oma, Sudokupuzzeltje hier, Sudokupuzzeltje daar, scan deze deur, open deze deur, af en toe beetje knallen, alle teringbende verzamelen die er te verzamelen valt waarvan ik me god niet weet wtf ik ermee moet, voorderest 24/7 kloten met m'n jetpack..verhaal is me ook al helemaal het spoor bijster.

Man man man dit is wel echt slaapverwekkende shit. Ik weet niet meer hoe de eerdere ME delen me bijstonden maar niet als dit.

Peter Bijl, WinterBase, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha Recka dat had ik ook, alles scannen, ga aub voor die 100% complete. Ben je rond kerst 2021 wel klaar.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Hahaha ik lees dit en ik hoor Dick Ryder nu zeggen

WHAT IF I GET ANYTHING ON THE SCANNER?!?!?

Mallakai vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het zijn er inderdaad overweldigend VEEL die sidequests. Maar;

MOVE.
    ON.

Blijf niet op Eos hangen en daar alles doen voordat je verder gaat!
    Ga verder met het hoofdverhaal, en ga na elk 'hoofdstuk' effe terug naar de Nexus en andere planeten.

Keeps you sane(r).:+

Gister trouwens wel effe een wtf momentje gehad.
    Was bezig met en simpele sidequest, plaats hamertje hier, plaats hamertje daar.....plaats ik dat laatste hamertje
    komt er echt een GIGANTISCHE Remnant uit de grond! Schrok me rot! Finaal afgeslacht natuurlijk, dus kom wel terug als ik een iets hoger leveltje ben.:p Maar damn die zingen zijn GROOT. Vet!:cool:

Reckuuza en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook een beginnetje gemaakt. Om maar met de deur in huis te vallen: Damn! Wat een ugly faces! Zien er niet uit! En dan die beperkte character creation, zoooo 2000!

MAAR,

Na een uurtje op 5 en net klaar op de eerste planeet moet ik zeggen dat ik me er wel mee ga vermaken. Volgens mij is de game huge! Combat is fun, exploration ook en er zo veel te doen. Buiten levels zien er ook prima uit, tis geen Horizon, maar adequaat. Ik zie en speel gewoon een lekkere space exploration RPG! Aantal mogelijke skills is dazzling!

Komt best goed met dat MEA!

Reckuuza, MaxxRaptor en MAD 1976 vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Het space gevoel houdt me idd op de been. Heeft ME altijd fucking goed gedaan.

16. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ik ben echt de enige die de game echt super vet vind. 'ik ga me er wel mee vermaken' doet de game voor mij te kort iig

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ex-Bioware Animator Shares Insight on Mass Effect Andromeda's Facial Animations:

Erg interessant!

Laatst bewerkt: 1 apr 2017
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Is eigenlijk het enige wat me tot nu toe soms stoort aan de game: De graphics. Overal zijn de details matig en soms ronduit slecht (low res textures, popup van dichtbij). Vooral op de nexus/hyperion vind ik het matig. Op een planeet is het stukken beter. Twijfel gewoon soms of mijn pro wel werkt :x. En de cutscenes zijn echt van Z-kwaliteit, helemaal als je van Horizon afkomt. Gameplay wise vermaak ik me opperbest. Net bijna 2 uur gedaan over alles en iedereen vinden en praten op de nexus/hyperion :9

EDIT
    Voorbeeldje van slechte popup op de nexus

Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pop up op deze generatie consoles. Het mag gewoon niet.

Gakkie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina