Met 28,- Euro inschrijfgeld, ook wel iets goedkoper als een normale circuitdag. En ik "vertrouw" mijn auto niet genoeg voor een full-on trackday op Assen of Zandvoort. Dan gaat er sowieso wat kapot.
Rondje Nurburgring is maar 26,- Full-on circuitdagen zijn inderdaad echte auto-slopers. Daar blijf ik liever ook van weg met m'n daily. Al is het Lelystad wel harder voor je bak/diff met z'n krappen 1 en 2de versnellingsbochtjes dan Zandvoort.
1e versnelling heb je enkel nodig bij het wegrijden. Rest is allemaal 2e/3e versnelling met mijn 3:54 diff. 2e is 2.16 en 3e versnelling is 1.37. Dus dat valt wel mee. Het is gewoon leuk om te doen op zo'n klein baantje en de verschillen zijn erdoor gewoon lekker klein, wat het allemaal wat leuker maakt.
Altijd leuk dagje spelen buiten de openbare weg. Ik mag 23 juni dagje naar lelystad. Al wel op assen en zandvoort geweest. Spa ligt om de hoek staat hoog op het lijstje. Allemaal niet in de hele snelle groepen. Maar gewoon met instructeur dagje spelen.. Wel met -2 wielen trouwens allemaal
Jeetje Tender, ik wist niet dat je zoveel vrouw in je had Voor mij zijn de avonden gewoon te kort om mijn race gear tevoorschijn te halen, gisteren dus ook gewoon een paar potjes FIFA gedaan.
Niet deze avond helaas, ik ga een film kijken. Maar het word wel eens tijd dat we weer eens samen gaan racen!