Aan de gameplay lag het bij Destiny dan ook niet echt vind ik zelf.
Het was met name het gebrek aan content en de diversiteit van diezelfde content.
Waarom zou je een formule die als basis ruim voldoende tot goed is zo drastisch moeten veranderen?
Ben het trouwens ook met
@Maddmonkey eens.
De huidige lootdrops zijn te makkelijk toegankelijk voor iedereen, mede door het gezeik van de casuals.
Als voorbeeld.. Ik heb zoveel moeten grinden om een vanilla Gjally te krijgen en zo lang moeten wachten op een drop, dat ik uiteindelijk (terwijl ik in Italië op vakantie was) hem heb moeten (laten) kopen (door
@MightyMikeDX) bij Xûr, 2 weken voordat hij nutteloos werd. Toch heeft die grind mij zoveel plezier opgeleverd..
In de huidige loottable bij Destiny is dat niet meer. Alles is te koop, alles dropt met vrachtschepen tegelijk.
Echt moeite hoef je niet meer te doen om iets te krijgen.
Als juist dat grinden terug komt naar D2 zou ik het perfect vinden.
Niet alles moet een gegarandeerde drop zijn. Voor sommige dingen mag wat mij betreft flink wat moeite gedaan moeten worden om juist dat stukje gear of wapen te krijgen waar je op hoopt.
Overigens mogen quests zoals de Outbreak prime ook meer en uitgebreider terug komen.
Dat is een voorbeeld van een quest waar veel moeite voor gedaan moest worden en lang niet voor iedereen toegankelijk was. Dat maakt het wapen wat exclusiever ten opzichte van een Y3 gjally waar iedereen gegarandeerd mee kon schieten.
Klik om te vergroten...