@Hybrid Onze "strenge" moderator die liever niet toestaat dat mensen slow-posten of foute dingen gaan roepen. ... behalve als het om Gal Gadot gaat Ik vind mooi.
Ik denk dat die hele Wonder Woman film gewoon bagger gaat worden, want so far vind ik de DC films en series maar bullshit. Maar het zou cool zijn als de film wel boeiend blijkt te zijn. We shall see. Onlangs twee comedies gezien, Why Him? En The Change Up. Keek leuk weg, Bryan Cranston deed zijn ding in de eerste film en man....Olivia Wilde in The Change Up....wat een fucking lekker mens is dat toch, goddamn.
De sneak preview bleek The Circle te zijn. Goed acteerwerk van Emma Watson en verder gewoon redelijk ok, maar helaas wel een paar rare dingen die de boel naar beneden haalt en het einde is ook nogal mwah..... Soort van Black Mirror op Silicon Valley idee, alleen niet helemaal dat niveau.
Damn, spijt dat ik die trailer te lang heb gekeken. Ze laten daar toch altijd soms (te) veel zien. Maar ziet er goed uit!
Godver ik spoelde willekeurig ff door en dacht, af tof, een western. IS T WEER EEN FUCKING SUPERHERO FILM GVD!!1
Ik ook, maar volgens de lezers vd boeken schijnen deze eerste beelden erg tegen te vallen (?) en dat de serie zich meer leent voor een grootschalige serie als GoT.