[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

1. Hunter

37,8%
  2. Titan

32,4%
  3. Warlock

29,7%
  1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    PC release zou dus heel goed later kunnen komen..

Destiny 2 has been scheduled for release on September 8—but, as it turns out, that is only for the console versions of the game. The PC launch date, as Destiny 2 director Luke Smith told us at today's reveal event, hasn't actually been set.
    "We're not committed to a PC date yet, but at Bungie we're totally committed to making a PC build as great as we can," Smith said. "Our partnership with Blizzard and being on Battle.net, we want to make sure that this version of the game has the time it needs to bake in the oven so it's a delicious piece of bread when it comes out."

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij lieten ze tijdens de show weten dat je niet meer terug hoeft. Dus dat zou een goede verbetering zijn. Ben vooral benieuwd of we weer tig keer gaan vechten tegen dezelfde boss en constant dezelfde shit doen of dat er juist goede afwisseling in zit. Als de side content echt boeiend is en je doet daarnaast die missies dan kan het echt wel wat gaan worden.

Maar zoals in Destiny 1 miljoen keer tegen dat rondvliegende oog vechten bijvoorbeeld. Nope, dat gaan we niet doen. :) then I'm out.

Ik las ook trouwens dat Bungie nog niks mag zeggen over hoe het op Scorpio zal draaien en eruit zal zien. We moeten wachten tot de E3 show van MS. Maar ja, das wel logisch. Maar ach, gewoon van 4K op Scorpiyolo uitgaan en dat checkerboard 4K op Pro.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm.. Ik ben bang dat je de game dan gewoon links moet gaan laten liggen gozer ;) Het is en blijft een loot grind game. Net als een diablo of WoW dat is.

Ik ben misschien gek, maar daar kan ik juist ook wel echt van genieten :+ Echter hoop ik wel op meer diversiteit en niet 4 strikes en weinig verschil in wapens en powers. Borderlands en Diablo waren wat dat betreft perfect. Je kon daar grinden voor days om een bepaalde gear of gun te krijgen die jij nodig had voor jouw speelstijl. Denk alleen niet dat dit ooit in Destiny gaat komen. Kut casuals verpesten alles =(

nawa vindt dit leuk.
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Laatst bewerkt: 19 mei 2017
    Rampage, SHiZ NL, CrazY en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nu al zeuren over de casuals terwijl de game nog niet eens uit is. :p

Ik hoop dat de game genoeg content kent en ook een fijne grind is, zelf al speel je dan geen raid.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Inderdaad, als je er na een uur of 50 klaar mee bent is dit niet een game voor jou :D Vind het wel gaaf dat je met bv. een Hand Cannon en elemental pulse tegelijk kan lopen.

7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Veel te laat met deel 1 begonnen. Vrienden waren hogere levels dus dan kan je niet veel samen doen. Desondanks zeker genoten.
    Dit deel ligt dan ook met release op de deurmat :thumbs:

Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het ziet er allemaal erg strak uit.

Van wat ik begrepen heb heb je dus een "revamp" gehad van de bestaande classes.
    Gunslinger, Striker, Sunsinger, Bladedancer, Defender, Voidwalker bestaan allemaal nog maar hebben een poets beurt gehad. Zo kan een Titan nog steeds een "schild" oproepen maar lijkt dit meer op de Relic uit Vault of Glass. Enige waar ik @bulletproof010 hard mee uit ga lachen is dat een Bladedancer nu dus een Poledancer word ...

Enige wat me wel een beetje tegenstaat momenteel is het 4v4 PvP gedeelte. Vraag me toch af waarom ze dat hebben aangepast? Was, imo, niets mis met het 6v6 gedeelte?

Zie overigens ook wel verschil in gameplay. Zo was de eerste gameplay op "Homecoming" behoorlijk strak en zag dit er visueel stukken beter uit ... maar leek het in latere fragmenten weer ietsjes minder te zijn. De belichting is wel een stuk opgeschroefd...

*zucht*

Is het al september?

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Had je wel een beetje kunnen slapen vannacht @Rampage? Met die tent in je broek :).

iNdie^, Rampage en Nightbringer vinden dit leuk.
  11. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik ben extreem blij met 4vs4 want 6vs6 was gewoon letterlijk chaotische schijtzooi.
    Titan skating en warlock skating zijn niet meer mogelijk god zij dank!!!! Hunters de snelste classe in game !!

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    M'n Spire was aardig gevormd ja.
    Heb nog even met m'n Caballs gespeeld ... maar ben daarna uit bed geFallen.

Ben vanochtend met frisse moet de deur uit gegaan trouwens. Heb m'n zoontje een Hive-Five gegeven! Maargoed @SHiZ NL, Speaker je later erover!

@bulletproof010

Hoezo chaotisch? Enkel in Mayhem? Dat chaotische viel op de wat betere mappen (niet de kleintjes) wel mee. Ik hoop alleen dat het 4v4 PvP gebeuren niet de elite uitnodigd om te gaan lopen "stompen".

Ze laten natuurlijk nu niet alles zien. Had stiekem gehoopt op een nieuwe (dus buiten de Solar, Arc, Void) class. Ruimte zat, zeker gezien we gestript worden (tijdelijk) van Light. Ach. Nog 4 maanden te gaan ... erg benieuwd.

Remo NL vindt dit leuk.
  13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik speelde altijd liefst 3vs3 gamemodes..
    6vs6 vond ik geen hol aan.
    4vs4 lijkt me prima in mijn ogen.

