Cool...en ik vond de Playseat Challenge al prijzig.. maar ook meer omdat ik die kan opklappen. Als ik een mancave zou maken dan zou er ook zo'n soort playseat komen. Maar ik vind het ongezellig als ik boven zit en mijn vrouw beneden.. dus lekker beneden gamen..
Afgelopen jaren naar de WEC geweest maar dit jaar sla ik over, wel mooi weer om te gaan overigens. Veel plezier in ieder geval!
Afgelopen weekend de SBK in Assen bezocht en heb kaarten gekregen voor de WEC, (iets met Audi en Ducati ;P) maar ik denk dat ik pas. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Vanmiddag (14.30) start trouwens ook de 24 uur van Paul Ricard, live stream hier. Voor als je niet kan slapen vanavond.
Ik hoop 'm 27 en 28 juni zelf te gaan zien en horen bij de Ferrari F1 Clienti & XX Program op Spa Francorchamps.
I'm still alive guys! Heb de xbox maar weer is aangeslingerd, en ik kan het nog steeds: Valt me niet tegen om zo door het lastigste gedeelte van Badhurst te gaan na maanden niet geracet te hebben
Johoe!!! He's Alive,.... again Ziet er goed uit Dylan, vallen me wel een paar dingen op: 1.) 3rd person view? 2.) Racelijn?? Foei!!! 3.) FM5???? FM wordt al lang niet meer gespeeld ARCADE...... je moet nu echt Assetto Corsa of PC hebben, of ff wachten tot PC2... Cheers mate!
Tering, die gasten zijn een potje aan het vegen! Sowieso Impreza altijd +1. Zeker de 1e generatie Is dat nou een 22B die voorop rijdt?