1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is helemaal niet zo vreemd, aangezien doodgeschoten soldaten in WW II vaak zat werden beroofd van hun wapen als de schutter in kwestie munitie te kort had.
     
  2. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Klopt

    Maar spawn dan iig verplicht met de wapens van je land en raap dan een wapen op van je tegenstander nadat je hem neergeknalt hebt.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien kunnen ze het wel zo doen: Als je spawned dat er dan in elk geval losse wapens ver uit de buurt liggen van het kamp waar je bijhoort. Bijvoorbeeld in de buurt van het vijandelijke kamp, in de vorm van een klein wapendepot.

    Ik hoop alleen maar dat de sten gun van de Britten niet bij de Britten gaat overheersen, dat zou verschrikkelijk onrealistisch zijn aangezien het wapen veel te onnauwkeurig was. COD kennende de laatste 10 jaar hebben ze wel vaker gekke dingen gedaan, een reden waarom ik hoop dat dit wapen slechts een bijrol krijgt in SP en MP.
     
  4. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    En grotere maps zou ook fijn zijn.

    World at War had sommige maps die waren best groot. Dat zie ik graag terug in COD WWII
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Carentan uit COD 2 was niet erg groot, maar hij speelde zo erg lekker. _O_ Zelfde geld trouwens voor die woestijn map uit die game en een bunker map in een omgeving met heuvels en bomen, was een misse van in de SP destijds. Alleen die laatste twee maps herinner ik me heel slecht... =(
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ga weg, COD is een run en gun, geen battlefield! En lam campen met een sniper..... of voertuigen....... niet in COD please.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Trailer was maar meh.

    Leuk zo'n WO2 setting maar daarin limiteer je jezelf wel.
    Weinig gameplay ... dat is voor mij al een nadeel.

    Een trailer kan nog zo leuk zijn ... het uiteindelijke product telt.

    Even de gameplay afwachten en dan kijk ik wel verder.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Precies. En dan nog wapens forceren als je spawned. Meteen het principe van create a class weg wat typisch cod is
     
  9. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Alle Call of Dutys voor Modern Warfare hadden een vast wapenrooster per klasse. Dat werkte fantastisch en je had geen last van overpowered wapens. Daarnaast waren de wapens veel beter op elkaar afgestemd, dus ik zie het probleem niet als ze eindelijk dat systeem overboord zouden gooien.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    COD = run and gun. Absoluut. Maar die formule begint echt heel snel saai te worden. Er zit de laatste jaren, afgezien van de movement, gewoon niets verfrissends in. Voeg een niveau van vernietiging toe. Poets die engine op. Weet ik 'et...
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik dacht dat die laatste COD er wel goed uit zag op een goede tv etc?
     
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de COD franchise laten liggen sinds MW2 maar de WOII setting wekt mijn interesse. Ik vraag me alleen af of ik de COD gameplay nog wel ga trekken. WOII is altijd heel interessant maar vraagt wel meer om realistische gameplay imho. Ik zit persoonlijk niet echt op een schiettent met een WOII tintje te wachten. Wat dat betreft had ik enthousiaster geworden van een nieuwe Brothers in Arms maar ik ga deze Beta zeker wel checken. Ze zullen toch wel een paar dagen openbaar gaan denk ik?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Uiteindelijk zal het toch weer veel van hetzelfde zijn, met perks en killstreaks etc, alleen dan in een andere setting. Ik zie ze niet met vernieuwende dingen komen eerlijk gezegd. Dit is de formule die werkt voor ze en mensen kopen het toch wel.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Infinite Warfare is heel erg tegengevallen. Dat merken ze wel. Vandaar ook een beetje dat paniek overleg en het back-to-basic WW2 gebeuren.

