1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824




    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017
    rubenpol007 en Servantes vinden dit leuk.
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Sledgehammer heeft met AW best goede stappen gezet met de engine (eigenlijk de enige COD dev die de engine voor een groot deel from scratch heeft opgebouwd) dus ben wel benieuwd naar de tech deze keer.
     
  3. Rebel112

    Rebel112 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    22
    Beter heeft het een fuckin brutal Omaha beach landing. Daar kijk ik echt naar uit! Met de graphics van nu moet dat toch wel heel sick zijn!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer van de naam alleen. Hoe ongeïnspireerd wil je het hebben haha.
    Maar ja wel ideaal voor de schappen natuurlijk.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kerel, defuck zit je nou mijn gifjes aan t gebruiken? Man man man
     
    Xandorra, Arno S., Matrix en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Lijkt mij toch eerder een placeholder dan de daadwerkelijk titel voor de nieuwe game..
    Maar met de term WWII heb je in ieder geval wel direct mijn interesse gewekt, slim! :D

    Nu alleen nog hopen dat ze eindelijk met een nieuwe engine komen die ook destructie van de omgevingen mogelijk maakt... (en heel veel gore a.u.b.)
    Pas dan heb je een shooter die aan de hedendaagse standaard voldoet in mijn ogen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Call of Duty: WWII
    3RD NOV 2017
    Call of Duty returns to its roots with Call of Duty: WWII--a breathtaking experience that redefines World War II for a new gaming generation. Land in Normandy on D-Day and battle across Europe through iconic locations in history’s most monumental war. Experience classic Call of Duty combat, the bonds of camaraderie, and the unforgiving nature of war against a global power throwing the world into tyranny.



    The Definitive World War II Campaign
    Call of Duty: WWII tells the story of an unbreakable brotherhood of common men fighting to preserve freedom in a world on the brink of tyranny. Players enlist in a gritty intense journey through the battlegrounds of war. The campaign features bold, lifelike visuals with the kind of blockbuster cinematic authenticity that only Call of Duty can deliver.



    Boots on the Ground Multiplayer
    Call of Duty: WWII multiplayer engages players grounded, fast-paced combat across many of World War II's most iconic locations. Players will also enjoy exciting new ways to interact and socialize with their friends and the Call of Duty community.



    High-Octane Co-Operative
    Call of Duty: WWII's co-operative mode unleashes a new and original story. Play with your friends in this next-level standalone game experience full of unexpected, adrenaline-pumping moments.



    Pre-Order and get access to the Private Beta
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Aaaaawwww, koetje, koetje koe. :rolleyes:
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zou me niks verbazen als ze hier ook van die flashy animated skins gaan invoeren :+ Ben erg benieuwd naar gameplaybeelden van de multiplayer.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn, begin X360 tijden met CoD2 at Normandy en begin tijden Xbox Live met CoD3. Capture The Flag, CoD3. My god. (L)
     
    Tyrant en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Fake
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zijn de Russen weer bezig?
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben toch wel zeer benieuwd wat we straks te zien gaan krijgen! :D
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mwah, ik neem aan patriotische Amerikaanse blanke soldaten die vanuit de goedheid van hun hart aan de andere kant van de wereld de vrijheid en democratie beschermen tegen de harteloze en beestachtig wrede vijanden. Is dat een zware strijd? Natuurlijk! Gaan er stoere goede Amerikaanse boys vallen in die hel die oorlog heet? Uiteraard! Maar op het eind, als de stof verdwenen is en de vliegen komen voor de lijken, zal daar die schitterende 3 kleurige blauw-wit-rood gestreepte vlag wapperen, als eeuwig symbool voor de overwinning van good vs evil!!! :'-(:'-(:'-( #redwhiteblue #fuckyeah'murica #patriots #fuckyeahindoctrination

    (!) :rolleyes::whistle::p
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Defuck Yellow?
     
    Tyrant, Yellow 13, Yerewn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Normaal haat ik die soort posts van je, maar begrijp hem nu volkomen. @Yi-Long : De fuck zeg? 8)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wat!? Je verwacht iets anders dan het gebruikelijke #FuckYeah'Murica vs de rest van de wereld!?

    Het is allemaal zo voorspelbaar en patriotic, ik ben gewoon een beetje moe van games met schietende moordende Amerikanen die zogenaamd met heldendaden de wereld redden.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gelukkig had bijvoorbeeld COD1 daarom een campaign waarin je speelde als Amerika, Groot-Brittannië en de Sovjet-Unie.
     

Deel Deze Pagina