1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Nier: Automata

Discussie in 'Games' gestart door powerslave666, 22 jan 2017.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Echt een aanrader voor mensen die van unieke (Platinum) games houden. Helaas begint de game met het demo stuk, wat ik al 10x heb gespeeld :+.
    Vind alleen hoofdpersonage minder, beetje anti feministisch :+. Dan vond ik Bayonetta nog wel gaan, doordat de hele game mega over the top was.

    Maar de manier waarop de combat werkt, met R2 dodgen en die robot waarmee je kunt schieten voelt als een soort dans zoveel flow zit erin. Geen andere studio dan Platinum die dit zo spot on maakt.
    Toch is het wel veel minder uitgebreid dan in Bayonetta of DMC, maar deze game mixed 3/4/5 genre's door elkaar.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    moet je de vorige game ook gespeeld hebben? Volgens mij is dit een los staande versie.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Volgens mij niet, hoewel er wel een paar "nods" zijn naar de eerste game.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vandaag de black box edition binnen gekregen. Zoals eigenlijk alle Limited/collectorseditions die van de Square Enix shop komen is ie eigenlijk wel aan de dure kant. Het artbook is mooi, soundtrack is natuurlijk altijd leuk, maar het beeldje is wel aan de kleine kant. Dat gezegd hebbende kan ik voor iedereen die nog twijfelde over de gelijkenis van het beeldje vergeleken met 2B in het spel bevestigen dat je ook bij het beeldje onder haar jurk de witte string kan bewonderen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, had ik het nou maar wel gekocht.=(


    Steelbook LE vandaag ontvangen, maar voorlopig nog geen tijd voor; eerst Horizon uitspelen.:cool:
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ook de steelbook ontvangen, eerst de harddrive is upgraden, even kijken of dat gaat lukken.

    nvm, ben er al voorbij, meer evade gebruiken en timen.
    Verder een toffe game, deed mij denken aan Bayonetta.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2017
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vrijdag steelbook ontvangen maar nog niet aan de game toegekomen. Iets met Horizon Zero Dawn. Nu ik deze titel heb uitgespeeld kan ik vandaag eindelijk een begin maken met Nier. Ben erg benieuwd.
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Qua dialoog is het wel gelukkig een echte Nier game,... dat was ook zo tof in de eerste nier!!!
    dat platinum de combat verzorgt heeft is een zeer goede keuze speelt heerlijk!!!
    (Ik zie veel mensen die vinden dat platinum een goede game heeft afgeleverd,,,.... platinum heeft de combat verzorgt, maar de game zelf heeft platinum niet aan meegeholpen, wel aan de flow van de combat!!! de shooter elementen hadden ze ook al in de vorige game!! maakt square enix een keer goede game, krijgt platinum de credits :rolleyes: )

    Vind het wel bijzonder dat deze zulke hoge cijfers krijgt,... ik vind hem super,.. maar tis niet voor iedereen.

    vond dit nou echt een gamers game,,... als je van diverse genre's houd is dit wel een echte topper!!<3
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Misschien krijgt Nier:A *daarom* wel zulke hoge cijfers?
     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik blijf nier een rare naam vinden tho ga hem wel kopen
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Copied City _O_.
    Zo mooi ontworpen.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zojuist voor de 1e keer uitgespeeld.
    Nu 2e playthrough met 9S begonnen.

    Hoor van vele dat het de moeite waard is om meerdere keren uit te spelen.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Game een aanrader?
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja! Ik ben pas op een derde van het verhaal (de game moet minimaal 3x uitgespeeld worden) maar ik heb het gevoel dat er iets groots in het verhaal gaat komen.

    Her en der op internet ook gelezen dat het vanaf de 3e playthrough helemaal los gaat,ook kwa emotie.

    Game speelt ook erg lekker weg. Veel verschillende soorten gameplay dan je in eerste instantie zou denken.
    Vind hem persoonlijk leuker dan bijvoorbeeld horizon zero dawn.

    Maargoed dat kan ook komen omdat ik hele grote open world games met teveel objectives een beetje zat ben.

    Dan heb ik het nog niet eens gehad over de prachtige muziek die echt top is!

    En verder is het erg leuk om met de verschillende chips te experimenteren.

    Vind je dat je te langzaam loopt? Activeer je run faster chip....
    Wil je automatisch geheald worden? Activeer die chip... etc..

    Kan nog eigenlijk niet zeggen hoe de game nou echt is,omdat ik hem eigenlijk nog niet uitgespeeld heb.

    Maar ik vind het nu al zeker de moeite waard. Het was alleen even inkomen de eerste paar uur.

    Enig nadeel is de onduidelijke map,maar ook dat went.
     
    Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Denk dat ik na Persona deze game eens een kans ga geven. Zal die ook wel een stuk cheaper zijn. Ben met Persona wel even zoet.

    Ben met je eens over de hoeveelheid open world games met veel te veel quests vandaag de dag. Iets wat er tussen in zit vind ik meer dan prima.
     
    Zifnap en Smok3y vinden dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Sowieso doen.
    Als je van japanse games houdt (of hack & slash).
     
    Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Director Nier: Automata hint naar dlc

    In een interview met Japans tijdschrift Weekly Famitsu heeft producer van Nier: Automata, Yosuke Saito gehint naar mogelijke dlc. Wellicht wordt deze onthuld tijdens de aankomende livestream om de mijlpaal van een miljoen verkochte exemplaren te vieren.

    Nier: Automata kent enkele robots die deuren bewaken, die vermoedelijk dlc-gebieden verhullen. Enkele spelers hebben namelijk via een glitch nieuwe gebieden ontdekt. Toen Famitsu hierover vroeg, antwoordde hij : "DLC-DLC-DLC".

    Hoewel de producer ervan houdt gamers in de maling te nemen, zou het iets te maken kunnen hebben met de livestream die op 18 april gehouden wordt. Deze viert een miljoen verkochte exemplaren van de game.

    Tot slot gaf Saito aan dat Emil's Quest uit de game de meest populaire is en dat hij er in een eventueel vervolg tweehonderd soortgelijke zijmissies zal ontwerpen. Diegenen die de game hebben gespeeld weten echter dat het wederom om een grap gaat.

    Hieronder is de livestream van Nier: Automata, deze is op 18 april om 03:00 uur te bekijken.
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Spelen mensen de game hier nog? :) heb net ending A gehaald... DAMN wat een toffe game tot nu toe mijn GOTY
     
    Smok3y en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Staat op mijn to-do lijstje. Volgende game is Nier of Nioh. Nijg nu naar Nier.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben op een kwart van mijn 2e playthrough pas.
    Moet de game weer even oppakken!

    Zeker omdat het spel eigenlijk nog pas moet beginnen;).

    Maar ben weer afgeleid door andere games waaronder assetto corsa (en tijdgebrek).
     

Deel Deze Pagina