[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wij hielden voornamelijk vast aan de Y1 tacktiek. Dus met z'n allen aan 1 kant. Omdat we dit keer de teleport moesten blocken hadden we een Titan Bubble om de boel aan "die" kant te blokkeren. 2 invisible Hunters aan de andere kant. Die deden hun werk prima (@CrazY en Avalon). De Relic houder hield de add's tegen (@bulletproof010). Helaas ging het constant fout als er eentje dood ging waardoor of de Relic gepakt moest worden, of de add's kwamen in overvloed of de Teleport werd niet gestopt. Erg lastig. Na een uur hadden we hem dan alsnog en dat ging vlekkeloos.

Atheon gebeurd vanavond, hoop een beetje snel ook :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Templar,

geen invisible hunters, 1 titan bubble, 6 gjallarhorns.

Amper 2 minuten en ik had mijn Fatebringer Adept ;-)

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Ja, dat kan. De tacktiek is ook anders. Wij bleven bij de Y1 tacktiek door aan 1 kant te staan.

Terwijl de Relic Runner dus gewoon z'n schild kan poppen en heen en weer kan swingen. De rest blijft op de "spawn" staan... Minder last van adds, veiliger en de damage die op de Templar gedaan word is constant.

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, iedereen rechts. Bubbel op de plateau rechtsboven vlakbij de teleport spawn zodat je met zijn allen erin en eruit kan poppen. Indien de relic drager in gevaar komt, zijn 1 van de 5 guardians erg dichtbij om de teleport te pakken ;-)

De Templar ging echt heel hard en rap neer.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wij hadden gister ook een poging gedaan....maar met 2 Guardians met respectievelijk 389 en 354 light....Ahem.:+
    Nou ja, effe lol gehad.

Wel loot gekregen maar helaas vergeten in te leveren om te checken.:x

Zat wel steeds op rondje te klikken om weg te dashen, maar ondanks dat het ook in space is houd daar de vergelijking met Mass Effect wel op.:9

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Atheon wel gehaald?

7. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Zo.. Ook Atheon is neer gemaaid. En dat in 1 rotatie.
    Sleeper for the win!

Mijn loot voor vandaag in één screenshot:

En onder het mom van "We hebben toch niks beter te doen":

Rampage, MightyMikeDX en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goddamn ... die Atheon challenge was simpeler als de Templar Challenge. Atheon was echt pure timing terwijl we bij de Templar te lang bleven aankloten met de Y1 strategie. Dat kan dus veel makkelijker zag ik in vele guides op het Internet :)

Alleen erg jammer dat mensen zo huiverig zijn hun tekortkomingen aan te geven. 2 van de 6 gaven gisteren netjes aan dat ze de Relic liever niet gebruiken. Vervolgens word er na 30 minuten even geroepen dat : "... hoe werkt dit kut ding dan!? Ik weet niet wat ik moet doen!" :+ Ja, zeg dat dan gelijk. T'is geen schande als je niet weet wat je moet doen.

Overigens is de 6e Guardian wel van belang. Die gaat pas naar binnen op het moment dat er iemand de Portals uit komt lopen. Als je met z'n 6'en binnen bent sluit de poort en is het al afgelopen.

Verder raad ik iedereen aan gebruik te maken van een Weapons of Light bubbel, Tether en de Sleeper. In 1 ronde is Atheon te smelten. Bizar.

Gebruik overigens geen Celestial Nighthawk. Ding doet te weinig damage en duurt vreselijk lang. 100.000 vs 290.000 Sleeper Damage.

9. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Denk dat we templar gewoon anders hadden moeten doen zoals dat ene filmpje.
    Dan is templar waarsch een stuk makkelijker aangezien er maar 1 iemand met de teleports bezig is en de rest rustig kan knallen.

Met atheon ben je dan meer afhankelijk van je andere team mates of ze meedenken of niet vind ik.
    Zoas gisteren komt er 1 door de portal heen en ziet 1e beste oracle voor hem en knalt erop.. "Owh die gaat snel kapot had maar 1 kogel nodig....." Of iets in die geest hoorde ik.
    Tja dan hebbie lekker t laatste kogeltje op iemand anders zn oracle geknalt zonder ff te kijken of er al iemand mee bezig was..... En moet diegene een andere oracle uiteindelijk opnieuw gaan knallen.
    Of ik kom als eerste door de portal heen (als4e aan andere kant dus) en ik schiet op mn oracle .. Iemand anders sloopt die.
    Ik schiet op andere oracle weer iemand ander sloopt die en kon dus uiteindelijk de allerlaatste oracle ook nog knallen... |:- |:-

Rampage vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, nee man...Templar niet eens gehaald.:+
    #fail

bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Hoezo niet??
    Denk dat deze techniek best makkelijk is bij de templar en die gasten hebben m in 2 min kapot.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bij Atheon ging het verkeerd doordat mensen "dachten" hun Oracle kapot te hebben maar dat niet zo was. Oracles gaan namelijk open als er genoeg damage op gedaan is waardoor de indruk gewekt word dat hij kapot is. Toen er eenmaal duidelijk werd gemaakt dat je dat kan zien in je beeld ging het wat soepeler. Het is niet zo erg dat mensen op elkaars Oracle schieten. Als er daarna maar goed gekeken word of jij/hij de Oracle kapot heeft en er niet 2 pakt.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Templar battle zelf niet gehaald; de oracle fase zijn we blijven hangen.
    De 354 guardian werd zowat ge-oneshot steeds en dan kom je elke keer net wat tekort op het eind....

Let wel; het was voor de meeste echt een jaar geleden dat we deze gedaan hebben, dus veel waren er ook nog wat roestig.:+

Maar komt wel goed.:cool:

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Juist en communiceren.... praten, call it out. 2e oracle, down. etc. 6e man als laatst naar binnen terwijl de rest weer buiten is en zorgen dat de laatste man de 6e oracle meteen links of rechts boven zich heeft.

Daarna 6e man direct naar buiten en mid opstellen.... Sleeper away.

15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als die Harpys komen, gingen veel van ons op een pilaar staan omdat ze zomaar ineens achter je staan ;-)

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Succes bij Atheon met deze Guardian. Die zal vaker kapot zijn dan dat hij van waarde kan zijn. Extreem underpowered waardoor je straks het risico nog loopt dat hij geen damage kan doen (of te weinig) op de Oracles :+

EDIT
    Hij is 30 light level onder de requirement? Dan doet hij, volgens mij, geen damage? :eek:

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als ze voor de challenge gaan tenminste ;-)

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan nog ... 354 Guardian op een 390 Raid niveau is echt lastig. Het is te doen ... maar denk dat hij al dood gaat op het moment dat een Harpy naar hem kijkt :eek:

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, dat wisten wij ook wel.:p
    Was ook geen serieuze poging maar onze vaste 6de man kon dinsdag niet; dus b-team effe ingeschakeld, met de hoop in ieder geval nog wat gear te krijgen (meer voor hem dan voor ons uiteraard :+).

20. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Zooo gisteren een lekkerre snelle run gedaan binnen 2 uurtjes.. En templar gedaan zoals op t filmpje hierboven.. Werkt prima en was binnen 2 min down.

Warlock hem, chest en bond gehad.
    Exotic en legendary fatebringer
    En exotic VoC gehad.

Van t weekend nog maaar ff ergens een gaatje vrij maken tussen trials voor een laatste run met el titano.

Rampage en CrazY vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina