1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Race Stuurtjes

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WorkingTitle, 7 okt 2014.

  1. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Heb je al een wheelstand ondertussen?
    Anders kan je bij mardomedia informeren of ze ze nog hebben
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja wheelstand pro heb ik inmiddels al een tijdje:thumbs:
    Maar bedoelde meer of de T3PA pedalen add-on de moeite waard is vergeleken de standaard pedalen die bij de T300rs zitten.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Daar kan ik je geen antwoord op geven. Volgens mij zijn de T3PA hetzelfde als die bij de T300 maar dat zou je even moeten nakijken. Er zit bij mij in ieder geval een brake mod bij die echt zo erg veel de moeite waard is. En alle drie hebben ze een zonder mod al een prettige weerstand.

    Edit: volgens het Projectcars forum zijn ze zeker niet hetzelfde. Daar vinden ze de standaard pedalen van de T300 bagger..
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2017
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb jij de T3PA pro of de gewone T3PA?
    En zit die brake mod er standaard bij of moet je dat los erbij kopen?

    Sorry voor de vele vragen,maar wil zelf ook upgraden naar andere pedalen,en het is me niet helemaal duidelijk nog.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2017
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol sorry is niet nodig natuurlijk. Als je je vragen niet kunt stellen op een forum dan is het wel een raar forum. 8)
    Ik heb de T3PA dus niet de pro. De breakmod zit er bij. Maar meer dan een veredelde deurstopper is het niet maar het werkt geweldig. Het zorgt ervoor dat je echt flink op het rempedaal moet drukken om te remmen. En hoe harder je remt dest te meer kracht je moet zetten. Het is voor mij echt een uitkomst. Ik had eerst de gewone pedalen maar daar zit nagenoeg geen weerstand in met remmen en voel je dus gewoon niet hoe hard je remt. Met die mod kun je ook nog instellen hoeveel kracht je moet zetten doormiddel van verder naar voor of achter plaatsen van het rubber in de mod. Meer of minder druk nodig dus. Ik heb de T150 Pro gekocht en daar zit de T3PA bijgeleverd en is goedkoper dan loskopen.
    Ik kan alleen voor mijzelf spreken maar voor mij ging er een wereld open. Mijn ronden tijden zijn ook gewoon veel beter omdat ik nu veel meer gevoel heb wanneer en hoe hard te remmen..

    [​IMG]
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gaaf! Dus als ik het goed begrijp zit de mod op de afbeelding al standaard bij de T3PA set.

    Denk dat ik hem dan ook ga bestellen.
    De standaard pedalen van mijn zijn inderdaad niet je van het.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat begrijp je goed..
    zie filmpje vanaf 0:45 sec.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Top! Ga hem bestellen :thumbs:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nice.. ben erg benieuwd wat je er van vindt. Gewoon online bestellen. Vind je het niets dan heb je 14dagen bedenk tijd. Kun je het product proberen. Bevalt het niet dan hup terug en je krijgt je geld terug.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat is je psn? Heb jou nog niet in mn lijst dacht ik. Kunnen we wellicht eens een potje racen.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Precies mijn naam. Olijke_Poffer
    Heb op het moment alleen geen abbo. Dus die moet ik echt even scoren. Deed nagenoeg niks online. Maar nu met weer een wheel is het natuurlijk leuk om online te racen...
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Welke race games speel je?
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb er drie. DriveClub, Dirt Rally en natuurlijk bovenal Pcars.... blijft voor mij echt by far de beste simracer.
    Net begonnen met een GT carrière, die begint met de Ginetta Junior op Oulton Park. Blijft echt zo leuk....
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Top setje zo.
    [​IMG]

    De grap is dat de FFB trilling veroorzaakt die doorgegeven wordt door het buizen frame van de playseat. Dus je trilt lekker als je over curbs etc rijdt. Plus de houding is een stuk prettiger dan in een normale stoel..
     
    rubenpol007, Smok3y en inoway vinden dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha nou VR is het meer voor mij hoor. Maar ja Pcars is echt ook erg vet.. morgen even lekker aan de rally..
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gave set olijke poffer ben oprecht jaloers! ;)
    Maar jongens jullie moeten echt assetto corsa een kans geven.

    Holy cow wat een heerlijke game en realistische handling heeft die game.
    Erg moeilijk maar wat een kick als je met 220 op een recht stuk rijdt.

    Alles trilt en elke kleine fout resulteert in een crash.

    En misschien heel stom. Maar voegt VR echt wat toe aan een racegame?
    Lijkt mij dat je toch alleen voor je moet kijken hoe de weg loopt. Niet naar boven of onder :p
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks. :D

    Ik weet het niet betreft AC. Ik weet niet of die game wat voor mij is.. ik wacht sowieso eerst even op Pcars2.
    Ik ga mij dit weekend even wat verdieoen in AC..

    Ja VR is met niks te vergelijken. Het voegt niks toe. Gewoon 2D via tv laat een heleboel weg.:D
    Met VR zit je echt in de auto, tracks zien er zo anders uit. Je hebt een veel betere kijk in de wereld, gewoon net zoals in real life eigenlijk ik vind het echt geweldig. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.
    Met VR zit je op de weg. In 2D zit je voor de weg... bv in Dirt Rally zit ergens een stuk met een enorm stijl stukje bospad. In 2D zie je wel dat het omhoog loopt maar gevoel van hoe erg heb je totaal niet.
    Toen ik Dirt in VR speelde en daar reed had ik echt iets van, de tering is dit zo stijl. Lastig uit te leggen. Je moet dat mee maken.
    Maar ik geloof oprecht dat er over een aantal jaar iedereen race games in VR speelt..
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Lijkt me gaaf een keer te ervaren!
    Volgens mij heb je inderdaad wel het idee dat je echt in de auto zit en het snelheidsgevoel beter beleeft.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Alleen al het zitten in de auto en je kijkt om je heen, naar de bijrijders stoel of de achterbank. Het plafond. Enz enz.
    Maar dat is bv ook met Starwars de Xwing missie. Je zit echt in zo' kockpit dat is niet te beschrijven.
    Ik zou zeker een keer testen als ik jou was. Hoeft niet eens een racegame te zijn. Vr worlds is bv ook zo'n game waarbij je even helemaal zit zo van..... de tering dit is vet...

    Het is met VR dat je echt in de game wereld zit. Met 2D via tv zit je voor de game wereld.. je ziet ook je huiskamer, je tv, je buurvrouw door het raam.je hoort de game maar ook de auto's in de straat.
    Met VR is het alleen de game. Helemaal ondergedompeld in de game.. geweldig.. echt..
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gaaf! Zie me ergens dit jaar nog wel een VR setje op de kop tikken. Ben benieuwd.
     

Deel Deze Pagina