Tsja moet je er van zeggen een cijfer geven op iets wat net uit is en ook nog hardware is. Op een site die Xbox world heet. Bovendien ben ik het niet helemaal eens met je eerste paar minpunten, maar goed ieder zijn eigen mening.
Er zijn voor de release al meer dan 150 games aangekondigd. Daarnaast zeg je Nintendo fans kunnen wel hard roepen..... Maar dat is ook onjuist. Want het grootste gedeelte die het over de Switch heeft nu en ook voor de release hopen juist op een veel betere third party support.
Verder als je een hardware review schrijft zou het leuk zijn op een eigen ervaring. Maar hier zijn vooral als het gaat om hardware probleempjes gewoon van het net gehaald.
Ik heb gelukkig al die problemen niet gehad en hoop ze ook niet te krijgen. Het wordt in de tekst als iets heel veel voorkomende probleem neergezet. Terwijl ik er genoeg ken die bijvoorbeeld die Joycon problemen niet heeft. En dan zeg je je kan het gratis opsturen en laten repareren. Dat is toch mooi? Maar nee je wilt ook een excuses of compensatie. Nou dan had ik met bijvoorbeeld de Xbox 360 of Playstation 2 nu wel een rijk man mogen wezen met al die compensaties. Het is vrij normaal als iets kapot gaat of niet dergelijk is, dat dit gratis wordt gerepareerd of vervangen. Maar om dan ook nog compensatie te zouden willen.
De Switch kan ook gewoon via bekabeling maar dan moet je even wat aanschaffen. Dus ja en nee. Idd zonder extra aanschaf alleen WiFi, maar er is dus niet alleen maar WiFi mogelijk.
Ja ik kan nog wel een heel stuk doorgaan, maar dat vind ik niet nodig. Wou alleen even laten weten dat dit stuk wel heel negatief is geschreven in grote lijnen.
Laatst bewerkt: 9 apr 2017