Heb deze game op pc, lang gespeeld zonder mods. Echt leuk! Mods voegen wel wat extra toe, maar de core game is ook zekers tof! Wel jammer dat hij €40 kost en op de pc maar €10 max
Hij is al vaak op steam voor 8 in de aanbieding geweest, maar altijd nog via keyshop te krijgen 6 euro.
Beetje jammer, deze reactie. Er wordt gevraagd naar de specifieke verschillen - waar je zelf naar refereert - door iemand die de PC game niet heeft, maar dat wil je vervolgens niet verduidelijken omdat je zelf de game al hebt
Je vroeg naar een link, niet naar de specifieke verschillen Ik heb de X1 versie niet. Ik kan alleen uit die filmpjes opmaken dat er bijvoorbeeld bij het maken van wegen en editen van landschap minder opties zijn. Als je echt alle verschillen wilt weten wellicht effe googlen.
Hoho, @Racerblade01 vroeg naar een link, ik niet Ik ben toch wel erg benieuwd naar de verschillen en in hoeverre dat effect heeft op de mogelijkheden in de game. Ik zal eens op zoek gaan.
Ik ben me wat meer gaan verdiepen in de mogelijkheden binnen Cities Skylines middels de mod support. Dat had ik beter niet kunnen. De tandjes, wat zitten daar een gave dingen tussen! Enkel al alle gebouwen en aanverwanten zijn prachtig https://steamcommunity.com/app/255710/workshop/ Laat staan alle extra mogelijkheden m.b.t. het managen van het verkeer en dat soort zaken. Hmppfff...
Wat betreft deze game wacht ik bijna zeker tot die gezakt is tot de originele launch prijs op de PC. Ook denk ik dat ik wacht tot er wel mod support is. Mijn PC draait hem niet helemaal lekker en ik zou ook niet weten welke mods ik allemaal zou moeten nemen om het makkelijker voor mezelf te maken. PC versie ook te weinig gespeeld om echt een conclusie te kunnen trekken. Wel ben ik er benieuwd naar hoe goed of slecht de besturing op de One is.
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/cities-skylines---xbox-one-edition Nice, het kopen waard dus op de One. Vooral de moeite die in de controls lijken te zijn gestopt worden genoemd in reviews. Trek je niets aan van die 5.0 van EG Italy, dat soort cijfers neem ik nooit serieus als je ziet dat meesten 8en en 10en zijn. Vooral het gemiddelde cijfer mag je meer dan tevreden over zijn als gamer. http://www.icxm.net/x/review-cities-skylines-xbox-one-edition-paradox-1.html Deze review is zeker nice en legt het goed uit. Gaat er toch komen denk ik, heb ook wat games ingeleverd vandaag, dus dit ter vervanging van o.a. Final Fantasy zie ik wel zitten.
Zit de Mass Transit DLC nou ook in de XB1 versie? En werkt het construeren en managen van wegen en verkeer op dezelfde wijze als in onderstaande video? Sowieso een leuke video trouwens
Zou deze game wel willen spelen maar je betaald toch de hoofdprijs voor een mindere versie van wat het is op de PC dus wacht nog wel op een GOTY editie ofzo.
Dat is ook wat steeds in mijn achterhoofd blijft zitten. Je weet dat er een veel betere versie bestaat voor op de PC....
... die ook weer een stuk meer kost natuurlijk, die uitbreidingen zijn niet gratis. Vanilla-versie (+After Dark) is prima wat mij betreft.
ik heb hem in de Steam Summersale gekocht toen voor €14,99 Erg leuke game die ik van tijd tot tijd nog wel eens speel. Zou dit echt niet op de Xbox willen spelen, lijkt mij veel te onhandig.