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ben niet echt onder de indruk van de reveal, vooral gewoon meer van hetzelfde, gaat denk ik snel vervelen dan, op gameplay gebied helemaal niks veranderd.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat had je verwacht van een sequel dan? Dat alles ineens anders had geweest?

Volgens mij zitten er zat veranderingen in t.o.v deel 1.

16. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Aan de gameplay lag het bij Destiny dan ook niet echt vind ik zelf.

Het was met name het gebrek aan content en de diversiteit van diezelfde content.

Waarom zou je een formule die als basis ruim voldoende tot goed is zo drastisch moeten veranderen?

Ben het trouwens ook met @Maddmonkey eens.
    De huidige lootdrops zijn te makkelijk toegankelijk voor iedereen, mede door het gezeik van de casuals.

Als voorbeeld.. Ik heb zoveel moeten grinden om een vanilla Gjally te krijgen en zo lang moeten wachten op een drop, dat ik uiteindelijk (terwijl ik in Italië op vakantie was) hem heb moeten (laten) kopen (door @MightyMikeDX) bij Xûr, 2 weken voordat hij nutteloos werd. Toch heeft die grind mij zoveel plezier opgeleverd..
    In de huidige loottable bij Destiny is dat niet meer. Alles is te koop, alles dropt met vrachtschepen tegelijk.
    Echt moeite hoef je niet meer te doen om iets te krijgen.

Als juist dat grinden terug komt naar D2 zou ik het perfect vinden.
    Niet alles moet een gegarandeerde drop zijn. Voor sommige dingen mag wat mij betreft flink wat moeite gedaan moeten worden om juist dat stukje gear of wapen te krijgen waar je op hoopt.

Overigens mogen quests zoals de Outbreak prime ook meer en uitgebreider terug komen.
    Dat is een voorbeeld van een quest waar veel moeite voor gedaan moest worden en lang niet voor iedereen toegankelijk was. Dat maakt het wapen wat exclusiever ten opzichte van een Y3 gjally waar iedereen gegarandeerd mee kon schieten.

Maddmonkey en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    And thank god for that.

Qua gameplay hoeft er ook niks veranderd te worden; die is gewoonweg briljant en om te smullen.
    (natuurlijk wel wat nieuwe moves en tweaks hier en daar, maar de basis is altijd al subliem geweest)

4v4 lijkt mij ook niet zo leuk....lastig als je met je raid team nog effe wat mp potjes wil doen....
    En @bulletproof010 dat skating hadden ze makkelijk op kunnen lossen door wat meer moeite te doen voor goede servers, maar blijkbaar mag dat wederom niet teveel kosten van Acti.

Ach, we zullen zien hoe het gaat. SP/co-op ziet het er in ieder geval veelbelovend uit.

Lol trouwens ook wel beetje grappig dat Angry Joe in zijn review van deel 1 al min of meer hetzelfde idee had als de Cabal.
    Lekker makkelijk, iedereen in 1 stadje bij elkaar.:+

Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    @CrazY : Volledig met je eens over de loot, dat is ook een reden waarom World of Warcraft eigenlijks wel helemaal solo gespeeld word. Hele social gedeelte is ook verneukt door group finder en dergelijke en je word al gekickt als je een keer wiped. Wat betreft de loot verder: Met een maandje flink minen heb je al zoveel gold bij elkaar dat je gewoon bijna een complete set koopt op Auction House. Die kant moet het met Destiny I en II echt niet op gaan. Beste 3 o 4 sets gear moet je gewoon keihard voor grinden vind ik, dat ben ik ook gewend toen ik begon met MMO games te spelen.

Nog mooier zou zijn als sets gear en wapens die je gewoon kunt kopen, minstens een light level of 30 onder de raid en strike gear ligt. Van mij mag er trouwens wel een LFG iets in game komen, maar dat je daar pas gebruik van kan maken als je ver boven het minimum vereiste light zit. Op die manier zou je wel een flink aantal mensen terecht buiten de deur kunnen houden, waaronder ikzelf nog een hele lange tijd. Uiteindelijk kom ik er ook wel.

Maddmonkey, Rampage en CrazY vinden dit leuk.
  19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Eens.

Het mag wel wat pittiger. Ik heb bij lange na niet zoveel tijd als de meeste hier... maar wil gerust een dikke twee weken bezig zijn om 1 wapen te bemachtigen. Zou helemaal mooi zijn als je bepaalde elementen kan vinden die je op je wapen kan zetten om hem zo te customisen. Iets wat ik dus wel zat in de vorm van modifiers :)

Exotics moeten exclusief blijven en niet worden aangeboden. Bied dan Legendary Meuk aan die je zelf kan vormen naar wens. Als je de Exotics kan kopen haal je voor jezelf een stukje "grind" weg. Iets wat Destiny zo verslavend maakte. Ik kreeg mijn eerste Gjallarhorn tijdens een Nightfall met @Hybrid en @bulletproof010

Xur is leuk ... maar die werd al snel saai nadat alle Exotics waren gevonden. Ik hoop dat in Destiny 2 dat gevoel van "O SHIT. EXOTIC :eek: WAT DOET DEZE EXOTIC?!" terugkomt. Nu kijk je er niet meer van op, wat ook logisch is na bijna 3 jaar.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Uhh wat?? Skating oplossen met betere servers??? Waar de fuck heb jij t over dan?? :lol:

Deel Deze Pagina