1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Prey 2017

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 29 apr 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja ik heb er wel een paar genomen heb nu een mix van beide alhoewel ik ze niet veel gebruik
    Zijn jullie Nightmare al tegengekomen ? Ik schrok me kapot de eerste keer.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game ook maar aangeschaft. Stond op mijn lijstje, maar wilde eerst Portal Knights gaan spelemn, maar die is 3 weekjes uitgesteld. Geen spijt van. Wat een heerlijke game, system shock vibe all over it. Lekker creepy sfeertje! Wil echt elk hoekje, gaatje, kamertje verkennen, dus ga echt super slow er door heen. Volgens mij is het ook best groot. Heb alleen nog maar Neuromod Division en Talow 1 Lobby gezien en nog niet eens alles! Ik houd in een notitie bij wat ik nog niet open kan krigen, of als ik een password miss etc :)

    Maar wat een *%&^$%&^^(*& hacking mini game. Heb nu level 2. Level 1 gaat wel, maar 2 krijg ik praktisch nooit open! en dan krijg je ook nog eens mega damage als je failt. En je kunt niet cancellen om de damage te voorkomen. Als ik meer skills in hacking neem, gaat het dan langzamer de tijd? Anders hoef ik daar verder niet meer in te investeren ...

    Heerlijk idd. Alleen niet goed voor mijn OCD. Maar de game mechanics zijn echt super!

    Inderdaad. Ik ben al wel monsters tegen gekomen die ik nog echt niet aan kan. Eridicator of zo iets ? En ik schrok me rot door een poltergeist!

    Idd, best pittig. Die mimics kun je behoorlijk damagen. Combat focus helpt wel!

    Geluid is juist erg zwak. Volume lvels zijn echt brak. Zo is de muziek kei hard (heb ik op 70% gezet) en andere dingen, zoals die comm berichten van bijvoorbeeld january zijn erg zacht.

    Welke skills (nueromods) kiezen jullie? Kan niet echt kiezen, ook niet echt nog een idee wat handig is enzo ...

    EDIT
    Overigens is het grafisch wel wat aan de magere kant ... En volgens mij geen Pro ondersteuning ?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ja ben het eens met de audio schrik me soms kapot om hoe hard het ineens is.
    En die pro ondersteuning vind ik ook apart dacht dat dat verplicht was?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Pro ondersteuning blijft punt van discussie bij veel games. In ieder geval is er geen eenduidigheid. Ach ja, de Ps5 komt er alweer aan in 2018. :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind eigenlijk alles tof aan deze game behalve de combat. Misschien komt dat ook omdat ik wat haast heb om het verhaal af te ronden en alles te vinden maar ik merk aan mezelf dat ik met name die respawn's heel irritant vind. Even switchen tussen een paar gebieden en je mag dezelfde beesten weer afknallen. Jammer is dat.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Waarom heb je haast? Moet je de trein halen dan? ;)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb dat altijd met dit soort games. Ik moet weten wat er in de volgende kamer ligt, ik moet weten wat het verhaal is, ik moet die volgende sectie checken en ondertussen wil ik ook niks missen dus ik ben altijd met een dubbel gevoel aan het gamen. Soms geniet ik daarom meer van de tweede speelsessie bij games als Bioshock. Dat gejaagde gevoel zorgt ook wel voor extra sfeer maar soms is het vervelend.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Respawns.... hmmmm, dat vind ik ook jammer. Secties zou je moeten kunnen clearen zodat backtracken makkelijker is...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In Talos Lobby I in het taruma centrum die pahtoms, waaronder die fire dude gekilled. Was eigenlijk best easy:
    Eerst achter die gewone phantom gesneakt en een gasfles naar hem gegooid, instant death :) . Daarna die fire dude, same story, alleen had ik nu twee gasflessen nodig. Tip, zorg voor voldoende afstand ;)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu een scope chipset die ervoor zorgt
    dat je Mimics kunt detecteren. Dit maakt de boel gelijk veel minder spannend. Dus aan de ene kant goed voor je hart qua die jump scares maar het haalt juist die spanning ook weg.

    Ben er nog niet over uit of ik deze Installeer of deinstalleer.

    Super game. Schijnt alleen niet geweldig te verkopen, wat fucking fucking doodzonde is. Bethesda had de game sowieso beter moeten marketen.
     
  11. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het ideaal. Na een tijdje ben je ze wel beu imo.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha nou ik heb nog niet genoeg jump scares gehad dan. Net wel eentje. Ik zag notabene nog een soort van lijk van een Mimic liggen en ik kwam dichterbij om te checken of er toffe loot was, jumpt hij toch naar me toe en ik schrok gigantisch. Lol lol.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Mensen hier hebben niet overdreven. Draait op de PC als een tierelier.

    GTX1060 en 130 fps! o_O:confused::cool:

    EDIT: Overigens vraag ik mezelf bij het zien van zo'n filmpje wel af waarom de PS4pro niet gewoon deze game op 60FPS draait (1080P althans). De hardware is er sterk genoeg voor, zeker wanneer de game al prima draait op een reguliere PS4. Toch weer een gemakzuchtige houding m.b.t. console optimalisatie van Arkane of Bethesda?
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2017
    Killamonkey en Arno S. vinden dit leuk.
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat laatste moet haast wel.. maar prik er gelukkig aardig doorheen
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281

    XB1 runs at 900p, has random pauses in gameplay if you run the game off of external HDD, but works fine on the internal HDD, has better control input than PS4.

    Both PS4 and PS4 Pro run at 1080p/30 FPS, absolutely no visual difference despite the game box saying "Enhanced for Pro", same controller latency issues, it's better than the demo but still the worst out of all versions.

    Both have really long loading times.

    Originally Posted by Digital Foundry

    "Prey is a unique case though, where the PC version offers an experience so much better than the consoles, that it almost changes the game. Prey feels as if it were designed first and foremost as a proper PC game, then shoehorned into consoles."

     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2017
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vooral die controller latency vind ik zo weird. Niet iets dat je veel ziet in moderne FPS.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb daar eigenlijk geen last van, behalve bij het hacken ...

    EDIT
    Meer mensen die geen Psi powers nemen? Roleplayer als ik ben vind ik dat moreel onjuist. ga dus alleen voor de human powers :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2017
  18. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik installeer al mn games op een externe hdd. Totaal geen last van de genoemde problemen.
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is wel mijn intentie ja, ik ben nog niet zo ver maar ik kan wel redelijk uittekenen wat er gebeurt als je het wel doet.
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Damn krijg bij de afdeling met
    al die planten
    echt een Bioshock vibe.
     

Deel Deze Pagina