[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    D-team erop zetten, game in de staat releasen die die was, een berg (veelal terechte) kritiek.....en in plaats van dat ze die ter hart nemen en er leer uit trekken, geven ze het dus eigenlijk gewoon op. Ook fijn dat de open verhaalstukken dus nooit ingevuld gaan worden.

Cunts.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Zo schaad je niet alleen de goede naam van een game serie, het schaadt ook de reputatie van een bedrijf. Andromeda heeft juist *meer* support nodig, niet minder. Erg jammer dit.

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat staat er niet. Ze zijn gewoon op het moment met andere projecten bezig en niet direct aan een vervolg begonnen. Er komt echt wel een nieuwe Mass Effect.

Er staat ook niet dat de support voor Andromeda stopt trouwens.

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het staat er niet letterlijk, maar dat kun je wel tussen de regels door lezen.

Patches zullen er vast nog wel komen, net als maps voor de MP, maar (goede) DLC? Nee, dat zie ik nu zeker niet meer gebeuren.

5. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik hoor het Honest Trailers nog zeggen in de trailer van Mass Effect: Soled there souls to the American Devil.

Personeel reorganiseren en overplaatsen. Damn, je hebt juist nu kwaliteit en talent nodig als investeringen voor de toekomst.

Er wordt één keer een flinke tegenslag geboekt door EA en BW en EA doet dit. Snap echt geen hand van die beslissingen en keuzes van EA. :F:

7. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    :'-(

Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Oh ik wel. Dit is keiharde business bij EA...

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tis deze keer niet echt EA to blame, alleen voor het te vroege releasen van de titel...al had ik me afgevraagd of een half jaar extra veel verschil had gemaakt.....neem aan dat ze bij BW ook ogen hebben en de animaties gezien hebben.

Nee, dit is echt de schuld van BW door een een D-team op te zetten.

Peter Bijl vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    En dat ze zelf al toegegeven hebben dat ze iemand op de animaties hebben gezet die er te weinig ervaring mee had is heel erg schandelijk voor een bedrijf als BioWare.

Fucking Oblivion waar ik een paar duizend uur in heb zitten en een game uit 2006, man, die hadden nog minder storende animaties destijds. BW is ook jaren achteruit gegaan met het releasen van Andromeda en dat vind ik zo zonde.

Ik heb bewust de game vroeg weg gedaan na het opstarten en een beetje spelen, omdat ik niet teveel de glans van de oorspronkelijke trilogie verloren wilde laten gaan voor mezelf. Ben bang dat het nog wel een aantal jaren gaat duren voor we verbetering zien bij BW.

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan heb je toch een verder prima game gemist Yellow.

Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Waarom? Ik snap dat als dit Mass Effect 2 was geweest dat je teleurgesteld zou zijn omdat de verhaallijn opgebouwd in deel 1 vernaggeld is. Maar dit is in principe een reboot en heeft buiten de eerste twee woorden in de titel bijzonder weinig te maken met de originele trilogie. Hoe beïnvloedt Andromeda in vredesnaam je mening over de eerste drie delen?

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat Yellow.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042

Wat een prachtige game is dit toch zeg. Yellow je mist wat jongen.

15. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Omdat Andromeda zich nog steeds afspeelt in hetzelfde universum (in literaire zin) als de andere Mass Effect-delen en zich hier continu op beroept. Andromeda weet het echter voor elkaar te krijgen nog meer retcons te introduceren dan deel 2 en 3 tezamen, waardoor ik heel goed snap dat je na Andromeda weinig zin meer hebt in de Shepard-trilogie. Deel 3 was al een mokerslag voor de serie wegens valse beloften en plotlijnen die ofwel nergens naar toe gingen of regelrecht tegen de lore in, maar Andromeda laat niets meer heel van het Mass Effect universum.

Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Wat dat betreft is de hele tragiek van de serie niet eens de onvervulde belofte van daadwerkelijke gevolgen van je keuzes, maar het compleet weggooien en herschrijven van een bijzonder interessant universum dat in het allereerste deel tot stand moet komen.

Zifnap vindt dit leuk.
  17. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Heb je ook voorbeelden?

En al zou Andromeda veel van de 'regels' van de originele trilogie negeren, zie ik nog steeds niet hoe dat de originele trilogie minder leuk maakt.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Kerel. Alien Isolation heb ik weer aangeschaft om dit gedrocht te vergeten. Ik heb in de eerste drie uur Andromeda teveel irritaties gehad en daarna nog steeds. Als ik niet meteen gegrepen word zoals bij de allereerste Mass Effect, dan is het snel over met mij en nieuwe games.

Ik koop al een stuk minder games, maar ik zal je met plezier vertellen dat ik twee keer Mass Effect I op 1200/1200 heb gehaald.

Zoveel impact had die game op mij, dat is maar twee andere games echt gelukt en je kan wel raden welke twee denk ik. Nee, BW heeft voor mij afgedaan, dat had ik na Dragon Age III al een beetje, maar nu helemaal. Beter fucked Bethesda niet met een nieuwe TES game.

Peter Bijl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042
    Haha gedrocht? Je hebt het echt geen kans gegeven man...serieus, het is echt een goede game.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Zoals ik al zei in mijn vorige post: Als het me niet gelijk pakt, dan is het als snel klaar bij mij. Ik heb de game een aantal uren de kans gegeven, maar ik was er pre patch gewoon klaar mee. Dit soort shit wil ik gewoon kunnen spelen met plezier zonder dat er eerst een hoop patches nodig zijn om het met plezier te kunnen spelen. Ik hou het wel bij de originele trilogie, die heb ik nog steeds in bezit.

Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina