FACKING ZENUWACHTIG VOOR MORGEN!!!! Kan pot jan dorie al 3 weken niet slapen van deze hype!!! Need gameplay footage........... now!!!
Hier zat ik stiekem op te hopen! Super VET!! Alleen Jammer dat er weer een paar excl. zijn voor gamestop.
Ziet er wel tof uit inderdaad, maar ik heb zelf niks met die poppetjes of andere game related meuk voor op de kast. Maar het heeft wel wat! Kan je ze niet via Ebay kopen?
Waarsch via via dan als iemand ze erop zet en door verkoopt maar waarschijnlijk wel voor de Jackpot ben ik bang.
Nou, zie soms heel vette dingen voorbij komen van games en series. Poppetjes heb ik ook niets mee, maar een hele vette ingelijste poster voor ergens boven mijn PC zou ik niet snel nee tegen zeggen.
Daarom heb ik een poster van jou, met een emmer op je hoofd, schroevendraaier in je handen ... man. Die woeste blik in je ogen. Gaat nooit vervelen.
Ik ben benieuwd in welke opzichten het een verbetering zal zijn vergeleken met de eerste. Ik weet dat er genoeg spelers zijn, maar het werd mij allemaal teveel van hetzelfde na een tijdje.
Niet normaal hé, zo facking veel zin in!!! Heb GVD van de zenuwen maar een dag vrij genomen. Moest hiervoor wel een snipperdag opnemen. GVD niet nomaal toch. christenen krijgen om de zeik vrij en ik als atheïst die op een heilige game-dag als vandaag zelf een snipperdag inleveren. #GELOVIGEWORDENVOORGETROKKENINDITTIFUSLAND