    Ze zullen toch een keer moeten proberen om te innoveren want de formule begint een beetje "saai" te worden. Begrijp me niet verkeerd, het speelt nog steeds leuk ... maar het is een beetje hetzelfde geworden. Niks nieuws.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, na COD 2 uit 2006 zou ik het helemaal niet erg vinden als ze het als die game deden. Het zou na zoveel jaren toch als nieuw aanvoelen en misschien dat veel mensen van de oude playerbase dan weer terug komen en je andere kopers krijgt weer. Of beter gezegd; de oude kopers van de serie.

    Het is een goede vergelijking met wat ik nu met WoW zie gebeuren. Ze hebben daar zoveel dingen veranderd, dat het publiek er heel anders door geworden is. Het is totaal niet sociaal meer en dat had ik bijvoorbeeld met COD 2 nog wel. Fijn publiek, leuk online, alles goed en honderden uren speelplezier. Zelfs de SP speelde je meerdere keren over. Ikzelf heb ook meerdere missies op Veteran gehaald en die game was ook nog echt moeilijk op Veteran, neem de Russische missies maar als voorbeeld.

    Ja, hoop echt dat ze de COD 2 kant op gaan, want ik vertrouw geen enkele COD 2 dev met het woord innovatie.
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Innovatie = marketing truukje. Dat weet je nog onderhand wel? :+

    We hebben sinds MW2 en de variatie in killstreaks ook niets nieuws meer gekregen. Ja, wat meer mogelijkheden d.m.v het nieuwe movement systeem. Ik zou het liefst wat verwoestbare omgevingen zien. Niet op het niveau van Battlefield ... maar wel ietwat die kant op. Een "peek-hole" maken zodat je kan kijken of je iemand ziet campen. Een gat in de grond blazen voor cover ... iets.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is dat wel zo? Dat zou namelijk insinueren dat ze pas met de ontwikkeling zijn begonnen nádat Infinite Warfare landde en tegenviel. Ik neem aan dat ze toch al veel eerder een knoop hebben doorgehakt over de richting van een game.
     
    GillesD12 en Tyrant vinden dit leuk.
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Inderdaad. De negatieve geluiden waren er al na Advanced Warfare. Ik denk dat op dat moment de ontwikkeling van BO3 en Infinite Warfare al gestart was (cycle van drie ontwikkelaars) en dit niet meer gestopt kon worden. Kans is aanwezig dat Sledgehammer na Advanced Warfare al begonnen is met het ontwikkelen van een 'boots on the ground' COD. Het zou me echter niks verbazen als ze de setting WWII gekozen hebben na de populariteit van Battlefield 1.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er zijn, helaas, genoeg "bewijzen" dat Infinite Warfare eerst Ghosts 2 zou worden. Echter hebben ze na het waardeloze Ghosts besloten om toch "vers" te beginnen. BO3 en Advanced Warfare zijn toch 2 delen die goed zijn ontvangen.

    Zou me echt niets verbazen dat ze een "switch" hebben gemaakt van een vervolg of Advanced Warfare na de negatieve berichten m.b.t Infinite Warfare. Het "boots on the ground" gebeuren werd ook pas bevestigd nadat ze bij Activision hun jaarlijkse plannen bekend maakte.

    Infinite Warfare werd afgelopen november gelanceerd en daar zaten bepaalde "standaard" functies niet eens in. Geen leaderboards, geen custom emblems, geen Combat Record. Niks. Dat is allemaal maanden later pas gekomen.

    EDIT
    Het is gewoon zorgelijk dat een studio zoals Treyarch, Infinity Ward en Sledgehammer Games drie jaar de tijd krijgen om een game te maken. Tot nu toe vond ik BO3 de beste van de 3-jaar cyclus. Advanced Warfare had een bagger netcode en Infinite Warfare doet me niet veel meer. Het voelt allemaal hetzelfde. Niets nieuws. Je zou denken dat je in 3 jaar tijd een hoop kan veranderen.

    We hebben 0,0 Singleplayer gameplay gezien van COD : WW2. Zorgelijk .. want je zou denken dat je na 2 jaar ontwikkeling wel wat kan laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2017
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina