Gamekings is wel okay hoor, kan altijd wel lachen om de video's al vond ik die van Persona niet heel sterk, maar goed heb niets met Emiel.
Oh serieus? Niks van meegekregen. Alles voelt echt weer geweldig aan. Vibe, verhaal, muziek, personages, artstijl (zelfs start scherm is mooi gedaan). Verhaal en actie is vooralsnog een stuk vlotter dan 4 Golden. Super benieuwd naar alles. Helemaal naar Morgana, hopelijk ga ik hem/haar niet proberen te vergelijken met Teddie.
De japanse stem van igor was overleden dus ze hebben daarom in het japans een nieuwe voice actor, en ze hebben besloten om in de engelse ook een nieuwe stemacteur te gebruiken.
Anyway de japanse language track is ook uitgebracht! https://store.playstation.com/#!/nl...rack/cid=EP4062-CUSA06638_00-ADDCONTENT000022 Awesome dat je dus wel een al bestaand spel aan kan passen, maar ik speel hem.nu wel in het engels uit, ben toch al 30 uur bezig. Darn maar hard op in japans op playthrough 2 ^_^
25 Uur al... wanneer had je deze game ook alweer gekocht??? Dit is voor mij een teken dat het een erg goede Persona/JRPG is. De controller gewoon niet neer kunnen leggen. Buiten reageert bijna iedereen erg positief op deze titel.
Sinds zaterdag al een uur of 11 play time en nog steeds bezig met de eerste dungeon haha. Engelse stemmen zijn trouwens echt heel goed. Weet niet of ik ga switchen naar Japans
Jongens. Wanneer dit nummer begint tijdens een fight. VOLUME OVER 9000. (L) En deze. Come oooooooooon. Persona 4 Golden vibes.
Premium Edition onderweg, morgen binnen! Maar eerst Andromeda uitspelen, en dan nog een keer op Insanity (alleen main quests) en dan vol in Persona 5. Man, echt GENIETEN op de PS4 dit jaar.