Er zijn, helaas, genoeg "bewijzen" dat Infinite Warfare eerst Ghosts 2 zou worden. Echter hebben ze na het waardeloze Ghosts besloten om toch "vers" te beginnen. BO3 en Advanced Warfare zijn toch 2 delen die goed zijn ontvangen.
Zou me echt niets verbazen dat ze een "switch" hebben gemaakt van een vervolg of Advanced Warfare na de negatieve berichten m.b.t Infinite Warfare. Het "boots on the ground" gebeuren werd ook pas bevestigd nadat ze bij Activision hun jaarlijkse plannen bekend maakte.
Infinite Warfare werd afgelopen november gelanceerd en daar zaten bepaalde "standaard" functies niet eens in. Geen leaderboards, geen custom emblems, geen Combat Record. Niks. Dat is allemaal maanden later pas gekomen.
EDIT
Het is gewoon zorgelijk dat een studio zoals Treyarch, Infinity Ward en Sledgehammer Games drie jaar de tijd krijgen om een game te maken. Tot nu toe vond ik BO3 de beste van de 3-jaar cyclus. Advanced Warfare had een bagger netcode en Infinite Warfare doet me niet veel meer. Het voelt allemaal hetzelfde. Niets nieuws. Je zou denken dat je in 3 jaar tijd een hoop kan veranderen.
We hebben 0,0 Singleplayer gameplay gezien van COD : WW2. Zorgelijk .. want je zou denken dat je na 2 jaar ontwikkeling wel wat kan laten zien.
Laatst bewerkt: 1 mei 2017