Gelukkig luisteren ze wel naar de Feedback Zijn zat die er niet naar luisteren zoals Bungie,bijna alles van Activision en die gasten van Payday Verstuurd met Tapatalk
Dat is zeker zo! Hoop alleen wel dat het niet een gevalletje "too little too late" gaat worden. Jammer dat het niet gelijk in orde was, maar alles kan natuurlijk gerepareerd worden.
Correctie: "veel" kan worden gerepareerd. Maar idd niet alles. Animaties zijn een keuze van Bioware om tijd te besparen. Dat de automatische logaritme niet lekker werkt in een groot aantal scenes is inmiddels wel duidelijk.
De hoeveelheid popup/in/texture loading is wel echt extreme bij deze game. Ik heb het zelfs bij het openen van de map (op Eos). Is mijn Pro busted of is deze game technisch echt zo slecht ??? Nog meer mensen hier met een Pro en deze game (en stock HD) ?
En dan klaagden mensen over de Unreal 3 engine. Opvallend dat de game zelfs in het menu nog modellen moet laden... Zet jij je PS4 altijd op standby, of sluit je hem daadwerkelijk af?
Kan ik me niet voorstellen. Aan de andere kant mss ligt het eraan dat de pro 4K checkerboarding doet (en super sampling op Full HD schermen) en dat die dat gewoon niet zo goed trekt ?? Tis echt heel erg in het weapons menu, echt slecht. Ik sluit mijn PS$ altijd helemaal af. Mensen met een Pro die hun ervaringen kunnen delen ? IK begin echt aan mij Pro te twijfelen ...
Ja je Pro is kut man. Naja oke 1 of 2x deed ie pcies dezelfde popup toen ik ook de map opende. Lekkere care. Over een aantal weken is t verholpen.
Je hoort het van onze interne techneut Reck. Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat je weer een One moet kopen.
1ste filmpje; ik zie het niet? 2de filmpje; was nog niet klaar met laden dat is duidelijk....heb het wel eens met nog een beetje te gaan maar niet zo erg als jij hier. 3de filmpje; nee, dat gaat bij mij echt wel wat sneller en soepeler. Heb wel veel popup als ik volgas met de Nomad aan het rondscheuren ben (gras enzo) maar dat is normaal in deze game. Voor de rest echt weinig last van bugs/glitches etc.
Moet wel kunnen. Op de 360 had je daar een apart gedeelte voor in de instellingen, maar dan leegde je vooral de cache van de console. Bij een Xbox game schijnt het te kunnen door net zo lang op te blijven drukken, herhaaldelijk dus, tot je bij de game menu's bent aangekomen na het opstarten. Althans, zo was dit altijd bij Oblivion op de 360, waardoor ik dus ook zelden of nooit tegen iets vervelends aanliep. Ga er vanuit dat het op de One ook zo werkt, PS4 geen idee, PC ook niet. 100% zeker weten doe ik het ook niet omdat je hier geen bevestiging van krijgt dat je game cache leeg is. Dat kreeg je op de 360 alleen bij het legen van de console cache en ik ga er vanuit dat als het op de One mogelijk is, dat het bijna net zo gaat als op de 360. Hij moet even goed rond kijken, anders ff Google doen.
@MAD 1976 Speel jij op de Pro ? EDIT ik had een SSHD in mijn originele PS4. Ga er nu ook een in de Pro zetten....
Hmmm, damn. Waarom heb ik er dan zoveel last van? Als de Pro kapot zou zijn verwacht ik andere dingens, zoals slechte frame rate, artifacts, etc, maar niet dit ??
Als je er in andere games geen last van hebt, lijkt het mij niet aan je Pro te liggen. Denk dat je gewoon last hebt van de game zelf die soms gewoon raar doet hier en daar.... Misschien zie ik het ook gewoon niet; op dat eerste filmpje van je zie ik echt niks geks? Ben nu wat verder in de game en moet zeggen dat de crew me echt mee is gevallen. Mijn 3 favo tot nu toe; Peebee leek mij echt gewoon 100 x niks, maar is echt een tof karakter, geen Liara 2.0 maar echt gewoon haar eigen heerlijke zelf. Drack is een Krogan dus automatisch tof. Vetra is ook cool. Ook best veel knipogen naar de originele trilogie komen voorbij, al dan wel lichtjes gedaan. (geen echte spoilers, maar just in case voor de overgevoeligen) Spoiler Een mention van Cerberus hier en daar, Omega....de zus van psycho Verner Conrad.
Op dat eerste filmpje zie je toch dat de map verspringt. Eerst laadt hij low res en dan pop de echte map. Ga de Pro nu eens met andere games kijken. Hier erger ik me dood aan. En morgen maar ff SSHD inbouwen. Wilde ik al, maar nu heb ik ook een aanleiding ... Hopelijk helpt het. Overigens vind ik de game zelf (inhoud) gewoon tof! Lekkere diepe RPG, goed conversatie systeem, vette combat, genoeg te exploren, space, etc ... Daarom baal ik er ook zo van dat het technisch zo beroerd loopt ... EDIT Afgelopen dagen nog wel GR wildlands online gespeeld (coop) en daar niet echt wat gemerkt, buiten wat normale opbouw als je over het landschap vliegt ...
Zag de naam van The Adoring Fan uit de oorspronkelijke trilogie langskomen. Hmm, wat mij erg opviel in Mass Effect 2, nadat ik hem daar flink de waarheid had verteld met zijn N7 armor: Spoiler Paar quests later kwam ik terug op Illum, bleek die zichzelf de dood in te hebben gejaagd. Ik wist wel dat die niet meer voor kwam in Mass Effect 3, maar dat die zijn leven zo kut vergooid had in Mass Effect 2 wist ik niet.