Maar dan zonder het plakken!! Als je in PCars een auto raakt, plak je soort van aan hem vast en schuif je er samen af. Als ik nu in AC online (bijvoorbeeld!) @Kimi NL (per ongeluk) eraf ros, blijf ik niet plakken en kan ik lekker doorrijden
Ik snap werkelijk waar die matige reviews niet. Tuurlijk er zitten genoeg minpunten aan deze game/punten voor verbetering. Maar ik heb serieus nog nooit een racegame gespeeld met zo een realistische handling en perfecte FFB. Voor mij persoonlijk de beste racegame die ik ooit gespeeld heb.
Heel simpel. De game was op het moment dat hij uitkwam op PS4 en Xbox al 2 jaar uit op PC. Dan verwacht je een complete game en wat we kregen was een uitgekauwde kale versie van Assetto op de Xbox. Waarbij de DLC packs die op de PC ook al 2 jaar oud waren, gewoon werden overgehengelt naar de Xbox/PS voor het zelfde bedrag. Daarnaast is online gewoon TE karig. Geen Leaderboards, Geen Private Lobbies, zelfs niet eens een vrije keus livery. Het rijdt leuk, ben ik helemaal met je eens. Maar met goede handling heb je nog geen topspel.
Pcars is na 2 jaar ook niet alles.. Gister geen normale race kunnen rijden.. Alleen framedrops en blijven hangen voor een seconde ( ook tijdens race) zelfs na harde reset xbox bleef het probleem. En bij pcars zijn ze naar een jaar gestopt met updates geven terwijl de game nog vol zit met bugs. En ook pcars is een game waar ze al jaren op pc mee bezig waren voor de game ook op console kwam. Wat dat betreft kan AC met de komende update behoorlijk wat goed maken en cker een betere game worden dan Pcars. Kwa besturing en het niet plakken is AC al beter, nu de rest van de game nog En met dank aan AC heb ik nu ook me lijntje uit staan.. Zelfs in pcars uitgezet Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
't is een beetje een Richard Burns Rally voor mij dit... dat spel had (voor z'n tijd) héle goede handling. Echt heel goed. Maar bevatte slechts 8 auto's en ook toen was het spel al gewoon lelijk. Maar in die tijd (2003 ofzo) kon dat nog. Zeker voor een rally game waar je toch niet tegen elkaar rijdt, en waar er toen eigenlijk geen concurrentie was. Anno 2016 kun je het gewoon niet maken om in zo'n spel zo weinig features te stoppen. Zo'n 10 jaar geleden reed ik al cupraces met GTR2 e.d. en al lang daarvoor reed ik online in DTM Race Driver met een fucking achteraf toegevoegde online hardware add-in voor de PS2. Geen enkele racer waarbij je geen eigen lobby kan opzetten en/of je rondetijden kan terugvinden in een ranglijst kan in mijn ogen de titel 'beste racegame ooit' krijgen. En daar komt nog bij dat de graphics gewoon 5 jaar over de datum zijn en het geluid alles behalve 'top notch' is, super weinig tracks die ook nog eens altijd droog en overdag zijn... Nee. Ondanks dat ik 'm ga kopen als die private lobby's er eindelijk zijn (tenzij Project Cars 2 er eerder is) mag dit onvoltooide product echt nooit die titel krijgen. @HRT WietHoK NL , Naar mijn weten was de Project Cars 1 release tegelijk op PC, PS4 en XBox One.
Snap jullie punten en jullie hebben zeker gelijk. Maar als ik puur naar het racen/gameplay kijk. En de kick om een oldtime Formule 1 lotus car in bedwang te houden op een nurburgring,dan is dit voor mij puur genieten. Maar inderdaad genoeg punten voor verbetering voor een AC2 wellicht?
Dat zei ik ook niet. Smokey vroeg waarom deze game slechte reviews kreeg, dat beantwoordde ik. Het vergelijk met PCars heb ik niet gemaakt, dus waarom je PCars erbij betrekt snap ik niet helemaal. Assetto is gewoon te laat met de update. Klaar. Het is nu Mei, de update laat nog zeker 2 weken op zich wachten (mr. optimistic hier!) en dan? Dan kunnen we eind Mei, begin Juni dus beginnen met een CUP. Er vanuit gaande dat we 5 races per cup gaan rijden, kunnen we maximaal 3 cups spelen voordat Project Cars gereleased wordt. En ik denk dan, gezien de goede reputatie van de Pcars-cups en de mogelijke ondersteuning van Online Championchips dat die game veel beter is voor ons gebruik. Het enige waar ik huiverig voor ben met betrekking tot PCars 2 is het "Plakken" en de bugs na de release. ik heb de release van PCars 1 niet actief meegemaakt, maar het heeft de reputatie van die game aardig geschaad. Ik heb er dan wel vertrouwen in dat ze dat beter gaan oplossen voor deze keer.
Daar heb je een punt. Gameplay is zeker beter op orde in AC. Hoewel ik de gameplay van PCars 1 ook niet erg vind (ik ben nou eenmaal sneller in PCars dan Assetto), is de handling/geluid van Assetto beter. Maar het is zo lullig dat al je een keer een Low-ping Classic F1 server vind, dat je je gewenste auto niet kunt kiezen omdat 2 andere mensen hem al hebben gekozen......
Ik heb dit argument nu al meerdere keren langs zien komen, maar snap nooit echt waar het vandaan komt. Ik vind Assetto echt niet lelijker dan Project Cars. Geluid is qua positionering ook 100x beter in Assetto.
Haha nee dat ging niet zo lekker, had al maanden geen GTA race gedaan, kende de circuits ook niet. Daarnaast maak je met die standaard auto's ook geen kans tegen die custom bakken. Was 1 race waar ik een custom auto voor kon gebruiken en toen werd ik ook 3e. Moet nog een Super car halen sinds mijn Entity is verdwenen...
Ik werd de eerste race die je meedeed (en ik 8e werd) keiheid van de baan gerost. Echt zo bloed irritant van die mensen die geen er geen hout van kunnen. Tweede race stond gelukkig Catch-up uit, dus kon toen lekker eenvoudig naar de winst rijden. Sinds de laatste update is de Nero Custom wel een must. Kost alleen wel geupgrade dik 2.2 miljoen. Dat is dan weer minder
Trouwens, even om te peilen... Zodra (Als) Private Lobbies er zijn en alles goed blijkt te werken. @Kimi NL @Rossi46 @Dex @loyallronin @Beltoni @asjemenou75 @Dave 130R Hebben jullie zin in een cup? Voor de volledigheid ook maar even @B Tender @ColdzeroNL @HRT WietHoK NL erbij, maar van hen weet ik het wel zeker.
@Racerblade01 Zeker ben ik dan te porren voor een cup. Zal met plezier de puntentelling/organisatie weer op mij nemen.
Dit gras brengt gewoon herinneringen terug van mijn Playstation 2 tijdperk. In een zonnige setting gaat het verder nog wel, maar die bewolkt skybox is té lelijk en de hele game wordt mega flets daardoor. De graphics van Project Cars zijn wat dynamischer/levendiger, maar ook dat spel is niet de maatstaf. Als je net een avondje Forza Horizon erop hebt zitten en dan op je Xbox timeline nog even jullie onboards terugkijkt krijg je echt het gevoel dat je per ongeluk je Xbox 360 hebt aangezet.