Jij speelt liever als een nazistische kampbewaker die joden in een oven moet proppen? Of als Japanse kamikazepiloot die zn vliegtuig in missie 1 in een vliegdekschip boort?
Of een Duitse soldaat die voor straf naar het Oostfront moet omdat hij gedeserteerd is? Niet alle Duitsers waren slecht?
Kijk, dat zou wel weer interessant zijn Maar wat is er raar aan een Duiters zijn POV op de oorlog? Dat zou juist verfrissend zijn.
Dat was een crappy trailer helaas. Hadden ze veel toffer kunnen maken. Maar het zag er wel oke uit. Edit:
Dat kan online wel En ik zou het gewoon niet echt ok om met Wehrmacht soldaten Amerikanen te moeten afknallen... Verfrissend vind ik beetje rare woordkeuze .
Toch krijg ik altijd wel weer meteen zin als een game een WWII setting heeft. Ik was al jaren (na Black Ops 1 wat ik puur nog voor de zombies speelde) klaar met CoD, maar deze begint toch echt weer te kriebelen hoor.
Na een paar seconden van deze trailer dacht ik alleen nog maar of er ooit nog een Brother In Arms komt. ;(