Brute s*** deze game. Zo hard mogelijk door een bos rijden. In VR, met wheel en seat. Op Finland / Kalilajarvi van in totaal 4000 rijders zelf nu bijna in de top 100. Wat ook top is zijn de online events. Daily bv. Dan heb je 1 kans. In er is een online leaderboard (racenet). Ik zie aan de leaderboard dat de echte cracks met wheel en manual rijden. En dat die het snelst zijn. wheel is sneller dan controller. Echt een brute top game dit, en op PSVR een juweel!!
Moeilijk? Nope, deze game is in VR niet moeilijk. In VR is Dirt Rally fantastisch goed speelbaar, je hebt zoveel meer 'kijk' op de weg. Bijna absurd gewoon. Het enige wat ik nog steeds lastig vind zijn haarspeldbochten, om die goed te nemen is veel gevoel nodig. Maak ik brokken? Sure, zoveel, maar altijd mijn eigen schuld. Teveel risico gewoon. En dat is het mooie. Als je weinig risico neemt dan haal je gewoon de finish. No problem. En dan is het de kunst om steeds sneller te gaan, en/of steeds meer te vertrouwen op de bijrijder, zijn aanwijzingen en jou stuurkunst. Top game dus.
Dirt Rally + PSVR + Seat + Wheel is the way to go
Hier de capture van deze top 100 tijd. Geeft een goed idee van de snelheid.
Klik om te vergroten...