Logan was fantastisch. Qua acteerwerk, emoties, character development, geweld en gewoon hoe alles inelkaar zit..... geweldig gewoon en absoluut een heel wat hoger niveau dan de andere X-Men films qua dat alles. Ik had ook amper echt trailers gekeken en wist dus weinig van het verhaal. Erg tof verhaal overigens vond ik.
Eindelijk ook gewoon geweld zoals het moet. Komt die man op je af dan is het gewoon finito met je en dat toont de film goed, niet dat milde van de vorige films. Ik begrijp wel waarom het niet een groot bloed festijn is in de X-men films maar hier klopt het gewoon.
En Hugh Jackman is gewoon een fucking boss! Het is dat hij amper nog draait hier en op vreemde tijden anders was ik nog een keer gegaan. Love it! Ben ook zeer blij dat ik eerst alle andere films gekeken hebben, en dan vooral de twee Wolverine films. Anders had ik bepaalde dingen niet helemaal meegekregen.
Maar hoe zit dit verder...
Xavier en Logan beide dood. Het hoort erbij, het klopt in de film. Maar ik neem aan dat deze film gewoon opzichzelf staat dan? In Apocalypse zagen we een scène van Logan en ik verwacht zeker wel hem te zien wanneer over zoveel jaar de echte nieuwe X-Men movie verschijnt. Of valt dit toch echt wel allemaal onder First Class, DOFP en Apocalypse?