Er zit geen story mode in de game. De story wordt verteld d.mv. lore, characters, maps en events die regelmatig in de game komen. Dat grafiekje hierboven was zo'n event en duurde ongeveer drie weken waarbij je een pve mode kon spelen met vrienden. Tijdens deze event zijn bijbehorende skins e.d. maar tijdelijk beschikbaar zolang het event duurt.
Zo.. ga Ana maar eens masteren! Dat gaat mn main worden voor seizoen 5. Wauw.. gaat best goed met Ana! Merk nu wel echt dat sommige lui kneiter dom zijn, lekker shield up houden als ik ze nanoboost, niet effe terugtrekken voor een heal etc.. mja zo was ik ook denk ik. Leer je toch weer van
Vandaag iemand in mijn team gehad die express widow koos in defend. Had nog geen kwartier met haar gespeeld en wilde niet switchen naar een ander. Hij zegt ook doodleuk dat ie het expres doet omdat is net Diamond had gehaald. Fucking irritante mongolen
Bizar kort als 1 juni alweer een nieuw seizoen start. Ik haat die decay. Vorige week 6 potjes gespeeld en ben nu weer 3000 ipv 3049. Geen eens zin om nu te spelen, want de vorige keer ging het op het einde van het seizoen helemaal mis. Wat een volk kwam er toen tevoorschijn zeg.. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ja merk het nu al. Denk dat ik ook gewoon skip tot 1 juni! Beetje quickplay om de feeling te behouden! Zweef nu steeds rond de 2300SR. Dat platinum geef ik nu echt op! Volgend seizoen ga ik er vol voor. Mijn eigen spel is dit seizoen best vooruit gegaan. Zie nu ook vaak dingen van anderen verkeerd gaan en dan denk ik LOL dat deed ik ook altijd Maargoed van 1600 naar ca 2300 vind ik best prima!
Ken je die gast die zegt dattie competitive skipt tot seizoen 5. Om vervolgens toch competitive te gaan spelen om nog effe 150SR te verneuken
Jij wil weer graag in silver beginnen volgend seizoen denk ik dan ben ik bang dat ik alleen nog placement matches met jou kan doen en meer niet. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ik speelde gisteren ook weer heel ff. 1e pot: vrij snel een leaver terwijl het gelijk op ging. Nog het beste geprobeerd van te maken, maar het was gwn kansloos. Loss 2e pot (I guess): ik kom in het laadscherm van de teams, maar disconnecte meteen. Paar x rejoin geklikt, werkte niet want steeds hetzelfde gebeurde: insta-loss -30(ish) SR en 10 min ban. 3e pot: een makkelijk potje gewonnen. Maar het was dus wel weer lekker frustrerend.
Ja dat inderdaad! Ben er voor nu ook wel effe klaar mee. Ga nu mn woord houden en wachten op begin Juni! Wel zin in seizoen 5 ook.
Ik ga nog wel ff spelen, maar dan ga ik vooral voor characters waar ik niet veel mee heb gespeeld. Gisteren bijv. Roadhog gespeeld en het is echt heerlijk als je iemand kan insta killen.
Huh jij vond hog eerst maar saai tijden veranderen denk ik Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk Als jullie trouwens nog een van de meest spannende matches ooit willen zien, check deze: Echt een heerlijke Overwatch match. Nu al een classic.
Haha klopt. Ik vind het eigenlijk ook saai, maar het was wel ff fijn om een keer een one shot killing machine te zijn. Was ook puur aangezien ik het spel al een tijd niet heb gespeeld en ik slecht ging met andere characters. EDIT: Ik had trouwens nog wel een leuk Quick Play momentje :
Holy shit, ik ben de hele avond bezig geweest met een enorme stream voor Gwent en alle veranderingen die gaan komen, komt Blizzard even met een casual announcement ook nog Lekker dagje zo. Morgen ook nog destiny 2 reveal... daaaamn.