1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Horizon Zero Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 16 jun 2015.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Bij heel veel games wacht ik hoor. Ik kan prima wachten tot ik een keer besluit een nieuw spel te gaan kopen. Voordeel is dan dat de games al goedkoper te vinden zijn. Ik betaal sowieso geen 60 euro meer voor games (vind dat persoonlijk teveel en zeker met al die vele goede games). Gewoon een maandje wachten of ik koop het 2ehands:)
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Was ook niet al te serieus bedoeld hoor, vandaar de knipoog. Ik vind het spel zelf zo goed, dat ik mij haast niet kan voorstellen dat het lukt om te wachten tot ie in prijs gezakt is. Mij lukt het in ieder geval met veel games niet om te wachten tot enkele weken na de release, nadeel is dat ik dan altijd de volle pond moet betalen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik twijfel er niet over dat de game 60 euro waard is, maar fucking huge backlog (net afgelopen week main story van Arkham Knight uitgespeeld), en een waardeloze 500gb HDD in mijn PS4, dus kan nauwelijks iets installeren want er staan nog games op die ik nog speel.

    Net wel even langs MM gegaan na het werk, maar hij lag er niet. Maybe van de week nog eens kijken, en anders maybe even de DLC afwachten en of er dan een complete release komt...
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    PS4 heeft sinds kort external HDD support he ;-)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Het gaat mij niet alleen om de prijs. Ook de verschikkelijke hoeveelheid bugs tegenwoordig zorgt ervoor dat ik minimaal al 2-3 maanden wacht bij veel titels voordat ik tot de aanschaf overga. Gelukkig was HZD juist wel goed gepolijst op dit gebied. Is lang niet vanzelfsprekend meer helaas.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik wacht ook, alleen Horizon moest ik hebben op de release dag, zeldzame uitzondering
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben nog niet heel ver met de game maar had zon ding gehad om monsters over tenemen.. Echter hoe doe / deed je dat ookal weer?
    als ik nu dichtbij n monster kom krijg ik alleen de optie om n silent kill te maken
    En zie ook de optie nietmeer om mijn paard op te roepen, hoe krijg ik die weer?

    thx alvast! ben er even 3 weken uit geweest door examens
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet drukken op driehoekje en ingedrukt houden.

    Echter, je kunt niet direct álle machines overnemen. Er zijn een viertal "cauldrons" (dungeons) en in iedere cauldron leer je weer andere type machines te hacken. Als er dus geen driehoekje staat dan kun je die machine nog niet overnemen.
    Je paard kun je alleen roepen als hij dicht genoeg in de buurt is.

    edit:
    Ook platinum nu! In 65 uur ongeveer.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2017
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    In het menu kan je in dat Dino robot overzicht ook precies zien welke je al wel en welke je nog niet kan overnemen:)
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    THx!!! paar weken niet gespeeld was er even uit, weer helemaal in :D weet iemand trouwens waar je vossen vind?
    wil zon ding maken voor oneindig reizen naar kampvuren
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Omgeving The old Outcast
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Zit er nog maar ruim 3 uur in dus ben nog behoorlijke noob, maar damn het is wel pittiger dan ik had verwacht. Heb m op Hard staan, en na 1 goeie klap van een Watcher is toch wel de helft van je HP er af. Die Scrappers o.i.d. zijn al helemaal oppassen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dat gevoel op het begin was wel echt awesome, dan voelen Watchers en Scratchers al onwijs dreigend. Wat later in de game komt het amper meer voor dat een Watchers of Scratcher je damagen. Dan ken je ze door en door en stellen ze weinig voor
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pfff. Op de 2 dagen na release, nog steeds niet aangeraakt. Denk dat ik deze in de vrieskast zet totdat het winter wordt. ahahhahahahaha.
     
    Zifnap en fredfenster vinden dit leuk.
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Net deze game gekocht en wat ziet ie er prachtig uit zeg!
     
    Matrix en Rienbu vinden dit leuk.
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Prachtig idd!! En ook nog eens een vette game:thumbs:
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Blijven jullie de game ook spelen nadat je hem hebt uitgespeeld?
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee ik niet. Jammer dat ik hem digitaal heb. Dat is wat lastig verkopen... wel van genoten.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Na uitspelen wel.
    Na 100% platinum niet meer.

    Als je eenmaal zo ver bent heb je wel genoeg verkend, dan is het niet meer zo spannend om doelloos rond te gaan.
    Ik wil nog wel een keer vanaf nul beginnen.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sinds ik de game platinum heb niet meer gespeeld, maar deze game ga ik zeker nog een keer doorspelen vanaf het begin...over een jaartje ofzo. :cool:

    Blijft in ieder geval in mijn (kleine, selecte) collectie.
     

Deel Deze Pagina