[Multi] DiRT Rally

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 apr 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee ik houd zelf ook niet van al die haarspeldbochten.. ik zal eens kijken van de week.. :D

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol ik moet nog steeds starten. Ben weer even verslaafd aan Pcars ivm met nieuwe wheel...

3. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Stevige paaltjes :+

4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Die dude naast je blijft wel lekker stoïcijns zitten

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ga ik zo ook eens rijden..

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Best rap.. vanmiddag even snel gereden. Toffe track.. ik had 3:33 als snelste dus ik moet er nog even aan trekken. Maar echt tof gaat dat nu niet. Tafeltje schiet alle kanten op hahaha. Dus maar rap een WSP scoren...,

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Welke wagen pak jij?
    Maar inderdaad als je deze stage vaker rijdt dan leer je hem ook beter kennen. En ik moet even wennen aan het rijden met een stuur en Rally games. Was in het begin te voorzichtig met sturen.
    Het is wel een erg bumpy stage.. tering.. :eek:

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja haha. Die bumps zo vol nemen is niet aan te raden...
    Ik ook de impreza..

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Pittige stukje daar met die paaltjes..
    kun je trouwens je zit positie veranderen? Ik zou iets hoger en iets meer naar voor willen zitten.
    Volgens mij ging dat met de controller wel. Moet ik maar even nakijken bijnde controlls.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe bevalt de playseat? Is het wel een beetje stevig? Ik zit er toch over te denken om die te halen ipv de Wheel Stand Pro. Ik zag dat hij €189 is op het moment.
    Kun je de T150 gewoon met de klem er stevig genoeg op klemmen?

11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Er zitten voorgeboorde gaten in waarin je je stuur kunt vastschroeven, als max een T-150 heeft moet dat dus wel kunnen (er zitten meerdere gaten in voor verschillende sturen). Hij houdt mijn TX leather edition makkelijk. Laat het stuur er altijd aanzitten als ik met controller speel omdat je het stuur zo naar de zijkant klapt. Je scherm moet wel iets hoger staan dan de stoel anders kijk je tijdens het racen tegen de bovenkant van je eigen stuur aan.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks. De T150 moet met de klem worden vastgezet of ik kan er eventueel een adapter bij kopen die het mogelijk maakt om hem met schroeven vast te zetten. Maar dat is dan meteen weer €€€€ extra.

[​IMG] [​IMG]

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Playseat in de order staan.. :D

WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb zelf de wheel stand pro. Maar zit stiekem ook te kijken naar een playseat.
    Vind de race houding waar je in zit wel cool.

Zit nu vrij rechtop en ook nog is op een gewone stoel wat toch de immersie een beetje verpest.

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik had voor de Xbox en Thrustmaster TX wheel ook een WSP prima ding hoor maar A je hebt een stang tussen je benen en B je moet maar net een lekkere stoel hebben. Plus dat hele setje was best zwaar om steeds te verzetten.
    Ik denk dat ik met de playseat lekkerder zit en lichter om weg te zetten.

Ik geloof ook dat het gewoon prima kwaliteit is. Natuurlijk wat je zegt @maxqubit , alles kan kapot maar bij normaal gebruik zal het wel loslopen.
    Tevens is die WSP bv niet geschikt voor andere wheels op die paar na die wel compatible zijn. De playseat is compatible met alle wheels.. dus mocht ik nog eens iets anders willen dan kan dat gewoon.

Smok3y vindt dit leuk.
  16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens.

En nu ik de T3PA pedalen heb gekocht, moet ik met de WSP ook weer iets zelf gaan fabriceren aangezien die niet compatible is met de mijne.

Dat de WSP zwaar is snap ik nog wel i.v.m verschuiven.

Maar inderdaad het grote voordeel van de playseat is inderdaad dat alle sturen en accessoires er probleemloos op kunnen en de zithouding gaaf is.

Twijfel alleen nog omdat het wel wat meer ruimte in beslag neemt en of je het makkelijk kan opbergen.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Knappe tijden man...

18. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Mooi dat je zelfs nog even op je dak ligt. Gaat hard man. Ik ben al blij als ik 2 bochten achter elkaar neem zoals jij ze neemt. Ik kom probably met moeite onder de 4 minuten ghehe. Heb ook het gevoel dat die guy naast je 3x zo snel praat als bij mij haha

Heb zelf eerste open championships eropzitten in '60 bak. Nu '70 gekocht en niveau omhoog, maar 3e is tot op heden hoogst haalbare. Maar blijven proberen :)

Wetende dat het pas difficulty 2 van de 5 is. Al moet ik zeggen dat ik even een keer in een 4wd wilde rijden en toen op clubman niveau maar 2 seconde achter nr 1 zat. Rijdt echt 10x beter

Valt me alleen op in die championships dat sommige coureurs altijd 1e of 2e worden en andere veel fouten maken. Het is niet zo dat je in een laatste race even plekken kan pakken omdat de nr 1 een fout heeft gemaakt.

Edit: 3:30 na 3x proberen. Wel 2x zijn achteruit moeten gebruiken.

Edit: 3:22, wel typisch, ook een salto op de plek waar jij hem ook had @maxqubit

Laatst bewerkt: 6 mei 2017
  19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Ik rijd met t150 alleen zit op de bank met een verbouwd kastje voor me. Gaat best, maar niet ideaal. Ik gebruik mijn handrem denk ik teveel, in principe bij alle bochten op de 6 en af en toe 5 na. Ik ben wel ontzettend traag in Duitsland op die maps met 30 bizar scherpe bochten per stage

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hier ook, VR+T150+playseat challenge. Wereld combinatie. Maar echt super snel ben ik nog niet.. maar moet toegeven dat ik ook te weimig oefen.. mja heb drie racegames. En alle drie wil ze graag doen.. en dat gaat niet.

Laatst bewerkt: 6 mei 2017

Deel Deze Pagina