[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben hier heel blij mee, was bang dat het een 4k console was voor alleen maar 4k tv's.

Klinkt allemaal wel goed, ook mooi om te horen dat ze echt voor een premium console gaan.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Auto super sampling and forced 16x AF across everything. I think that is really important right there and demonstrates a push for really high image quality that we haven't seen on a console really."

Maakt me echt blij als een 1080p bezitter.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mij ook. En m'n portemonnee.

Ik ben niet teleurgesteld in de specificaties van de machine maar wel in de "reveal" ... als je het zo mag noemen :+ Had inderdaad niet veel anders moeten verwachten van DF. Microsoft heeft hun belofte waargemaakt en de komende maanden zal de console nog wel gefinetuned worden. Een boost (al is het een kleine) komt waarschijnlijk nog wel. Wat er nu staat en waar we naartoe gaan is gewoon 60FPS met nog 40% GPU power over wat behoorlijk netjes is.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Forza 6 in 4K en 60fps en hogere settings en nog 40% over lol.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zit er wel aan te denken om te wisselen naar een monitor en als ik dan wat haal, ga ik voor eentje met ultra hd. Maar idd mooi dat het niet hoeft

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk toch wel dat dit straks het ideale moment is om ook voor een 4k tv te gaan.

7. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Precies wat ik ook in m'n hoofd heb.

8. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wel jammer van Jaguar, ik had minimaal wel een nieuwere generatie verwacht.

10. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    "It's a massive win for us and for the developers who've adopted D3D12 on Xbox, they've told us they've been able to cut their CPU rendering overhead by half, which is pretty amazing because now the driver portion of that is such a tiny fraction," adds Goossen.

To be clear, then: Project Scorpio doesn't feature Ryzen cores, but the Xbox team are not so concerned about this. "On the CPU side of things, we could still meet our design goals with the custom changes we made," Kevin Gammill points out. "At the end of the day we are still a consumer product. We want to hit the price-points where consumers want to purchase this. It's about balancing the two."
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-tech-revealed

Hybrid vindt dit leuk.
  11. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Klinkt allemaal wel erg nice ja zover ik er verstand van heb:+ Klinkt in ieder geval dat die weer beter en sneller wordt dan de PS4 Pro. Maarja voor mij is nog altijd het belangrijkste de games. Ik had een tijd geleden een Xbox One gekocht, omdat ik toch weer een Xbox miste (heb nog steeds een Xbox 360 en daar heb ik echt al jaren een toptijd mee gehad), maar de games vielen voor mij toch tegen en daardoor heb ik hem toch weer verkocht. Ik heb gewoon niks meer met Gears of War, Forza en Halo. Ik mis gewoon titels zoals een Uncharted, The Last of Us of een Horizon Zero Dawn op de Xbox One. De Playstation 4 is wat dat betreft deze generatie toch echt wel de veel betere qua exclusives:)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Leuk apparaatje, dit had de PS4 Pro kunnen zijn als ze hem een jaar hadden ge-delayed.
    Ik blijf toch lekker op m'n PC gamen dus houd die centen wel in m'n zak.

13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wat wel echt een voordeel is is dat je met de Project Scorpio ook nog steeds je Xbox 360 en Xbox One games kan spelen via de Backwards Compatible optie. Zo heb je toch eigenlijk 3 generaties (als je de Scorpio als een nieuwe generatie ziet) van games die je kan spelen op 1 console.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben wel bang dat ie kwa prijs ietsje duurder gaat worden dan 400,-, ze aimen op 4k en willen je eigenlijk als gamer meer de keuze bieden tussen een high-end pc of een scorpio.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nouja, het zijn gewoon 2 generaties natuurlijk :+, behalve als er echt scorpion only games uitkomen, dan kan je pas spreken van een aparte generatie maar dat lijkt me niet te gebeuren.

16. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Hoop dat mijn stuurtje nog steeds compatible is met de Scorpio maar daar ga ik wel vanuit.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    "De krachtigste console ooit, met 6 teraflops aan grafische rekenkracht, echte 4K-gaming en compatibiliteit met Xbox One-games en -accessoires."

Klik

Beltoni en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb er zelf geen verstand van maar zou zou een pc met "Scorpio specs" ongeveer kosten?

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Idd, dat gaat ook niet gebeuren, had MS ook gezegd geloof ik. Dus je koopt een Scorpio voor die extra toeters, regendruppels, en bellen die dat ding op je scherm kan toveren, net als bij de PS4 Pro. Tot dusver heeft daar geen enkele ontwikkelaar het nog voor elkaar gekregen om daadwerkelijk grote verschillen uit te halen. De PS4 Pro is net uit natuurlijk, dat wel. Maar vraag me uberhaubt af of dat gaat gebeuren.

tim91 en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina