Sowieso denkt de hunter weer wat uit te halen met zijn supertje terwijl er een titan een bubbel heeft..
Er zit meer in dan ze ooit in een game gehad hebben. Nou ben benieuwd ziet er wel hype uit wat ze net lieten zien. Vervolgens heeft die het over 1 nieuwe strike?
Zal niet maar 1 strike zijn. Hij doelde op een 1 nieuwe strike die mensen in de zaal kunnen spelen. 1 raid was ik echter al bang voor... Het feit dat zij het constant over raid hebben, bevestigt mijn gevoel wel. Raids zijn niet meer de focus geworden van de game, maar zelfs nog minder. Dat terwijl raids veruit het beste uit de hele game is.
Die warlock armor en hunter super. Mi gado. Is het al september? Vind het wel cryptisch dat crucible allemaal. 4 vs 4 is. Ze zeiden niks over Iron banner en trials. Lijkt mij niet dat ze 6 VS 6 compleet afschaffen toch?
Geweldig. Krijg je opeens Juan Jr in je raidteam... Of zit je opeens opgescheept met een stonede mafkees. Ik word altijd een beetje moe als devs praten alsof matchmaken nou zo ontzettend moeilijk is. Goed dat het ingame is, maar retards blijven retards en die hoef je echt niet in jouw raidteam te hebben hoor... Speel ik nog liever met zn 5en
Ik hoop meer dat classes ECHT anders zijn. Ipv alleen een supertje en hier en daar wat verschillende abilities. Ze speelde uiteindelijk vrijwel hetzelfde. Ik vermoed om 60fps te halen eerlijk gezegd. Competitive geloof ik niet zo in.