In het vliegtuig vier films gezien: Fantastic Beasts and Where to Find Them: geweldig, de originaliteit spat ervan af en de cast past uitstekend. Arrival: Eindelijk eens een ingetogen en serieuze science fiction. Spannend verhaal, gave mindfuck en top uitvoering kwa sfeer en muziek. Your Name: dé anime hit van 2016 in Japan. Ook al zo tof! Je denkt dat het een of andere tienerfilm is, maar dan....what the f! Jackie: Ook positief, Natalie Portman draagt de film.
@Matrix - hoop dat je mening wb Fantastic Beasts sarcastisch is? Wat een flutproduct zeg. Voelde wat mij betreft erg geforceerd en on-origineel. (No-Maj ). Die hele Johnny Depp reveal was ook wel erg slecht en die man komt weer aanzetten met z'n one-trick show. Dit!:
Vond fantastic beasts ook best wel tegenvallen. Haalt qua magie en verhaal niets van de wereld van HP imo. Jackie daarentegen @Matrix vond ik best goed. Op laatst is die ook best gruwelijk in beeld gebracht. Goede film, met het enige minpunt dat het mij soms te zwaar is neergezet. Ik zou hem zelf een 7.5/10 geven, Fantastic Beasts 6/6.5/10 ongeveer.
Deze week A Monster Calls gekeken. Normaal laat ik dergelijk films mooi aan mij voorbij gaan, niet mijn ding. Echter om mijn vriendin een plezier te doen toch samen gekeken. Zeer positief verrast door dit product. Mijn vriendin hield het uiteraard niet droog maar zelfs ik had een brok in mijn keel. Gebeurt niet vaak! Soms zijn de films waar je niks van verwacht de betere. 9/10
Toevallig gisteren Fantasic Beasts gezien en we vonden 'm ontzettend saai. En daarnaast rommelig. Als je de (te overdreven en fake) CGI weg zou laten hou je helemaal niks over. Ik had echt veel meer verwacht van een film van J.K. Rowling. Jammer. Positieve punten: sfeer, geluid en af en toe de humor.
Ja en nee. Vond de film supertof, maar richting het einde begon ik me toch enigszins te ergeren. Spoiler Heb je een half leger aan "mutant" kinderen die sinds hun geboorte getraind zijn tot professionele killing machines, maar rennen deze vervolgens doodsbang weg voor een groep soldaten. Vervolgens moet een enorm zwakke Logan ze maar redden.
Klopt. Einde was kinda kut inderdaad. Alsnog tien keer beter dan alle Avengers bull shit imo. Watchmen blijft beste superhero movie of all time voor mij. Sent from my A0001 using Tapatalk
... Wa.. Watchmen? *kotst een beetje in z'n mond* Echt een vreselijk trage film. Hij is goed maar zeker niet de allerbeste.
De opening van de film maakt de film vooral, maar vond hem ook niet de beste. De opening is sowieso één van de meest legendarische openingen die ik ooit in een film heb gezien. Muziek paste er zo stijlvol bij.