Dat komt door je "guaranteed flawless run lag switch". Post jij nou trouwens filmpjes van Destiny 1 in het Destiny 2 topic? Foei Bullet
Ligt aan het type game. Zelda is veel meer open wereld en er is zoveel meer te doen en te zien dat de main game maar bijzaak is, waardoor die voor je gevoel gewoon veel langer duurt en daar mikken goede devs ook op. Destiny haalt dat bij lange na ook niet denk ik, simpelweg omdat het daar meer draait om end content zoals raids als die van TTK.
Lol... Zie t nu ineens ja hahahahah maandag ochtend he! @Tiberius Uhm, Zelda BotW word in de meeste gevallen gemiddeld tussen de 60 en 100 uur uitgespeeld. Dan nog ben je na 3 maanden toch wel klaar met de game zn Main story. En het gaat hier om dat als er na 3 maanden een nieuwe DLC komt, dat dat niks wilt zeggen over hoelang de mainstory van vanilla D2 is.
Denk je? Bungie will receive $2.5 million per year from 2010 through 2013 to develop Destiny. Bungie will receive between 20 and 35% of cumulative operating income for Destiny, depending on the total amount of income. Als ik dit zo lees krijgt Activision het grooste gedeelte.
Eh? Hoezo het grootste gedeelte? Tussen 20 en 35% van de opbrengst gaat naar Activision... en de overige 65% dan? Overigens is de 2.5 miljoen per jaar iets wat gegeven word door Activision om de game te ontwikkelen. Let wel, spel kwam in 2014 uit. Heel benieuwd of de 3 jaar ontwikkelings periode voor Destiny 2 goed uitpakt. Dat pakt, tot dusver, voor Call of Duty ook bijzonder kak uit
Lees jij uberhaupt wel.... Die 20 tot 35% van de opbrengst gaat naar BUNGIE de rest waarsch naar Activision.
eyy deze ga ik eens in de gaten houden. Deel 1 niet gespeeld en zie dat je dat ook niet hoeft voor deze game.
Legendary Engram uit een cryptarch rank up package. Na 1000+ uur speeltijd. Sent from my iPhone using Tapatalk
Donderdag toch? 18-5? Ben ook wel nieuwsgierig of wat we te zien krijgen deze keer wel in de uiteindelijke game zit.
Wat me ineens te binnen schiet is dat Bungie nu wel maximaal gebruik kan gaan maken van de "next/current-gen" consoles. Destiny had toch een limiet m.b.t de XBOX360/PS3. Met de PS4Pro en Scorpio zal alles er wel strak uit gaan zien. ... word helaas dubbel dippen.
Moet op beide consoles (scorpio/xbone) te spelen zijn toch? Zelfde verhaal dan toch als 360/xbone ? Of zie ik dit verkeerd?
Niet zozeer. Je hebt nu de basis met de PS4Pro/XBOX One. Bij Destiny 1 moest er rekening gehouden worden met de PS3 en 360. Oudere modellen. Je kon dus helaas niet all-out gaan. Is ook de reden waarom Rise of Iron nooit is uitgekomen voor de oude consoles. Al meerdere malen gemeld dat de game helemaal opnieuw is opgebouwd. Destiny 1 heeft een hoop problemen gehad voor de release Ik denk dat ze met Destiny 2 uitgegaan zijn van de PS4 Pro, of de PC. Je krijgt op de XBOX One en PS4 een prachtige game voorgeschoteld (hopelijk) die met de Pro or Scorpio er nog beter uit gaan zien. Morgen weten we het Volgens mij word er op de PC gedemonstreerd. Word overigens wel groot aangepakt door Bungie las ik ergens. Compleet podium, lange speeltijden en alles is te filmen. Dan ben je redelijk zeker van de zaak.