En waarom blijf je nou zeuren op de exclusives die Microsoft in huis heeft of waarmee ze gaan komen? Vind dat vreemd. Want toen er een droogte was op dat gebied met de PS4 hoorde ik je d'r ook niet over Je weet er net zoveel van als mij ... wie weet worden die exclusives wel succesvol? Wie weet waar Microsoft nog mee komt Dan heb ik liever een nieuwe game dan een sequel. Zoek trouwens even de totale verkoop van de 360 op t.o.v de PS3. Kwa verkoop cijfers heeft de 360 dan nipt gewonnen Enfin, de 360 was een betere generatie kwa games, exclusive DLC/games dan nu. Dat klopt. Maar om de XBOX nou dood te noemen? Alles behalve Zelf speel ik liever multiplatform games. Exclusives doen mij vrij weinig ... to each his own dus.
Op de X1 kun je ook weinig anders.... Maar heb op de PS4 ook hetzelfde. Op Uncharted en nu HZD kunnen mij de meeste exclusives ook niet echt boeien. Sta daarom ook wel open voor de Scorpio voor SP games
De PS4 had idd ook droogte. Maar toen was al wel bekend dat er op de lange termijn zooitje exclusives aan zouden komen voor de PS4. Dat heeft MS op dit moment niet. Ja ze zullen wel met een Forza komen ofzo, maja. Een game als HDZ, Nier, No Man's Sky (niet dat we die willen), zie ik er niet op verschijnen. Deze website zegt weer PS3 meer verkocht dan 360: http://www.vgchartz.com/analysis/platform_totals/. Wikipedia nagenoeg gelijk: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_game_consoles. Deze ook PS3 boven 360: https://www.gamespot.com/forums/gam...ldwide-sales-overtake-360-worldwide-29338255/. Heb geen zin om me er in te verdiepen maar een simpele Google opdracht is gewoon gelijkspel.
Crackdown 3, State of Decay 2, Sea of Thieves, Cuphead, FM7 staan geplanned voor dit jaar. Waarvan we vanaf weten.
Crackdown komt niet dit jaar, kan ik je nu al vertellen. State of Decay 2, hmm, even Googlen wtf dat is, Sea of Thieves LOL, Cuphead ja geinige arcade, wat is FM7? Ach mss trekken die exclusives van Sony me gewoon meer. Een echt groot project zie ik er niet tussen iig.
Ik heb idd het gevoel dat je een bepaalde kant ophangt. "Sea of Thieves lol" vind ik wel een beetje jammer. Ik bedoel mensen vragen om een totaal nieuwe IP en dan komt Rare daarmee. Een MMO piratengame wat perfect is in de line up en de alpha goed ontvangen wordt en dan is het "lol". Kan je smaak niet zijn natuurlijk. Maar je ziet mij ook niet "Persona 5 lol" zeggen als iemand daarmee komt.
Wtf doe je in die game dan? Beetje zuipen? Persona met Sea of Thieves vergelijken? Ja das wel lol ja.
= Sony Fanboy. = Anti-Microsoft = Sony Bril = @Reckuuza Afgezien van Horizon Zero Dawn heeft (geloof ik?) PlayStation toch ook geen nieuw IP meer om te lanceren? Uncharted 4 was een sequel. Killzone zal ook een sequel worden, God of War is een sequel/prequel/whatever.
Nee kil, serieus voor mij is het nog steeds MS>Sony. Ik heb toch een Xbox One en geen PS4? Maar ik vind dat MS wel met iets leuks voor mij moet komen.
Zullen we anders besluiten dat zowel Rampage als Recka geen idee hebben waar ze het over hebben!? Wat een kansloze discussie weer. Sony gaat nu even hard met toffe games, MS binnenkort vast weer. Moeten blij zijn met de concurrentie tussen die twee want het houdt ze scherp waardoor wij als gamers goed bedient worden
En jij weet het natuurlijk wel? Want inhoudelijk voeg je met bovenstaande post natuurlijk ontzettend veel toe Geef nergens aan dat ik het erg vind dat Sony het momenteel beter doet. Ging me meer om de discussie dat de XBOX dood is ... want dat is dus nog lang niet het geval.
En ook Hellblade, Detroit, Spiderman (geen bestaande sequel, wel een 'serie die we al kennen') en natuurlijk Death Stranding. Genoeg in de toekomst qua nieuwe IP's imo.
Hoe zit dat eig met Spiderman? Is van Imsomniac. Nu een PS4 exlusive? Sunset Overdrive was ook van hun en dat was weer een Xbox exlusive.
Ben het kwa exclusives wel met Recka eens, de Xbox exclusives zijn allemaal zwaar tegen gevallen vergeleken met die van de PS4 en die van de Xbox zijn dan ook nog is beschikbaar op de PC maar echte goede exclusives als Horizon, Infamous, Bloodborne hebben ze niet echt en dit zijn dan nieuwe IPs. Halo en Gears tel ik niet eens meer mee, ondanks dat Gears 4 wel goed was.
Iedereen is het daar volgens mij wel eens. Daar wordt ook door niemand verder wat over gezegd. Het ging erom dat exclusives blijkbaar nodig zijn om een nieuw systeem op de markt te zetten
Dat is natuurlijk niet nodig maar zal ze wel flink helpen kwa sales vooral als dat ding 500-600 Euro gaat kosten.
Lijkt me van wel toch? Waarom moet ik een Scorpio kopen dan volgens MS? Voor die 3 pixels meer die ik zal zien?