Persoonlijk vond ik alle AC's gewoon tof. Speelde lekker weg en heb ze allemaal uitgewoond. Alles gedaan wat er te doen was, behalve de MP modus.
Ik ben sinds vorige week begonnen met Syndicate ook. Loop ik weer mooi op schema om deze een jaar te laten te spelen.
BF was erg tof vond ik, niet echt AC, maar wel tof. Personage dat even een Assassins pak jat van een dooie Assassin en zo ontwikkelde het verhaal zich een beetje. Ik vond de insteek juist erg tof en die eerste achtervolging in de game was voor mij ook de beste die ik in een AC heb meegemaakt. Het probleem met boten in deze game, als ze gaan overheersen, zou simpel de tijdsperiode zijn. Je kunt niet echt zeegevechten voeren, met pijl en boog misschien, maar dat zou gewoon erg lang duren om een schip tot zinken te brengen met pijl en bogen en wat rammen. Ikzelf denk niet dat boten gaan overheersen in de game. Het water t.o.v. van land, en dus woestijn in het geval van Egypte, is veel minder aanwezig dan in BF. Zelfs als zouden ze het pad van Rogue volgen, wat ik al helemaal niet hoop, dan nog overheerst het water en de boten niet zo. De Nijl is groot, maar Ubisoft zou veel beter kunnen scoren als ze het laten met meer shit op het land, waarvan er in Egypte nog altijd meer aanwezig is dan water. Kwestie van E3 afwachten denk ik en dan zullen we wel meer weten.
3 keer zo groot als AC 4? Ubi better not fuck this up zoals met Unity. Dit gaat onmogelijk gelijk vloeiend lopen als die grootte klopt. Vind het gegeven niet echt fijn, want steeds maar die werelden in games groter willen maken is ook niet alles. Liever goede gameplay, stabiliteit en een heel zootje minder bugs en glitches.
Wat betreft de kracht van de consoles misschien, maar Ubisoft heeft mij teveel fuck ups gemaakt de afgelopen tien jaar.
Wat betreft de kracht van de consoles misschien, maar Ubisoft heeft mij teveel fuck ups gemaakt de afgelopen tien jaar.
DAMN @Tiberius pannenkoek On topic: Een grote wereld kan ik alleen maar toejuichen, maar goed dan moet het wel goed zijn uitgewerkt. En daar kunnen we nog helemaal niets over zeggen dus ik zie het juist als een positief punt.
Een grote wereld is geen probleem. Zolang het maar niet dezelfde shit word zoals in ACIII. Daar had je grote gebieden. Was echter geen zak te beleven.
Helemaal mee eens. Al kan ik niet herinneren dat ik mij heb gestoord aan AC3's open wereld. Als er grote open stukken zijn, dan hoop ik dat er random events verschijnen of dieren die je kan slachten voor loot. Maar we gaan het zien.