RIP creativiteit in Hollywood. Ik vind Transformers net zo kut als al die superhero's. Snap echt niet dat daar zo'n groot publiek voor is?
Volgens mij had Stan Lee daar een mooie opmerking over: met het oog op diversiteit moet je niet geforceerd gaan toornen aan de characters waarvan mensen al zijn gaan houden, maar je creativiteit gebruiken om juist nieuwe helden te bedenken. Mensen zijn gewoon star wat betreft verandering. Bond is al vijftig jaar op een bepaalde manier neergezet; de historie én het enorme succes maken de casting extreem inflexibel. Ik kan het vanuit het oogpunt van de producer wel begrijpen dat je dan conservatief wordt. Overigens vind ik Idris Elba meer geschikt dan Tom Hiddlestone (kwa fysiek en swag). Maar naast die twee heb ik echt geen idee wie Bond zou kunnen spelen. Overigens 2: Daniel Craig is awesome.
Ik ben ook nogal Transformers moe. Fast&Furious heeft die plek momenteel ingenomen. Ik denk als Tom ff flink naar de gym gaat en wat buffed wordt het echt een goede bond kan worden. Craig was ook niet buffed voordat ie Bond was.
Nieuwe Bond wordt hopelijk gewoon een redelijk onbekende dude. De meesten die genoemd worden zijn echt al te grote namen van zichzelf (Hardy, Elba en Hiddleston). Dan Stevens lijkt me wel een goede.
Iemand Split gezien? Een of andere KUT, pardon my French, vond het nodig om gewoon vrolijk de twist te verklappen. Ach waarom ook niet. Denk dat de kans zeer groot is dat het ook klopt maar zit er meer achter? Dit bedoel ik: Spoiler De hoofdrolspeler verandert uiteindelijk in een monster/beest en vreet mensen op? Bij Shyamalan kan je altijd een twist verwachten, dus het zou me niet verbazen. Wilde er eigenlijk heen maar mja....
Spoiler: Split Klopt, maar de manier waarop en de gedachte erachter wordt wel uitgelegd in de film. Maarja, de plot twist ken je nu dus al, dat is jammer.
Ja gigantisch fucked up gewoon. Eigenlijk niet meer dat bioskaartje waard. Ik check het wel op een andere manier dan. Toch leuk altijd dat soort mensen :l Hoe vond jij de film verder?
Ik vond de film heel tof! Buiten die spoiler om was het daarnaast ook gewoon tof hoe dat personage gespeeld wordt. Sommige dingen worden pas later duidelijk en het einde van de film heeft ook nog iets.
Klinkt goed man. De laatste film van Shymalan die ik heb gezien was The Visit, vond die ook erg geslaagd. Ben benieuwd!