1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Arrival net gezien. Eigenlijk zonder verwachting of iets erin gegaan.

    Eindelijk weer eens een interessante film gezien. Heerlijk thema, fantastische shots en uiteindelijk heel veel interpretatie voor de kijker mogelijk en stof tot nadenken (tot aan het filosofische toe). Dat soort films kan ik wel enorm waarderen. Dan laat ik de plotholes en wat vage script/interacties zo nu en dan wel gaan.

    8/10. Als ik het al een cijfer kan geven, want deze film is zeker niet voor iedereen (ahem, yellow moet deze film bv niet eens willen proberen)
     
    Matrix en WinterBase vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    STFU gast. Ik heb deze film maanden geleden al gezien en vond hem geweldig.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh echt :+ ? Zoals je hier communiceert, kan ik mij daar weinig van voorstellen eerlijk gezegd. Wat vond je er zo geweldig aan?

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben vooral gek op de shots uit de film. Eén shot, het eerste van dat enorme open grote boerenveld, deed me denken aan toen de Prometheus uit de gelijknamige film de hoek om kwam zetten op de planeet en daar in het grote open terrein terecht kwam. Het begin was sterk omdat het meteen de toon van de film zette en die wist het ook tot het einde vast te houden. Het einde was tof omdat het een redelijk ingewikkeld plot was, waarbij je in het ongewisse werd gelaten over het leven en dood verhaal van de film.

    Het stuk met de Chinese Generaal vond ik erg sterk geacteerd en Jeremy Renner had gelukkig een serieuzere houding, zeker richting het einde toe. Ik keek niet meer naar hem als Hawkeye uit The Avengers, dat zou ook ketterij zijn. Hij en Amy Adams zouden, als je Arrival mag geloven ook een prima koppel samen kunnen zijn. Ze waren gewoon goed op elkaar ingespeeld en dat merkte je eigenlijks bij de hele cast wel.

    Ook de plottwisten, zoals dat redelijk onverwachte vuurgevecht als Amy en Renner in het schip zitten, konden mij zeker bekoren. Je voelde gewoon de spanning, maar ter gelijkertijd wist de film ook een verhaal met een boodschap te vertellen. Weet niet of deze film Oscars heeft gewonnen, maar na Interstellar wel mijn favo SF film van de afgelopen jaren. Interstellar blijft mijn topper, maar deze film verdiend ook wel een 8/10 zoals jij al aangeeft.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hier zeg je eigenlijk weer vrij weinig met veel woorden. Dat is dus precies de reden dat ik deze film jou nooit had aangeraden. De film gaat vooral over communicatie namelijk

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Servantes, Alexknl en RaouLioo vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ach ja, het is dan ook al een paar maanden geleden dat ik hem gezien heb. Ik hou altijd de site van RARBG in de gaten en daar pik ik mijn films vaak mee. In ieder geval een prima film, ook al ben ik matig in het uitleggen er van. Communicatie is ook niet mijn sterkste punt. :+
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    https://www.rkz.nl/brandwondencentrum
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Graveheart en Rampage vinden dit leuk.
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is dat toch met die awkward classic rock songs in trailers? Dat geeft meteen het gevoel dat de film zichzelf totaal niet serieus neemt. Bij Suicide Squad paste het nog wel, maar hou ermee op!
    Dat vage logo ook...wat is dit, Guardians of the Galaxy?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die vibe heeft het wel ja. Leuke trailer.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vind hem eigenlijk stoer, toffe trailer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1 minpunt aan de trailer, daarmee ook de film, althans voor mij: Jeff Goldblum. Op de één of andere manier moet ik die acteur helemaal niet. Maar goed, misschien valt het wel mee, ga de film denk ik wel zien in de bioscoop.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Jij snapt r ook helemaal geen reet van he kerel. Als er nou een iemand een baas is..is hij het wel.

    [​IMG]
     
    RaouLioo, Servantes, Graveheart en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mhm, Guardians vibe. Maar heeft Thor wel nodig, niemand herinnert zich die eerste twee films nog namelijk. Liever dit dan Guardians 2 eerlijk gezegd. Trailer is oke, nog wel veel aan te bewerken, heel veel duidelijke green screen beelden. Had ik ook bij Spidey laatst.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In Jurassic Park en Independence Day I vond ik hem baas, maar voor de rest hoef ik hem eigenlijks niet te zien. Als je naar de cast kijkt van de nieuwe Thor, maar ook eerdere Marvel films, lijkt het wel alsof iedere acteur/actrice, met een beetje naam in zo'n film moet/wil spelen.

    Van mij hoeft dat niet zo. Kingsman - The Golden Circle heeft dat ook, wat een waslijst aan bekende namen, terwijl het kleinschalige van het eerste deel nou zo tof was. Niet veel fame in je films stoppen, en als je het doet, doe het dan goed. Goldblum vind ik gewoon geen baas voor dit soort films, maar dat is mijn mening.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ga ff met je moeder eten kil
     
    Fiasco en WinterBase vinden dit leuk.
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kan je er niet tegen dat ik niet met sushi date met jou ben bish
     
    WinterBase en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Under Sandet zojuist gekeken. Deense film over een groep jonge Duitse krijgsgevangen die mijnen moet gaan ruimen in Denemarken.
    Heerlijke film!
    8/10
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ZOMETEEN PREMIERE FAST8 ALLEMAAL GEKKE AUTOS WIJVEN OP ARENAPARK WOOLLLAAAHHH
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina